здравейте
Разбирам, че може да изглежда, че сме забравили да отговорим, но всъщност не е така. Ако отделите време да проучите жалбата, ще разберете две важни неща:
- Честно казано, казиното все още има известно време за изплащане – обяснено от „Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да си сътрудничат напълно с казиното и да изчакат поне 14 дни, след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба."
- Жалбата е оборудвана с таймер, който отчита времето, което Ник все още има, за да се върне към случая:
Разбирате ли, всяка страна, което означава, че специалистите на Casino Guru, играчите и представителите на казиното винаги имат цяла седмица, за да отговорят. В случай, че играчът е подал жалбата си по-рано от 14 пълни дни след подаване на свързаната заявка за теглене, таймерът е настроен да приключи точно на четиринадесетия ден.
Моля, дайте на Ник времето, предложено от таймера.
Случайно сте напреднали по някакъв начин с казиното?
Hello there.
I understand it may seem like we forgot to respond back, but actually it's not the case. If you take time to investigate the complaint, you will find out two important things:
- Frankly, the casino still has some time to pay out - explained by "That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
- The complaint is equipped with the timer, which sows the time Nick still has to get back to the case:
You see, each party, meaning Casino Guru specialists, players, and casino representatives always have a full week to respond. In case the player submitted his complaint sooner than 14 full days upon submitting the associated withdrawal request, the timer is set to end the fourteenth day precisely.
Please give Nick the time that the timer suggests.
Have you, per chance, somehow progressed with the casino?
Автоматичен превод: