ФорумОбсъждане на жалбиПомощ/съвет относно диалог с банката за започване на възстановяване на плащане

Помощ/съвет относно диалог с банката за започване на възстановяване на плащане

преди 3 месеца от kpro36645
|
679 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Наистина се нуждая от спешна/ценна информация как да процедирам със сторниране на плащане за голям брой транзакции към определени казина.

Възнамерявах да опитам да сторнирам няколко казина от май тази година, когато глупаво и нелогично депозирах огромна сума от парите си само за да разбера, че голяма част от тези онлайн казина са почти престъпни

Освен това аз съм от Австралия и тези казина са забранени да работят или да приемат играчи от Австралия, да, трябваше да знам и т.н., но кой дава af#=$k Искам само хора, които могат да разберат откъде идвам, да предадат съвети и може да оцени проблемния комарджия, който се опитва да си върне трудно спечелените долари без угризения на съвестта за корумпираните престъпници измамни многомилионни казина

Проблемът ми е, че нямам абсолютно нулева представа как да подходя към диалога с моята банка, спокойно рискувам да не бъда честен .

Какво да кажа на моята банка, тъй като транзакциите, от които бих искал да опитам и да възстановя пари, не са малко тук и там, те грубо се добавят до около 40-50 транзакции, като по-голямата част от доставчика на транзакционни плащания е някакво глупаво място в Нигерия.

Моля, можете ли да предложите съвет, тъй като вече го напуснах много късно и наближавам максималния разрешен лимит за възстановяване на такса. Благодаря.

Автоматичен превод:
kpro36645
преди 3 месеца

Здравейте, видях, че вече сте стигнали до протектора, където се решават точно такива ситуации и някой ви е писал там. Мисля, че ще бъде най-добре, ако продължите да публикувате там и да задавате въпроси.

Аз лично никога не съм правил връщане на плащане с помощта на банка и знам, че някои играчи може да имат проблем с това. Също казина, ако играете някъде и успеете да направите връщане на плащане, е възможно да не играете в някои от тях отново. Също така, според това, което чух от други играчи, банките не винаги вземат това предвид и в някои случаи, ако поискате много транзакции или нещо подобно, те могат да затворят банковата ви сметка. Затова е най-добре да се консултирате с играчи, които имат опит с това и разбира се да прочетете инструкциите на банката за подобни процеси. Мисля, че определено може да се спомене нещо такова там.

Надявам се всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини