С LeoVegas направих $21 500 депозити с моята кредитна карта от националната банка и сега салдото по сметката ми е $40 100, вчера направих първото си теглене със същата кредитна карта, която беше одобрена, току-що получих имейл от leovegas, в който се казва това= по време на обработка вашето теглене, забелязахме, че сте поискали теглене към кредитна карта, която за съжаление не приема средства от игрални компании.
Свързах се с националната си банкова карта и те потвърдиха, че не е имало опит от страна на leovegas да възстанови сумата по кредитната ми карта. какво препоръчвате за решаване на този проблем?
With LeoVegas I made $21,500 in deposits with my national bank credit card, and now my account balance is $40,100, yesterday I made my first withdrawal with this same credit card which has been approved, I just received an email from leovegas saying this= while processing your withdrawal, we noticed that you requested a withdrawal to a credit card which unfortunately does not accept gaming company funds .
I contacted my national bank card and they confirmed that there was no attempt on the part of leovegas to refund my credit card. what do you recommend to solve this problem?