Актуализация:
Получих следното от Ozwin Casino:
Скъпи Джейме,
Благодарим ви, че направихте Ozwin вашият избор за игра!
Благодарим ви за вашите имейли, проверихме акаунта ви по-подробно, за да намерим решение на вашето объркване и намерихме обяснение.
След като проверим историята на вашия акаунт, можем да видим, че проблемът не е свързан с бонус мача TOP-PLENTY. Вторият депозит не беше отхвърлен заради бонус за мач между тях, а защото друг безплатен купон (C-DRWINMORE) беше осребрен след втората заявка за теглене.
Можете да проверите това и на същата екранна снимка, която сте предоставили, която е прикачена в пощата, ще видите следния „КУПОН C-DRWINMORE REDEEMED" изрязан в средата в горната част на екранната снимка.
Само приятелско напомняне, че по време на чакащо теглене не трябва да се използва бонус.
Каним ви да дойдете и да разговаряте с нас, за да разберете нашите най-горещи игри!
Ако имате нужда от допълнителна информация или помощ, моля не се колебайте да се свържете с нас по всяко време.
Насладете се на играта в казиното!
С Най-Добри Пожелания,
юни
Поддръжка на казино Ozwin
Моят отговор
Добре, това което ме притеснява е защо поставих изплащането си в опасност? Наистина ли съм толкова плътен, че да съм толкова лекомислен? Погледнах назад към историята на акаунта и виждам защо продължих да опитвам да осребря купони --- защото осребрих купони, след като поисках първото си изплащане и вие уважихте това изплащане.
Не ме наказахте или ми казахте "Не!", така че не знаех, че съм в нарушение. Не можете да почетете едното, без да уважавате другия, когато и двете ситуации са идентични.
Знам, че не съм хайролер, но виждате, че направих много депозити, така че защо вече не ми се предлагат никакви купони? Сякаш вече не искаш моя бизнес.
Помолих ги още веднъж да ми се обадят.
Update :
I received the following from Ozwin Casino:
Dear Jaime,
Thank you for making Ozwin your gaming choice!
Thank you for your emails, we have checked your account in more detail to find a solution to your confusion and we have found an explanation.
After checking your account history, we can see the issue is not related to the bonus match TOP-PLENTY. The second deposit wasn't declined because of a match bonus in between but because another free coupon (C-DRWINMORE) was redeemed after the second withdrawal request.
You can double check this also on the same screenshot you provided that is attached in the mail, you will see the following "COUPON C-DRWINMORE REDEEMED" cut in the middle at the top of the screenshot.
Just a friendly reminder that during a pending withdrawal, no bonus should be redeemed.
We invite you to come and chat with us to find out our hottest games!
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us anytime.
Enjoy playing in the Casino!
Best regards,
June
Ozwin Casino Support
My reply
Ok, what's been bothering me is why did I put my payout in jeopardy ? Am I really that dense to be so flippant ? I looked back at the account history and I see why I continued to try redeeming coupons --- it's because I redeemed coupons after I requested my first payout and you honored that payout.
You didn't penalize me or tell me "No!", so I didn't know I was in violation. You can't honor one without honoring the other when both situations are identical.
I know I'm not a high roller but you can see I've made many deposits so why am I not offered any coupons anymore? It's like you don't want my business anymore.
I've asked them, once again, to please call me.
Редактиран от
Radka преди 2 години
Причина:
счупена връзка
Автоматичен превод: