ФорумОбсъждане на жалбиПлащането не се обработва + обслужването на клиенти не е налично

Плащането не се обработва + обслужването на клиенти не е налично

преди 1 месец от redbullmo
|
663 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Чаках повече от 3 седмици за 2x 500€, които уж отнемат 3-5 работни дни, за да бъдат изплатени.

Говорим за онлайн казино WilliamHill.

Понякога изплащането може да се забави, но това не е проблем. Но аз чакам от 30 юли, значи 15 работни дни.

Ето защо се опитвам да достигна до обслужването на клиенти.

За 2 седмици. Всеки ден съм в опашката за LiveChat поне 30 минути и очевидно винаги съм следващият на опашката (все още не съм се свързал след 15 опита).

Продължавам да изпращам имейли с притесненията си и освен автоматичен имейл, който ми казва, че ще бъде „погрижен незабавно", не получавам абсолютно НИКАКЪВ отговор, камо ли каквато и да е информация.

И телефонният номер също не може да бъде открит.


какво трябва да направя WilliamHill ми дължи 1000 евро и чувствам, че не мога да направя нищо. Иначе ще си взема адвокат, ако се стигне дотам.


моля помогнете


Много благодаря и мили поздрави.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
redbullmo
преди 1 месец

здрасти

Само за да сме в крак с вас, моля, за William Hill Casino или William Hill Casino Club говорим?

file

Във всеки случай мисля, че ще е най-добре да подадете жалба; ще има време за подробности след това и не искам да ви стресирам още повече в момента.

Започнете, като използвате тази зелена връзка 👈, моля. Преминете през първоначалната поредица от въпроси и след това запишете всичко, свързано с въпроса. Скоро след това жалбата ще бъде проверена и адресирана.

Можете ли да го направите, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е „Казино WilliamHill". Добре, страхотно, ще го направя!

Тази кампания ще ми струва ли нещо?

Автоматичен превод:
redbullmo
преди 1 месец

А, забравих да спомена - оплакванията са винаги безплатни! Не е нужно да се тревожите за това. Радвам се, че вече изпратихте такъв.

Да се надяваме, че екипът за поддръжка на казиното скоро ще се събере и ще се справи със забавеното ви плащане.

Бихте ли имали нещо против да ни държите в течение, моля?


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, ще ви уведомя, ако това глупаво казино най-накрая изплати!

Мога ли да попитам какво може да постигне жалбата? Или по-скоро какво можете да направите, за да накарате казиното да забележи?

Или какви са последствията за казиното? Абсолютно възмутително е да не се свържем с вас един месец и да не изплатим голяма сума пари, въпреки че депозитът никога не е проблем.


Автоматичен превод:
redbullmo
преди 1 месец

Благодаря ви за това. Със сигурност ще изчакаме да научим всички новини.

За да отговорим на въпроса ви, като подадете жалбата, можете да имате по-добър шанс да получите печалбите си, когато нашият екип за жалби се свърже с представителя на казиното и проучи въпроса. Разбира се, трябва да има известно желание от сайта на казиното да комуникира с нашия екип, за да разрешим всичко и се надяваме, че можем да намерим най-доброто решение на вашия случай.

Всеки път, когато казиното не може да разреши проблема или не комуникира, те ще получат черни точки за това, което ще повлияе негативно на рейтинга на казиното.

За да прочетете всичко за нашия център за разрешаване на проблеми, моля, следвайте тази връзка , където ще намерите цялата информация.

Ще изчакаме всички актуализации относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добре Благодаря ви много за любезната информация!

Така че ще бъда информиран, ако нещо се случи?

Е, казиното трябва да плати парите, това е съвсем ясно в моите очи. Единственият въпрос е колко време трябва да им дам, преди аз лично да предприема правни действия.

Просто е невероятна наглост една фирма да си позволи такова нещо.

Най-добри пожелания

Мориц

Автоматичен превод:
redbullmo
преди 1 месец

Е, засега виждам, че чакаме Кристина да ти отговори, така че в момента да, ще бъдеш информиран, когато получиш друг отговор. Когато въпросите бъдат адресирани от наша страна, тогава вашият случай ще отиде до специалист, който ще се свърже с казиното. Така че ще видим дали ще успеем.

Също така бих изчакал и видял как ще се развие жалбата и ако не може да се помогне и казиното не съдейства, тогава ще премина към следващата стъпка, която описвате, правно действие. Ако си струва за вас.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини