НачалоФорумОбсъждане на жалбиПомогне!!! Woocasino деактивира акаунта ми, след като спечелих 14000

Помогне!!! Woocasino деактивира акаунта ми, след като спечелих 14000

преди 3 години от Stingysteve
|
3 331 преглеждания 4 отговора |
|
преди 3 години

Така преди няколко дни играех на woocasino депозит 60 $ и спечелих 22000, така че се опитах да изтегля средствата, които продължават да ги анулират и казах, че трябва да потвърдя сметката си, но тя вече беше потвърдена, затова им казах, че затова се опитах да изтегля отново и същото нещо парите бяха изпратени обратно в моя акаунт, така че се свързах с чата на живо и те казаха, че имам 2 акаунта, което е лъжа, имам само 1 акаунт и брат ми има акаунт, който е имал в продължение на месеци, който вече е проверен и е направил тегления от, така че свържете се с тях отново и тъй като отивам в чат агент на живо, излизам от акаунта си, отивам да вляза отново и пише, че акаунтът ми е деактивиран, може ли някой да ми помогне с това, просто искам спечелените си 14000 $

Автоматичен превод:
Stingysteve
преди 3 години

Еха! В този случай трябва да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints

Вярвам, че има нещо общо с акаунта на брат ти, но ако и двата акаунта (твоя и на брат ти) са били потвърдени, тогава трябва да имате право да поискате печалбите. Вече имахме подобен случай преди няколко месеца.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Не, мислех, че това е проблемът, но не. Вероятностите бяха, че бях помолен да задам лимит от 200 $ в сметката си, за да не изразходвам всичките си печалби, защото имаше проблем с тегленията, те нямаше да имат представа защо, но те казаха, че казах на агента за чат на живо, че имате проблем с хазарта, така че деактивираха акаунта ми и отказват да го активират

Автоматичен превод:
Stingysteve
преди 3 години

В случай, че са затворили акаунта ви за проблем с хазарта, не би трябвало да е толкова зле за вас, защото все пак имате право да получите печалбите си. Затова бих ги попитал сега как ще ви изплатят печалбите, когато затворят сметката.

Всъщност трябваше да се справим със същото, когато работех в казино и след това обикновено изпращахме парите чрез банков превод по банковата сметка на клиента (това беше проверено - те трябваше да ни изпратят банково извлечение, показващо номера на сметката, името, адрес и т.н.)

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Да, те ще ми дадат печалбата, но искат екранна снимка на моето онлайн банкиране, показваща направен поне 1 депозит там казино, но работата е в това, че използвах gigadat, за да изпратя interac до woocasino, така че в моето онлайн банкиране просто се казва gigadat не е woocasino, така че нямам идея какво да правя сега?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини