ФорумОбсъждане на жалбиПазете се от Gama Casino - Gama не изплаща

Пазете се от Gama Casino - Gama не изплаща

преди 1 година от Malaga
|
2790 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Ще опиша накратко моя случай тук.


Подадох жалба срещу Гама за нарушаване на защитата на играчите. Gama призна това и обеща възстановяване на 1800 евро в жалбата.


Така че чаках и оставях Гама да ме утешава всеки ден.

Докато не получих имейл, че парите са ми изпратени. Но парите така и не стигнаха до мен. След това Гама нахално заяви, че проблемът е в Neteller.


Разбира се, писах на Neteller и те потвърдиха, че казиното лъже.


След това Гама заяви, че имат проблем и че трябва да им дам банковите си данни и те могат да разрешат проблема веднага и да ми изпратят парите. Обикновено не давам банковите си данни, но бях убеден да го направя с обещанието, че парите ще бъдат преведени веднага.


Минаха вече 6 дни и поддръжката, както и самата Gama, имат само извинения.


Нищо не се случва и Гама не превежда парите.


Казиното не само изглежда във финансови затруднения, но те нагло мамят и лъжат своите играчи, като изискват данни, като дават фалшиви обещания.


Мога само да предупредя всички тук за Гама. За съжаление, Casino Guru също не е много полезен и дори не се свързва с Gama.





Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Току-що ти отговорих тук .

„За съжаление Casino Guru също не е много полезен и дори не се свързва с Gama."

Мисля, че не разбирате концепцията - ние го направихме:

file

https://casino.guru/gama-casino-player-requests-a-partial-refund

В момента очакваме допълнителен отговор от представителя на казиното. Както вероятно също сте пропуснали, казиното наистина отговори преди няколко седмици, докато се свързахме с тях първи.

Желая ви честен край, наистина го правя.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих редовна публикация във форума на Cat Casino. Защо първо се проверява това? Написах повече от 3000 знака за него и положих много усилия. Откога се преглеждат публикациите във форума? Има много лош послевкус. Моля ви да одобрите поста ми.

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Моля, обърнете внимание на обяснението ми тук.

Това не е чат на живо, така че следващия път ви моля любезно да пропуснете исканията си през уикенда.

Най-накрая обърнете внимание на отговорите ми:

https://casino.guru/forum/casinos/catcasino---general-discussion/3#post-66264




Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще опиша накратко моя случай тук.


Подадох жалба срещу Гама за нарушаване на защитата на играчите. Gama призна това и обеща възстановяване на 1800 евро в жалбата.


Така че чаках и оставях Гама да ме утешава всеки ден.

Докато не получих имейл, че парите са ми изпратени. Но парите така и не стигнаха до мен. След това Гама нахално заяви, че проблемът е в Neteller.


Разбира се, писах на Neteller и те потвърдиха, че казиното лъже.


След това Гама заяви, че имат проблем и че трябва да им дам банковите си данни и те могат да разрешат проблема веднага и да ми изпратят парите. Обикновено не давам банковите си данни, но бях убеден да го направя с обещанието, че парите ще бъдат преведени веднага.


Минаха вече 6 дни и поддръжката, както и самата Gama, имат само извинения.


Нищо не се случва и Гама не превежда парите.


Казиното не само изглежда във финансови затруднения, но те нагло мамят и лъжат своите играчи, като изискват данни, като дават фалшиви обещания.


Мога само да предупредя всички тук за Гама. За съжаление, Casino Guru също не е много полезен и дори не се свързва с Gama.





Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Стойте настрана, същото нещо се случва и с мен, те са измамници, дори нямат пари да платят на играчите, какво да очаквате 😂 мръсно казино

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисля, че това казино е куп измамници.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ти, казино гуру, колко взимаш, за да позволиш на тези момчета да крадат повече от играчите

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не разбирам защо правиш толкова много Там Там, ти си безсрамен.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вие сте банда негодници

Автоматичен превод:
popbobi82
преди 3 месеца

Здравей, би ли казал първо какво ти се случи тук, преди да говориш така?

Опишете ситуацията си, за да видим дали можем да ви помогнем и не преглеждайте събитията.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хммм....Gama.casino??? Не вярвам!!! С Catcasino.com и Daddy.casino най-доброто, което има... Те изплащат най-много в рамките на един час и няма значение дали сте играли с бонус или без ☝️ От време на време има проблеми с изплащането, но нищо трагично , просто поискайте ново изплащане (технически затруднения според поддръжката) единственият недостатък е, че нямат PUSH GAMING 🙈

Автоматичен превод:
Dlhan
преди 2 месеца

Ако отговорите на някого конкретен, добра идея е да използвате бутона "отговори", така че играчът да бъде уведомен за вашия отговор.

Виждам, че имате по-добър опит с това казино. Какъв метод на плащане използвате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Най-често плащам с кредитна карта и крипто ...понякога по банка, но косвено 😂

Автоматичен превод:
Dlhan
преди 2 месеца

Благодаря, мислех, че може да е крипто, но знам, че за някои играчи дори банковият превод може да дойде доста бързо. благодаря за отговора 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини