НачалоФорумОбсъждане на жалбиПоследвайте жалбата ми

Последвайте жалбата ми

преди 3 месеца от Tel112815
|
931 преглеждания 14 отговора |
|
преди 3 месеца

Подадох жалба преди 1 седмица. Първоначално агентът гуру на казиното, когото назначихме за моя случай, не реагираше досега. Продължих да изпращам последващо съобщение за моя случай, но tge агентът вече не отговаря. Някакви мисли по този въпрос!? Между другото, оплакването ми е за забавеното плащане, което вече е забавено с 3 седмици и обслужването на клиенти на казиното също не реагира.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 3 месеца

здравейте

Разбирам, че може да изглежда, че сме забравили да отговорим, но всъщност не е така. Ако отделите време да проучите жалбата, ще разберете две важни неща:

  • Честно казано, казиното все още има известно време за изплащане – обяснено от „Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да си сътрудничат напълно с казиното и да изчакат поне 14 дни, след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба."
  • Жалбата е оборудвана с таймер, който отчита времето, което Ник все още има, за да се върне към случая:

file

Разбирате ли, всяка страна, което означава, че специалистите на Casino Guru, играчите и представителите на казиното винаги имат цяла седмица, за да отговорят. В случай, че играчът е подал жалбата си по-рано от 14 пълни дни след подаване на свързаната заявка за теглене, таймерът е настроен да приключи точно на четиринадесетия ден.

Моля, дайте на Ник времето, предложено от таймера.

Случайно сте напреднали по някакъв начин с казиното?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм получил никакъв отговор от казиното от 1 септември

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 3 месеца

Това наистина е тъжна новина. Така че можем да очакваме това казино да просрочи гореспоменатия лимит от четиринадесет дни, което ще доведе до допълнително разследване от наша страна.

Ако има какво да се направи с него, бъдете сигурни, че нашите специалисти ще се опитат да намерят справедливо решение. Просто изисква определено време; моля, изчакайте.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

Мисля, че са изминали 4 дни, трябва ли да чакам отговора на Ник, докато не изтекат оставащите часове?


Що се отнася до казиното, те все още не реагират и няма напредък по предстоящите ми тегления.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още не съм се чул с Ник, времето вече мина. Всякакви отзиви ще бъдат много оценени.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 2 месеца

хей Съжалявам за това забавяне и ще уведомя Ник веднага.

Моля, бъдете търпеливи, докато той отговори.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Има ли някой тук, който може да ми даде актуална информация относно жалбата ми? Таймерът вече е изтекъл, но не получих отговор от агента на казино гуруто. Освен това, аз също публикувах в този форум миналата седмица, някой ми каза да изчакам, но след това все още няма обратна връзка в моя случай.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 2 месеца

Здравейте, както виждате Роми вече се включи в това. Няма нужда да започвате нова тема, бих казал - ние го вземаме от тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Странното е, че Ник ме прехвърли към друг агент, така че таймерът вече е нулиран и трябва да чакам отново още 6 дни? хаха Искаш ли да чакам 2 месеца?

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 2 месеца

Разбирам разочарованието ви. Чакането никога не е лесно, особено когато очакваното време вече е изтекло. Може да е полезно да се свържете отново с екипа за поддръжка или директно да маркирате агента на Casino Guru във вашата публикация във форума за по-бърз отговор. Надяваме се, че скоро ще получите обратната връзка, която очаквате.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Странното е, че Ник ме прехвърли към друг агент, така че таймерът вече е нулиран и трябва да чакам отново още 6 дни? хаха Искаш ли да чакам 2 месеца?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е стандартен процес с оплакванията. Ник е първият отговорник, както го наричаме, и когато случаят стане, да речем, по-сложен, един от нашите специалисти по жалби ще поеме работата.

Опитайте се да се доверите на процеса, моля; ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Henkey
преди 2 месеца

Благодаря Хенки

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е стандартен процес с оплакванията. Ник е първият отговорник, както го наричаме, и когато случаят стане, да речем, по-сложен, един от нашите специалисти по жалби ще поеме работата.

Опитайте се да се доверите на процеса, моля; ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря, Роми, без притеснения, търпеливо ще изчакам това да се разреши. Наталия отговори на отворения ми случай и се обърна към казиното.

Автоматичен превод:
Tel112815
преди 2 месеца

хубаво. Надяваме се, че сега ще можем да видим някакво движение във вашия случай.

Моля, продължавайте да ни информирате за новини.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини