ФорумОбсъждане на жалбиПостоянна забрана на акаунта

Постоянна забрана на акаунта

преди 1 година от IoAv
|
1994 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добър вечер, преди известно време направих сметки с моите данни в casinoly и rabona и спечелих на първия ден и двата много пари, особено на първия. За депозитите, които направих обаче, използвах картата на съпруга ми, доколкото той знаеше, не знаех, че е забранена и тогава ми замразиха сметките, поискаха ми идентификация и т.н. Бях готова да изпратя всички информация, както направих.. Пратих за идентификация и моята карта и тази на съпруга ми, но въпреки всичко това и двете компании ме забраниха за постоянно, в съответствие с условията... Трябва да кажа, че да, те споменаха това, но нямаше измама и като цяло изобщо не подлежаха на преговори, за да намерим решение, тъй като нямах какво да крия, изпратих всичко за идентификация.. намериха възможност, тоест мисля, че не трябва да дават ми едно евро, тъй като парите вече бяха много.. мислите ли, че може да се направи нещо друго??

Автоматичен превод:
IoAv
преди 1 година

Съжалявам, че сте направили такава грешка.

Знаете, че обикновено се посочва в правилата и условията, всеки играч трябва да използва само своите опции за плащане. Горещо ви препоръчвам да имате предвид този опит - винаги четете правилата и условията, за да избегнете недоразумения. Сега, когато щетата е нанесена, единствената възможност, която мога да предложа, е да подам жалба.

Не се притеснявайте - безплатно е. За да получите по-добра представа за работата му, прегледайте това ръководство, моля.

https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn

И така, след като сте готови, тази връзка ви позволява да създадете жалбата .

Да се надяваме, че има шанс да ви помогнем, въпреки факта, че сте направили грешка. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има ли все още възможност за рекламация?

Автоматичен превод:
IoAv
преди 1 година

Здравейте, има възможност да подадете жалба. Да видим дали ще успеете, като прочетох за вашия случай от преди три месеца.

Както и да е, уведомете ни, когато отворите такъв и как се справяте с него. Надявам се, че ще мога да ви помогна по някакъв начин, но не искам да обещавам нищо. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини