ФорумОбсъждане на жалбиПечалбите са изтрити в Nomini.com

Печалбите са изтрити в Nomini.com

преди 3 години от randya
|
2941 преглеждания 3 отговора |
|
преди 3 години

Радвах казино Nomini.com в петък, 16.07.2021 г., мой приятел вече беше играч в казиното и той ми препоръча да го изпробвам, затова се регистрирах успешно и направих първите си пари в брой, използвайки paysafe карта, sience не съм казино ново. Е, всичко мина много бързо и загуби парите си, след което получих 100% бонус за депозит, затова продължих да играя (винаги използвам телефона си, когато играя) Някак си успях да спечеля печалби и заложих 100% необходимия бонус сума, която съм получил. Приех раздела за теглене и максимално разрешената сума беше около 499 €, тъй като бях само на lvl1, за начинаещ. Не видях проблем с това, след като се консултирах с поддръжката за чат, имах предстоящо теглене от 499 € и възстановяване на средствата в акаунта ми. На следващия ден през уикенда, след работа продължих да играя у дома, на моя лаптоп, sience е по-удобен и успях да спечеля отново, така че теглем отново сумата от 499 €. всичко това трябва да се продължи през следващата седмица, започвайки от понеделник. Като удар отново, спечелих около 10 000 евро и бях много щастлив от това, това ли е всичко, което ние (играчите) желаем. Е, моята сума беше там, а 2-те висящи тегления се чакаха да бъдат продължени. Още в следващите дни в понеделник бях на работа, когато получих имейл от Nomini.com, в който се казваше, че те незабавно са затворили сметката ми, тъй като отделът за рискове от казино Nomini казва, че има риск и че имам двойно сметка. Е, колко ниско може да бъде това? u се наричате уважавано онлайн казино? и когато трябва да платите, да блокирате акаунта? с абсурдните фалшиви обвинения за двойна сметка? кой прави това? и защо трябва да имам 2 акаунта? да ги използвам кога и за какво? Те нямат център за обаждания, те имат само активен чат и имейл. Опитах се да се свържа с тях, но всеки път, когато получавам един и същ имейл отново и отново, "coppy paste" от предишен имейл. нямат доказателства, просто не искат да плащат. Ще помисля да ги заведа в съда. Така че парите ми си отидоха, измамниците от Nomini няма да позволят толкова лесно теглене. Бъдете наясно и пазете парите си в безопасност

Автоматичен превод:
randya
преди 3 години

Здравейте, съжалявам, че чух за вашата закрита сметка и анулирани печалби. Те казиното няма да ви покажат никакви доказателства за множеството акаунти, но може да се опитаме да ги помолим да ни ги покажат. Моля, подайте официална жалба тук на нашия уебсайт и нашият екип ще се справи с нея: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Добре, току-що изпратих жалбата си, следвайки връзката, която предоставяте. Имам много доказателства. Никога не съм имал такъв вид унизителни преживявания в онлайн казино. Играя от години на много платформи, без проблем при депозиране или witdraw, например: LVbet, Vegas.hu, Bet365 ... Никога не съм изпитвал тези измами, когато става въпрос за witdraw. Всеки път съм регистриран, проверен играч

Автоматичен превод:
randya
преди 3 години

Да, моля, просто ни дайте малко време да го разгледаме. Не трябва да отнеме повече от 2 дни, докато екипът отговори.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини