ФорумОбсъждане на жалбиПоради проверка на отчета за загубата

Поради проверка на отчета за загубата

преди 2 дни от ludwig.1a
|
151 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 дни

Акаунтът на играча е блокиран. Транзакциите вече не могат да се преглеждат. Казиното не иска да ми даде отчета за загубата ми.

Автоматичен превод:
ludwig.1a
преди 8 часове

Уважаеми потребител,

Видях вашето потребителско мнение, изпратено за това казино, което предостави по-подробни мнения по темата, така набързо описана тук във форума.

В него се казва:

„Играх в казиното kingmaker и загубих много за кратко време. Тогава научих, че всяко казино трябва да има защита на играчите и точно това не видях тук.

Затова помолих казиното да ми даде подходящото обезщетение. Поради това акаунтът ми на играч беше незабавно блокиран и вече не мога да виждам загубите си от транзакции. Няколко пъти писах на казиното с молба да ми изпратят моите транзакции по имейл, което те са длъжни да направят. Но винаги ме отлагат. Онлайн казино няма право да откаже да играе с играч. Имах много лоши преживявания поради това и затова се пазя."

Най-вероятно ще бъдете доста недоволни; казиното не носи отговорност за вашите загуби; вие сте поне докато не информирате казиното за потенциалния проблем с хазарта и следователно не поискате акаунтът ви да бъде окончателно затворен без опция за повторно отваряне. Дори и в такъв случай обаче, казиното няма да ви върне загубите.

Отговорните или по-безопасни лимити или инструменти за хазарт не са „извинението" за играчите да възстановят загубите; тези инструменти помагат на играчите да поддържат баланс и предотвратяват загубата на повече от разумна сума или бюджет.

С цялата си честност, ако сте настоявали да ви бъдат възстановени загубите само защото не сте виждали „защитата на играча", разбирам защо вашият акаунт е бил затворен и по-нататъшна комуникация не е възможна.

Моля, не залагайте, ако не искате да загубите. Според мен този преглед е по-скоро за вашето нездравословно мислене, отколкото за нечестността на казината.

Съветвам ви да се запознаете по-добре с начина, по който нещата обикновено работят, за да избегнете подобни проблеми: Инструменти и практики за отговорно залагане 👈👈

Предполагам, че никога не съм чувал за "отчет за загубата". Възможно ли е това да е термин, свързан с изискванията на GGL за казина, които притежават немски лиценз?


Автоматичен превод:
преди 8 часове

Уважаеми потребител,

Видях вашето потребителско мнение, изпратено за това казино, което предостави по-подробни мнения по темата, така набързо описана тук във форума.

В него се казва:

„Играх в казиното kingmaker и загубих много за кратко време. Тогава научих, че всяко казино трябва да има защита на играчите и точно това не видях тук.

Затова помолих казиното да ми даде подходящото обезщетение. Поради това акаунтът ми на играч беше незабавно блокиран и вече не мога да виждам загубите си от транзакции. Няколко пъти писах на казиното с молба да ми изпратят моите транзакции по имейл, което те са длъжни да направят. Но винаги ме отлагат. Онлайн казино няма право да откаже да играе с играч. Имах много лоши преживявания поради това и затова се пазя."

Най-вероятно ще бъдете доста недоволни; казиното не носи отговорност за вашите загуби; вие сте поне докато не информирате казиното за потенциалния проблем с хазарта и следователно не поискате акаунтът ви да бъде окончателно затворен без опция за повторно отваряне. Дори и в такъв случай обаче, казиното няма да ви върне загубите.

Отговорните или по-безопасни лимити или инструменти за хазарт не са „извинението" за играчите да възстановят загубите; тези инструменти помагат на играчите да поддържат баланс и предотвратяват загубата на повече от разумна сума или бюджет.

С цялата си честност, ако сте настоявали да ви бъдат възстановени загубите само защото не сте виждали „защитата на играча", разбирам защо вашият акаунт е бил затворен и по-нататъшна комуникация не е възможна.

Моля, не залагайте, ако не искате да загубите. Според мен този преглед е по-скоро за вашето нездравословно мислене, отколкото за нечестността на казината.

Съветвам ви да се запознаете по-добре с начина, по който нещата обикновено работят, за да избегнете подобни проблеми: Инструменти и практики за отговорно залагане 👈👈

Предполагам, че никога не съм чувал за "отчет за загубата". Възможно ли е това да е термин, свързан с изискванията на GGL за казина, които притежават немски лиценз?


Автоматичен превод:
преди 4 часове

Предполагам, че имате проблем с чуждото мнение или знания. Ако акаунт е закрит и вече не мога да виждам транзакциите си, мога да поискам те да бъдат освободени, защото казината са длъжни да го направят и аз имам право да го направя, дори ако съм залагал прекомерно. Това е, за което съм загрижен и също така имам право да се опитам да получа възстановяване като жест на добра воля. Моето мнение, първо се информирайте, преди просто да повторите писменото си изявление.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини