ФорумОбсъждане на жалбиПодаване на официална жалба

Подаване на официална жалба

преди 1 година от tarabridge2710
|
2516 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Хей, момчета, аз съм в Австралия и искам да знам как да направя официално

жалба за казиното, balifortune, което се управлява от spin oasis, fabspins и velvet spins. С кого се свързвате? Искам този сайт да бъде затворен, така че никой друг да не губи пари.

Автоматичен превод:
tarabridge2710
преди 1 година

Е, трябва да се свържете с лицензиращия орган. АКО казиното е лицензирано.

Честно казано, страхувам се, че вие като физическо лице не можете да принудите казиното да бъде затворено.

Съжаляваме, че не успяхме да ви помогнем с жалбата ви срещу spin oasis - нелицензиран .

Никой не трябва да играе там:

https://casino.guru/spin-oasis-casino-review

Автоматичен превод:
преди 1 година

не казвам, че аз като индивид ще мога да направя това, но знам, че много хора не са доволни и ако се сблъскат със същите проблеми като мен и всички ние

оплакват се тогава ще се направи нещо.

Автоматичен превод:
tarabridge2710
преди 1 година

Добре от мен, бях загрижен, когато написахте „Искам този сайт да бъде затворен, така че никой друг да не губи пари".

За съжаление проблемът с липсващия лиценз продължава да съществува.

Така че най-добрият шанс би бил опитен адвокат, предполагам.

Дръжте общността в течение, ако имате настроение да споделяте напредъка - пожелавам ви много късмет и здрави нерви.🙏

Автоматичен превод:
Srecko777
преди 1 година

Да накараш казино да ти възстанови депозираните средства е еквивалентно на източване на пословичната кръв. Камък. Ако те са лицензирани, можете да подадете жалба до тях, като посочите проблема и те биха могли да кажат на казиното да ви върне сумата. Вижте какво казва Casino Guru, тъй като това е сериозен проблем

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

За съжаление играчът изтри поста си.

Може би е добре да споменем, че виждаме правила, които ограничават възможните печалби, придобити чрез използване на реални средства, само като нечестни.

Както и да е, благодаря за приноса ви 🙂!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър ден, мислех, че след като ви изпратих директно фактите и какво трябва да бъде, не е необходимо да има коментари тук?

Автоматичен превод:
Srecko777
преди 1 година

Виждам, че сте изпратили жалбата и ви желая успех с това. Жалбите имат свои собствени специални теми и се държат настрана от форума, играчът е общувал само с гуруто, който се грижи за конкретния случай, така че играчите обикновено коментират напредъка му и тук във форума - за да се почувства по-публичен .

Разбира се, зависи от вас 🙂.

Ако някой играч се обърне към вас тук във форума, можете да решите дали искате да участвате в комуникация. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини