ФорумОбсъждане на жалбиПлатин казиното не иска да изплаща пари

Платин казиното не иска да изплаща пари

преди 2 години от ivma81
|
8726 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Добър ден. Бих искал да ви предупредя за това казино. А именно, въпреки че съм регистриран и акаунтът ми е потвърден в това онлайн казино. Не искат да ми плащат. Всичко беше наред, докато не спечелих парите. Когато исках да платя, те одобриха плащането ми. И така от ден на ден цял месец

излъгаха ме че са платили. Тогава се оплаках на пощата. Искаха ми банкови извлечения, за да докажа, че не съм получил парите. Когато им изпратих оригиналните извлечения от банката, те казаха, че не е валидно, защото няма лого на банката на извлеченията. Сега върнаха парите по сметката ми в онлайн казиното, но също така ме блокираха, за да не мога да играя или да разполагам с парите си. Всичко беше наред докато плащах парите. Но когато получих парите, нищо не беше наред. Затова искам да ви предупредя да избягвате това казино. По-големи крадци и мафиоти не съм виждал. Благодаря ви за разбирането

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Бих казал, че основно са потвърдили, че не сте получили парите в банката си в момента, в който са ги върнали в сметката ви в казиното. В противен случай нямаше да ви го върнат.

Моля, подайте жалба срещу казиното. Страхувам се, че не можем да направим много тук във форума, след като те блокираха. Виждам, че казино Платин обикновено реагира на оплаквания, подадени през нашия уебсайт, така че има голям шанс да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ти. Направих оплакване

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Здравейте,

според мен акаунтът ви все още не е напълно потвърден, така че това вероятно причинява забавянето.

Забелязах, че има проблем с банковото ви извлечение и липсващото лого. Е, не съм сигурен дали има алтернатива. Трябва да кажа, че никога не съм виждал банково извлечение без банковото лого върху документа.

Нека да видим какво можем да научим чрез жалбата .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Акаунтът беше потвърден. Вече направих плащане преди няколко месеца. Този проблем възникна при второто плащане. Когато ме излъгаха, че са платили, платиха. Тогава ми поискаха да докажа с банково извлечение, че не съм получавал парите. Когато им изпратих банковите си извлечения, те автоматично възстановиха парите в моята онлайн казино сметка. И сега ми казват, че банковото извлечение не е валидно, защото няма логото на банката. Това са извлечения от онлайн банкиране. Не ми хрумва да звъня на банката да ми направят лого само заради казиното. Ще кажат, че не съм нормален

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Вижте тук. Какъв е проблемът тук? ? Не виждам проблем file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вижте тук. Какъв е проблемът тук? ? Не виждам проблем file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре,

Мисля, че можете да поискате от банката си печатна версия. Можеш ли?

Или намерете начин как да извлечете документа във формата .pdf от нашето банково приложение. Ако го направя в моето банково приложение, документът показва заглавие с банковия ми адрес и логото.

За съжаление, обичайно е казината да не приемат печатни екрани, направени от интернет банкиране за такава цел. Като алтернатива, казиното може да ви се обади, можете да споделите екрана и да влезете в приложението си за банкиране. Но бих го разгледал като последен вариант.

Както го виждам сега, проблемът е, че този документ не показва неговия създател - банката в тази ситуация.

Печатната версия, преобразувана във формат .pdf, трябва да помогне.

Кажете ми как работи, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Затова им изпратих pdf за целия месец. Мисля, че им изпратих целия месец юни. Изтеглих го от моето онлайн банкиране

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Не мога да питам банката. Защото имам онлайн банкиране. Ако нямах онлайн банкиране, те сами щяха да го пратят. Тъй като го имам, не мога да го изпратя

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Дори и да използвате някакъв вид онлайн виртуална банка, трябва да можете да се свържете с отдела за поддръжка или личния си банков съветник.

Потърсете някакъв формуляр за контакт или линия за поддръжка.

Надявам се, че няма да имате нужда от него. Може би тази изтеглена версия ще е достатъчна.

Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изтегля се в pdf формат

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Сега виждам, че са потвърдили банковото извлечение. Но акаунтът ми все още е заключен

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Ще го приема като добра новина. 🙂

Е, финализирането на проверката може да отнеме няколко дни. Просто се уверете, че не липсва друг документ. Попитайте агента по поддръжката, ако е необходимо.

Кажете ми какво сте разбрали.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Сега го проверих. Сега пак искат paysafe проверка. За тези неща трябва да имаш нерви

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Разбирам, но имайте предвид, че казиното просто трябва да докаже, че вие сте играли, направили депозита, спечелили и че всички опции за плащане са свързани директно с вас.

Надявам се скоро да свърши. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Интересно ми е как не са се интересували, когато съм платил парите. Тогава всичко беше наред

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Така работи в 99% от казината. Ще им отнеме много време да проверят всеки, който прави депозит. От друга страна, разбирам, че няма разлика от гледната точка на играча за вас. Ако искат да ви верифицират, трябва да го направят, преди да започнете да играете там и да харчите пари. Всъщност така работи в онлайн казина с чешки лиценз.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Моят акаунт е потвърден. Но когато направих печалба. Те искат допълнителни проверки. След като спечелиха, поискаха банковите ми извлечения. Когато направих това, сега те отново искат някои проверки. Вече нямам нерви за тях

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нека само да кажа, че се отказвам от това казино. Ще заложа парите, които не искат да ми платят. И повече няма да плащам с тях. Те просто търсят причина да не платят парите. Моят съвет е да не играете в това казино. Аз също ще закрия акаунта си при тях. Лесно е да се каже крадци

Автоматичен превод:
ivma81
преди 2 години

Какъв е смисълът да залагате печалбите? Какво се случва, ако имате късмет и спечелите още повече? Ще играете ли още повече, за да сте сигурни, че ще загубите всичко? Какъв е смисълът да играеш, ако искаш да загубиш? не го разбирам...

Вие подадохте жалба, ние се опитваме да ви помогнем, но не можем да помогнем, ако не отговорите на жалбата и не изиграете всички пари. Дори и да искаме да накажем казиното за това, че не е изплатило парите, не можем, защото казиното просто ще каже, че е било готово да плати, но сте го загубили, преди да са успели да изпратят тегленето.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини