ФорумОбсъждане на жалбиПоследвайте жалбата ми

Последвайте жалбата ми

преди 1 месец от Tel112815
|
725 преглеждания 14 отговора |
|
преди 1 месец

Подадох жалба преди 1 седмица. Първоначално агентът гуру на казиното, когото назначихме за моя случай, не реагираше досега. Продължих да изпращам последващо съобщение за моя случай, но tge агентът вече не отговаря. Някакви мисли по този въпрос!? Между другото, оплакването ми е за забавеното плащане, което вече е забавено с 3 седмици и обслужването на клиенти на казиното също не реагира.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 1 месец

здравейте

Разбирам, че може да изглежда, че сме забравили да отговорим, но всъщност не е така. Ако отделите време да проучите жалбата, ще разберете две важни неща:

  • Честно казано, казиното все още има известно време за изплащане – обяснено от „Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да си сътрудничат напълно с казиното и да изчакат поне 14 дни, след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба."
  • Жалбата е оборудвана с таймер, който отчита времето, което Ник все още има, за да се върне към случая:

file

Разбирате ли, всяка страна, което означава, че специалистите на Casino Guru, играчите и представителите на казиното винаги имат цяла седмица, за да отговорят. В случай, че играчът е подал жалбата си по-рано от 14 пълни дни след подаване на свързаната заявка за теглене, таймерът е настроен да приключи точно на четиринадесетия ден.

Моля, дайте на Ник времето, предложено от таймера.

Случайно сте напреднали по някакъв начин с казиното?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не съм получил никакъв отговор от казиното от 1 септември

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 1 месец

Това наистина е тъжна новина. Така че можем да очакваме това казино да просрочи гореспоменатия лимит от четиринадесет дни, което ще доведе до допълнително разследване от наша страна.

Ако има какво да се направи с него, бъдете сигурни, че нашите специалисти ще се опитат да намерят справедливо решение. Просто изисква определено време; моля, изчакайте.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Мисля, че са изминали 4 дни, трябва ли да чакам отговора на Ник, докато не изтекат оставащите часове?


Що се отнася до казиното, те все още не реагират и няма напредък по предстоящите ми тегления.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още не съм се чул с Ник, времето вече мина. Всякакви отзиви ще бъдат много оценени.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 1 месец

хей Съжалявам за това забавяне и ще уведомя Ник веднага.

Моля, бъдете търпеливи, докато той отговори.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има ли някой тук, който може да ми даде актуална информация относно жалбата ми? Таймерът вече е изтекъл, но не получих отговор от агента на казино гуруто. Освен това, аз също публикувах в този форум миналата седмица, някой ми каза да изчакам, но след това все още няма обратна връзка в моя случай.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 1 месец

Здравейте, както виждате Роми вече се включи в това. Няма нужда да започвате нова тема, бих казал - ние го вземаме от тук.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Странното е, че Ник ме прехвърли към друг агент, така че таймерът вече е нулиран и трябва да чакам отново още 6 дни? хаха Искаш ли да чакам 2 месеца?

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 1 месец

Разбирам разочарованието ви. Чакането никога не е лесно, особено когато очакваното време вече е изтекло. Може да е полезно да се свържете отново с екипа за поддръжка или директно да маркирате агента на Casino Guru във вашата публикация във форума за по-бърз отговор. Надяваме се, че скоро ще получите обратната връзка, която очаквате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Странното е, че Ник ме прехвърли към друг агент, така че таймерът вече е нулиран и трябва да чакам отново още 6 дни? хаха Искаш ли да чакам 2 месеца?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е стандартен процес с оплакванията. Ник е първият отговорник, както го наричаме, и когато случаят стане, да речем, по-сложен, един от нашите специалисти по жалби ще поеме работата.

Опитайте се да се доверите на процеса, моля; ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Henkey
преди 1 месец

Благодаря Хенки

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е стандартен процес с оплакванията. Ник е първият отговорник, както го наричаме, и когато случаят стане, да речем, по-сложен, един от нашите специалисти по жалби ще поеме работата.

Опитайте се да се доверите на процеса, моля; ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря, Роми, без притеснения, търпеливо ще изчакам това да се разреши. Наталия отговори на отворения ми случай и се обърна към казиното.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 1 месец

хубаво. Надяваме се, че сега ще можем да видим някакво движение във вашия случай.

Моля, продължавайте да ни информирате за новини.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини