ФорумОбсъждане на жалбиpocketplay казино, което работи с фалшив лиценз и не обработва тегления

pocketplay казино, което работи с фалшив лиценз и не обработва тегления

преди 1 година от trudders
|
3126 преглеждания 16 отговора |
|
преди 1 година

Чудя се защо pocketplay все още има рейтинг 7.8 на този сайт?


Регистрирах се само в казиното, тъй като те бяха оценени толкова високо и нямаха предупреждение от casinoguru.


Опитвам се да изтегля печалбите си вече 3 месеца. моята жалба затвори на casinoguru като неразрешена и казиното не се ангажира, както не го правят с всички оплаквания.


casinoguru ме посъветва да отида в ceg. ceg ме посъветва, че не могат да помогнат, тъй като pocketplay не е лицензиран от тях и е фалшива реклама като такава.


как човек може да получи парите си при тези обстоятелства? Намерих и инструктирах някои адвокати без печалба и такса.


file

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви за актуалната информация за вашия случай. Препратих информацията на нашия екип за данни, за да могат да прегледат лиценза и да го актуализират съответно. Когато погледнете прегледа на казиното, те имат само 2 неразрешени и 7 разрешени оплаквания досега. Не открихме никакви несправедливи правила и условия, те не са свързани с никакви лоши казина, така че затова получиха оценката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

много от вашите оплаквания с pocketplay са неразрешени, тъй като не се ангажират.


джобната игра има ужасна репутация из целия интернет, която открих.


pocketplay е фалшива реклама, че имат лиценз.


В момента имам адвокати, които са подали искове срещу технологиите за дълбоко гмуркане (име на компанията за джобна игра) в съвместните съдилища, съобщих за техния сайт на NCA, също има граждански искове срещу тях.

Какво би предложил caisnoguru също да направи играч, за да възстанови парите си срещу това казино, което оценявате на 7,8?


За информация, опитвам се да получа тези пари повече от 3 месеца и се регистрирах в сайта само поради оценката им на вашия сайт, за което съм сигурен, че няма да поемете никаква отговорност.

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Здравейте трудещи се,

благодаря ви много, че споделихте цялата информация. Виждам, че прегледът е доста остарял, така че ще направим пълна актуализация. Относно лицензиращия орган, можете ли да се свържете с мен на моя имейл адрес? Въз основа на техния уебсайт те трябва да имат валиден лиценз, ако е фалшив валидатор, те определено ще бъдат санкционирани.


Привет трудяги,

большое спасибо за то, что поделились всей информацией. Я вижу, что обзор довольно устарел, поэтому мы сделаем полное обновление. Что касается лицензирующего органа, не могли бы вы связаться со мной по моему адресу электронной почты? Судя по их веб-сайту, у них должна быть действующая лицензия, если это поддельный валидатор, они обязательно будут оштрафованы.


jozef.k@casino.guru

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих ти всичко това.


Casinoguru бяха наясно с проблемите с джобните игри. Основният им фирмен имейл не работи, имейлите на техните партньорски компании се връщат обратно. Вече сте ги маркирали като неприемащи нови играчи.

Ще трябва да предприема съдебни действия срещу casinoguru за тяхната роля в това, вие проявихте небрежност и продължихте да популяризирате казино, за което сте били напълно наясно, че е във финансови проблеми и не плаща на играчи.

Ти направи точно същото със scatterhall.

Моля, можете ли да ми изпратите имейл с данните за вашата регистрирана компания, за да мога да предам това на моите адвокати.

Благодаря

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

С цялото ми уважение, откъде знаете, че сме били информирани за някаква финансова ситуация? Както Йозеф отговори, рецензията не беше най-новата, така че всъщност не звучи така, сякаш трябва да сме наясно.

Ще препратя заявката ви обаче.

Само една подробност, не си прав за оплакванията, бих казал:

file

"много от вашите оплаквания с pocketplay са неразрешени, тъй като не се ангажират."

Само една-единствена, вашата - по-точно.

Останалото е решено.

Също така, казиното е затворено, което вероятно обяснява липсващия лиценз. Или имате други познания, моля?

https://casino.guru/pocket-play-casino-review


Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Вие го потвърждавате в Curacao gaming, което не носи отговорност за Gaming Curacao. В този случай търсите в грешен регистър на лицензодателя

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Кратък въпрос какво означава да не приемам нови играчи? (Регистърът работи). Или има конкретна причина? Но с оценките и това, което прочетох, със сигурност не е безопасно място за игра.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вие сте пълен боклук.

Но вие сте признали грешка, когато сте посочили подробно, че прегледът не е бил актуален, което се равнява на небрежност.

Както казах в другата тема, преследвам casinoguru за невярно представяне.


Вие сте отвратителна група, която печели от загуба. Трябва да те е срам.

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Съжалявам, че си толкова наясно със собствената си роля.

Както искаш, надявам се един ден да си щастлив.🙏

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Кратък въпрос какво означава да не приемам нови играчи? (Регистърът работи). Или има конкретна причина? Но с оценките и това, което прочетох, със сигурност не е безопасно място за игра.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Нямам повече знания. Последният път, когато проверихме, казиното не приемаше нови играчи.

Въпреки че резултатът изглежда добър, има едно неразрешено оплакване , което не е добър знак. Проверете и потребителските отзиви , за да видите пълната картина

Освен това, това казино не е лицензирано от DGA, би било по-добре вместо това да изберете казино с подходящ лиценз .

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

защо си толкова нахален

Губите пари и обвинявате другите, за да можете да излеете разочарованието си?

Casino Guru НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ за вашите загуби и дори за това, че не сте изплатени!


Ако Гуру ви обиди, можете да отвърнете с обида, но въпреки че им отговаряте много грубо, те пак се отнасят с уважение към вас!

Бих те ударил с юмрук, казвам го, за да видиш колко любезно ти говорят, когато само бълваш глупости и постоянно заплашваш и наричаш хората боклуци.

Депозирате в казиното, НЕ в екипа на Гуру.

Вие решавате да играете в определено казино, а НЕ в GURU!

НИКОЙ няма да ви опря пистолет в главата и да ви заплашва да играете!

Освен това те не обръщат внимание само на рецензиите, а на целия пакет, което трябва да знаете, докато говорите тук.

Защо изобщо играхте там, когато видяхте всички негативни отзиви, както казахте?

Не е ли тогава и вашата постъпка небрежна?!!

Въпреки че го видяхте, искахте да играете там, така че млъкнете и не обиждайте хората тук!

Продължаваш да обиждаш екипа на Guru, което определено няма да оставя да стои!


Трябва да спреш да играеш!

Ако не можете да се контролирате и започнете да обиждате хората, наистина трябва да помислите за излизане от играта!

Къде бихте се оплакали, ако Гуру НЕ съществуваше и все още играехте в това казино?

Няма нужда да дразните гуру тук, тъй като вината е ваша и на никой друг.


Играя от 16 години и това се случва с мен и всички останали там.

Но намирам други, които го обвиняват за абсолютно неразбираеми.

Покажете малко повече уважение и хората може да ви приемат на сериозно.


Напълно разбирам вашето разочарование, бил съм в тази ситуация и преди, но трябва да се свържете директно с казиното и да не изхвърляте цялото си негативно разочарование върху Гуру, те НЕ са казиното!

Ако продължите да обиждате Guru Team и особено Radka, ще си имате проблеми с мен, дори сега да мислите, че това е шега.

Имайте повече уважение, когато към вас се отнасят с уважение.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Не смей да ме заплашваш.


Ще говоря истината и ще продължа да го правя.


Всичко, което казах, е точно и казино гуруто е небрежен и носи отговорност поради причините, описани по-горе.


Не уважавам гуруто на казиното или хора като вас.


Казино гуруто трябва да има повече уважение към играчите и да актуализира своите рецензии за казино и да не популяризира или изброява казина, които крадат парите на играчите.

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Едно е да си говориш, а друго е да обиждаш и заплашваш хората.

Освен това не отговаряш на въпроса ми.

Защо изобщо играхте там, след като прочетохте всички лоши отзиви, вече ги нямате всичките? Или искахте да инвестирате в него?

И защо не кажете на гуруто преди това и едва след това къде има проблеми?

Ако има стрес, те са достатъчно добри, за да се свържат с ^^

и не те заплашвам, това е обещание, скъпа моя. 😉

Спрете да обиждате хората като кофи за боклук!

Заплашваш хората тук през цялото време, казвайки ми "Не смей да ме заплашваш"

Можете да заплашвате хора, но не и други? Кой всъщност си мислиш, че си! 🖕🏻🖕🏾

Ако не искате да се отправят заплахи, не заплашвайте хората, иначе си дръжте устата затворена.

Ти си този, който отправя заплахи тук през цялото време.

Правете това, на което не можете да устоите, това ще ви струва само време, нищо друго.

Просто категорично възразявам да обиждате тези хора като кофи за боклук.

Единствената кофа за боклук, която няма никакво уважение тук и говори с хората, сякаш стоят под краката ти, си ти и аз абсолютно мразя такива хора.

Ако всичко това ви лази по нервите и екипът на гуруто е толкова лош, махайте се оттук, какво правите тук?

Никой не казва нищо против разпространяването на истината!

Но вие само разпространявате заплахи и обиди и се изненадвате, когато хората реагират по съответния начин.

Най-добре напуснете тази платформа, вместо да обиждате хората.

Гледайте прогреса.

Продължавате да обиждате и само посочвате лошото, а те ВСЕ ПАК ви отговарят с уважение и учтивост.

Единственият тук, който трябва да се срамува, си ти.

Да остарееш толкова и все още като малко дете, което обвинява другите, защото естествено е по-удобно така.

Смешен си, че искаш да обвиняваш другите за проблемите си и нагло отправяш заплахи.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Ти си психически нестабилен.


Регистрирах се в няколко казина, защото казино гуру им даде добри оценки или „нови оценки" 6/7 или повече.


След като имах проблеми с тях, проучих казината по-обстойно и подобно на scatterhall, pocketplay и лудите пари крадат от месеци. Казино гуру признаха, че рецензиите им са остарели и следователно признаха частична отговорност. Потребителят никога не е виновен, тъй като не трябва да очакваме казината или филиалите да ни излъжат или да предоставят остаряла и невярна информация.


ако scatterhall, mad money, pocketplay (и съм сигурен, че много много други казина) бяха изброени тук точно, много играчи нямаше да се регистрират.


Приключих да говоря с теб. Други играчи могат да видят моите публикации и се надявам да видят казино гуру такива, каквито са.



Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Единственото нещо, което ще видят, е отчаян човек, който ще направи всичко, за да унижи другите.

Ще видят, че гуруто ви отговаря много учтиво, а вие ги наричате боклук и казвате, че не трябва да уважавате такива хора.

Наричаш ме психически нестабилен, наричаш екипа на гуруто идиоти, които говорят глупости и не заслужават уважение.

Ти си неудобен и единственият тук имаш лабилна психика и само заплашваш и обиждаш другите.


Играйте по-малко, изглежда имате проблем с игрите.

Ps: Всеки тук знае, че не трябва да обръщате внимание само на една оценка, а да вземете предвид всички фактори.

Освен това не отговори нито веднъж на въпроса ми защо играеш там, въпреки че знаеше, че имат лоши отзиви.

Намерете си хобита, обиждайте хората

по-малко от нестабилна или като кошче за боклук и всичко ще бъде наред, марионетка 👍



Автоматичен превод:
преди 1 година

Ти си психически нестабилен.


Регистрирах се в няколко казина, защото казино гуру им даде добри оценки или „нови оценки" 6/7 или повече.


След като имах проблеми с тях, проучих казината по-обстойно и подобно на scatterhall, pocketplay и лудите пари крадат от месеци. Казино гуру признаха, че рецензиите им са остарели и следователно признаха частична отговорност. Потребителят никога не е виновен, тъй като не трябва да очакваме казината или филиалите да ни излъжат или да предоставят остаряла и невярна информация.


ако scatterhall, mad money, pocketplay (и съм сигурен, че много много други казина) бяха изброени тук точно, много играчи нямаше да се регистрират.


Приключих да говоря с теб. Други играчи могат да видят моите публикации и се надявам да видят казино гуру такива, каквито са.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Напуснете този форум на мира или спрете да обвинявате други членове. Много си назад от правилата на форума!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини