Уважаеми потребител,
Видях вашето потребителско мнение, изпратено за това казино, което предостави по-подробни мнения по темата, така набързо описана тук във форума.
В него се казва:
„Играх в казиното kingmaker и загубих много за кратко време. Тогава научих, че всяко казино трябва да има защита на играчите и точно това не видях тук.
Затова помолих казиното да ми даде подходящото обезщетение. Поради това акаунтът ми на играч беше незабавно блокиран и вече не мога да виждам загубите си от транзакции. Няколко пъти писах на казиното с молба да ми изпратят моите транзакции по имейл, което те са длъжни да направят. Но винаги ме отлагат. Онлайн казино няма право да откаже да играе с играч. Имах много лоши преживявания поради това и затова се пазя."
Най-вероятно ще бъдете доста недоволни; казиното не носи отговорност за вашите загуби; вие сте поне докато не информирате казиното за потенциалния проблем с хазарта и следователно не поискате акаунтът ви да бъде окончателно затворен без опция за повторно отваряне. Дори и в такъв случай обаче, казиното няма да ви върне загубите.
Отговорните или по-безопасни лимити или инструменти за хазарт не са „извинението" за играчите да възстановят загубите; тези инструменти помагат на играчите да поддържат баланс и предотвратяват загубата на повече от разумна сума или бюджет.
С цялата си честност, ако сте настоявали да ви бъдат възстановени загубите само защото не сте виждали „защитата на играча", разбирам защо вашият акаунт е бил затворен и по-нататъшна комуникация не е възможна.
Моля, не залагайте, ако не искате да загубите. Според мен този преглед е по-скоро за вашето нездравословно мислене, отколкото за нечестността на казината.
Съветвам ви да се запознаете по-добре с начина, по който нещата обикновено работят, за да избегнете подобни проблеми: Инструменти и практики за отговорно залагане 👈👈
Предполагам, че никога не съм чувал за "отчет за загубата". Възможно ли е това да е термин, свързан с изискванията на GGL за казина, които притежават немски лиценз?
Dear user,
I saw your user review submitted on this casino, which provided more detailed views on the subject so hastly described here on the forum.
It says:
"I played at the kingmaker casino and lost a lot in a short space of time. I then learned that every casino must have player protection and that is exactly what I did not see here.
So I asked the casino to give me the appropriate compensation. Because of this, my player account was immediately blocked and I can no longer see my transaction losses. I have written to the casino several times asking them to send me my transactions by email, which they are obliged to do. But I am always just put off. An online casino is not allowed to refuse to play with a player. I have had very bad experiences because of this and therefore steer clear."
You are most likely about to be quite displeased; the casino is not responsible for your losses; you are at least until you inform the casino about the potential gambling issue and hence ask your account to be permanently closed without an option to be reopened. Even in such a case, though, the casino won't give you back your losses.
Responsible or safer gambling limits or tools are not the "excuse" for players to recover losses; these tools help players to maintain balance and prevent losing more than a reasonable sum or budget.
With all due honesty, if you insisted on being refunded for your losses just because you could not see the "player protection," I understand why your account has been closed and further communication is not possible.
Please do not gamble if you do not want to lose. This review, in my opinion, is more about your unhealthy mindset than it is about the unfairness of casinos.
I advise you to become more acquainted with the way things typically operate in order to avoid similar problems: Responsible Gambling Tools and Practices 👈👈
I suppose that I have never heard of "loss statement." Could it possibly be a term related to the GGL requirements for casinos that hold a German license?
Автоматичен превод: