ФорумОбсъждане на жалбиПомощ за обслужване на клиенти

Помощ за обслужване на клиенти

преди 10 месеца от tintantin67
|
1366 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Здравейте, моля, помогнете ми да намеря обслужване на клиенти за rich panda gaming? Депозирах пари, играх, спечелих, но отказа да ми плати🙁

Автоматичен превод:
tintantin67
преди 10 месеца

Здравейте,

честно казано, не съм запознат с Rich Panda Gaming, но ви предлагам да опитате support@leovegas.com

Знаеш ли защо? Защото получих това:

file

Докато влизате в Royal Panda Casino 🤷‍♀️

Между другото, каква изглежда е причината да не ви плащам, моля? Не можах да го намеря в жалбата .

ще се свържа


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, благодаря за отговора! Не ми дадоха причина. Току-що ме блокираха, но имам всички екранни снимки и когато ме блокираха, беше след като той коментира съвета, че приемат съвети с радост и разбирам, че разбирам това, но точно тогава ме харесаха доста в това време. Мисля, че е ядосан, че не му дадох бакшиш, но той не ми даде шанс да си взема тайм аут, за да му дам бакшиш, защото ме блокира. Нищо не мога да направя. Обадих се няколко пъти в рамките на няколко часа и освен това осребрявам приложението и изисквам, както знаете, парите, които ми дължаха. Беше просто ужасно и знам, че не са много пари, но беше нещо, което очаквах с нетърпение и бях напълно депресиран, така че това просто ме ядоса, така че наистина не знам каква беше причината, но Наистина съм уморен от това, че е твърде дълго, просто не мога да обясня защо съм толкова разстроен за това, предполагам, че е лично, но ви благодаря за отговора и ще отговоря на всички други въпроси, които имам към вас, ако имате към мен Имам предвид хаха

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За информация, уменията ми за говорене на текст и корекция са нулеви най-вече защото съм уморен от изпращане на текстови съобщения, животът става изморителен. Златните години не са толкова златни хаха.

Автоматичен превод:
tintantin67
преди 10 месеца

😀

Това е много интересна бележка, която си направил! Определено ме накара да се усмихна.

Но трябва да призная, че вероятно не разбрах напълно проблема с поддръжката. Искам да кажа, че никога не ми се е налагало да давам бакшиш на човек от поддръжката или чат оператори. Какво стана с върха?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини