ФорумОбсъждане на жалбиPokerStars блокира акаунта ми без причина

PokerStars блокира акаунта ми без причина

преди 6 месеца от Cabecha19
|
1699 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

През юни тази година реших да използвам повторно акаунта си в PokerStars, регистриран преди години, с намерението да играя в тяхното казино. Идеята ми беше да играя BlackJack, което е играта, която харесвам. Направих няколко депозита, първият от 1000 USD, друг от 200 USD, още един от 628 USD.


На 17 юни бях помолен да верифицирам акаунта си, като изпратя документите си, което направих веднага. Те дори ме помолиха за екранни снимки на използваните методи за депозиране, които също изпратих, доказвайки, че имам напълно верифицирани акаунти както в Skrill, така и в Neteller. Те бяха одобрени и отключиха акаунта, който беше ограничен, докато не изпратя документацията.


Тъй като те потвърдиха, че всичко е перфектно, направих още няколко депозита, достигайки общо около 15 хиляди USD.


Имах много добра серия и успях да натрупам много пари в сметката си през тези дни и поисках теглене на 20 хиляди USD. Оттам започна проблемът ми, тъй като за първи път ограничиха моите тегления и депозити, докато не изпратя документи отново (те поискаха само нова актуализирана сметка за комунални услуги за моя адрес, тъй като казаха, че вече имат личната ми карта и тя е одобрена).


Най-необичайното е, че извинението беше, че „поради сумата на тегления, които правех от сметката си", ме ограничаваха да разследвам, когато правех само депозити и това беше първото ми теглене. Изпратих всички поискани документи и оттогава те блокираха акаунта ми напълно и отговорът им на имейлите ми винаги е, че разследват и не могат да ми дадат подробности, че когато разследването приключи, ще се свържат с мен.


Сметката и средствата ми са блокирани от август. Тъй като нямам достъп до акаунта си, не помня точната сума, която имах в него, но беше около 97 хиляди USD.


Изпращам имейли от време на време и отговорът, който получавам, винаги е един и същ. Никога не са ми дали дори най-малкото обяснение какъв е проблемът. Съобразих се с изпращането на всичко, което поискаха. Настоявам да ми позволят да изтегля средствата си, въпреки че те също трябва да отключат напълно акаунта ми, тъй като няма нито една причина да запазя блокирането. Никога не съм правил нищо лошо и стаята просто ме блокира, защото исках да направя първото си теглене.

Автоматичен превод:
Cabecha19
преди 6 месеца

Имах и някои странни срещи с PokerStars. Въпреки че основната ви игра е блекджек, може да е полезно да изразите притеснението си в този основен покер форум:

Споделете колкото можете повече екранни снимки и доказателства. Има няколко посланика на този форум и се надяваме, че някой от тях ще забележи.

Публикация на zencity Редактиран от Radka
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
zencity
преди 6 месеца

Моля, имайте предвид, че не ви е позволено да публикувате връзки, водещи извън нашия широко разпространен уебсайт, освен ако не е необходимо или може да помогне на потребителите. По-конкретно, връзките към други форуми не са добре дошли. 🙂

Това е форум, нали?

Има определени условия, които ви моля да следвате:

https://casino.guru/terms-and-conditions

Оценяваме вашето съдействие

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Моите извинения за пропуска. Просто се опитвах да помогна въз основа на моя опит в покера и нямах скрити мотиви. Нека занапред дискусиите ни да бъдат ограничени до този форум. Благодаря, че го посочи! :)

Автоматичен превод:
Cabecha19
преди 6 месеца

Здравей.

Радвам се, че успяхте да намерите нашия форум. По-важното е, че сте подали и жалба, това е най-важното. В такива случаи обикновено се нуждаем от казиното да отговори и да обясни напълно цялата ситуация. Мисля, че бяхте твърде търпеливи и е време да получите някои отговори. За да постигнете това, моля, посетете жалбата си отново ( използвайте тази връзка ), за да отговорите на допълнителни въпроси, които трябва да изясним, за да продължим.

Наистина се надявам, че нашият специален екип за жалби ще открие проблема, защото имам чувството, че вие също не знаете какво изглежда нередно, нали?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моите извинения за пропуска. Просто се опитвах да помогна въз основа на моя опит в покера и нямах скрити мотиви. Нека занапред дискусиите ни да бъдат ограничени до този форум. Благодаря, че го посочи! :)

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Случва се 🙂 , не се притеснявайте.

Може би бихте искали да знаете, че Casino Guru създаде проект, наречен Resolution Center , чрез който нашият специализиран екип за оплаквания помага на играчите безплатно.

Разгледайте тук:https://casino.guru/complaints/all

😉


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ви много за загрижеността. Истината е, че опитах всичко в стаята, преди да потърся помощ отвън. Но те дори не отговарят на последните ми имейли. Вече дори не ми изпращат копи пейста, че случаят е в процес на разглеждане и че ще се свържат с мен. Винаги съм имал доверие в тази стая. Много съм изненадан от всичко това, което ми се случва. Тогава намерих този форум и започнах да чета какво се е случило с други хора и че в няколко случая е постигнато решение. Надявам се и при мен да стане така.

Автоматичен превод:
Cabecha19
преди 6 месеца

Разбирам, най-често човек вероятно първо се опитва да реши всичко сам и след това, когато не знае как да продължи, моли за помощ. Добре, че ни намерихте, защото ние ще се опитаме да ви помогнем.

Със сигурност обаче не е удобно, когато казиното не ви отговаря и не знаете къде се намирате. Твърдо вярвам, че ще успеем да разрешим този случай и че накрая всичко ще бъде наред. Ако имате нова информация, не се колебайте да ни актуализирате във вашата жалба и не се колебайте да я публикувате тук във форума. Засега трябва да изчакаме и да видим докъде нашият екип ще стигне с вашата информация. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Актуализирам темата: стаята не отключи акаунта ми, но върна всичките ми средства. Много съм благодарен на тази общност.

Автоматичен превод:
Cabecha19
преди 4 месеца

Радвам се, че накрая се получи така. Със сигурност е хубаво, когато получите средствата си обратно, но ако акаунтът ви бъде закрит, може да си спестите още притеснения в бъдеще и можете да изберете друго казино.

Така или иначе, радвам се, че успяхме да ви помогнем и сте доволни. Пожелавам ви късмет в следващия избор на казино и да се справите добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Направих акаунт в това казино за първи път, депозирах и точно тогава акаунтът ми беше изтрит и парите ми ограбени!! те искат потвърждение, но сайтът никога не качва файловете, изпраща грешка всеки път, когато опитате и те спряха да отговарят на имейлите ми, КАКВО НЕ Е ЛОШО НА ТОВА КАЗИНО?! вие не правите просто това, което е буквално ограбване!!! САМО ИСКАМ ДЕПОЗИТА СИ ВЪРНАТ В ТОЗИ МОМЕНТ!!!!

Автоматичен превод:
angieccee
преди 2 седмици

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Нека ви задам няколко въпроса. От казиното казаха ли ви защо са блокирали акаунта ви? Свързвал ли си се и с поддръжката, когато не можеш да качиш документи за проверка и дали са ти отговорили или просто са започнали да те игнорират?

Мисля, че ще намерите тази тема за информативна, така че опитайте да погледнете: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

те искат документи, които не мога да предоставя, защото по някаква причина казиното им е поставило име, което не е мое в акаунта ми, всичко това и не могат просто да ми върнат сумата? нелепо е

Автоматичен превод:
angieccee
преди 2 седмици

Какви документи иска казиното, но вие не можете да предоставите? Правилно ли разбирам, че вашият акаунт е на различно име от вашето? Попитахте дали можете да направите нещо, за да го поправите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

когато се регистрирах, поиска САМО потребителското ми име и парола за рождената ми дата, не знам защо името ми изглеждаше като майка ми, тя почина преди месеци да почива в мир и ми искат нелепи документи, АЗ НЯМАМ, ЗАЩОТО ТЯ НЕ ОСТАВИ ТАЗИ ХАРТИЯ, КОЯТО ИСКАТ!!!! Изпратих всички останали документи, дори поискаха смъртен акт на майка ми, ИЗПРАТИХ ГО!!! те искат този документ, майка ми не е оставила такъв, тя е преминала неочаквано!!! какво не е наред с тези казина честно казано? Това е нелепо! те не разбират, че моята рождена дата е МОЯТА РОЖДЕНА ДАТА, а не моите майки!!! Кълна се, че правят всичко това нарочно И ВЕЧЕ ИЗТРИХА МОЯ АКАУНТ. НЕ ЗНАМ ЗАЩО, така че не мисля, че мога да направя нищо относно промяната на името?

защо е толкова трудно просто да ви възстановят ВАШИТЕ ПАРИ, просто ги изпратих обратно откъдето са дошли, това е! не е нужно да причиняват толкова много проблеми! и те не трябва просто да затварят акаунта ви след депозит , който НЕ Е ПРАВИЛЕН!!

Автоматичен превод:
angieccee
преди 2 седмици

Така че ми се струва абсолютно странно, ако не сте въвели друга лична информация, освен датата на раждане. Начинът, по който го описвате, изглежда, че е присвоил акаунта ви на майка ви. Имала ли е сметка и там?

Това обаче не мисля, че е редно, защото трябва да въвеждаш такива неща ръчно, за да можеш след това да проверяваш с твоите документи, а не с нечии други.

Така че беше подходящата стъпка да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Разбира се, не забравяйте да споменете цялата тази информация на Кристина, която в момента отговаря за вашия случай.

Мислех, че не би трябвало да е много трудно, но тъй като нямате нищо в акаунта си освен датата си на раждане, любопитен съм да видя как ще се окаже.

Уведомете ме, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здравей, знам, че е много странно във всички казина, в които съм играл, ти въвеждаш името си. Не разбирам защо автоматично ще го настрои на някой друг? Не мисля, че майка ми е имала акаунти при тях, просто не знам какво се случи или защо затвориха акаунта ми веднага след депозита... благодаря ви за помощта!

Автоматичен превод:
angieccee
преди 2 седмици

Подаването на жалбата беше най-доброто, което можете да направите, и аз съм повече от убеден, че след приключване на първоначалното събиране на информация казиното ще бъде помолено да обясни действията си.

Рано или късно ще можем да оставим спекулациите настрана и да се съсредоточим върху по-конкретната информация.

Опитайте се да издържите, екипът работи върху това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Те също не дадоха обяснение защо са закрили сметката. Благодаря, че ми помогна.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини