НачалоФорумОбсъждане на жалбиПазете се от Gama Casino - Gama не изплаща

Пазете се от Gama Casino - Gama не изплаща

 от Malaga
|
4 518 преглеждания 21 отговора |
|
1 2

Ще опиша накратко моя случай тук.


Подадох жалба срещу Гама за нарушаване на защитата на играчите. Gama призна това и обеща възстановяване на 1800 евро в жалбата.


Така че чаках и оставях Гама да ме утешава всеки ден.

Докато не получих имейл, че парите са ми изпратени. Но парите така и не стигнаха до мен. След това Гама нахално заяви, че проблемът е в Neteller.


Разбира се, писах на Neteller и те потвърдиха, че казиното лъже.


След това Гама заяви, че имат проблем и че трябва да им дам банковите си данни и те могат да разрешат проблема веднага и да ми изпратят парите. Обикновено не давам банковите си данни, но бях убеден да го направя с обещанието, че парите ще бъдат преведени веднага.


Минаха вече 6 дни и поддръжката, както и самата Gama, имат само извинения.


Нищо не се случва и Гама не превежда парите.


Казиното не само изглежда във финансови затруднения, но те нагло мамят и лъжат своите играчи, като изискват данни, като дават фалшиви обещания.


Мога само да предупредя всички тук за Гама. За съжаление, Casino Guru също не е много полезен и дори не се свързва с Gama.





Автоматичен превод:
Malaga

Току-що ти отговорих тук .

„За съжаление Casino Guru също не е много полезен и дори не се свързва с Gama."

Мисля, че не разбирате концепцията - ние го направихме:

file

https://casino.guru/gama-casino-player-requests-a-partial-refund

В момента очакваме допълнителен отговор от представителя на казиното. Както вероятно също сте пропуснали, казиното наистина отговори преди няколко седмици, докато се свързахме с тях първи.

Желая ви честен край, наистина го правя.


Автоматичен превод:

Направих редовна публикация във форума на Cat Casino. Защо първо се проверява това? Написах повече от 3000 знака за него и положих много усилия. Откога се преглеждат публикациите във форума? Има много лош послевкус. Моля ви да одобрите поста ми.

Автоматичен превод:
Malaga

Моля, обърнете внимание на обяснението ми тук.

Това не е чат на живо, така че следващия път ви моля любезно да пропуснете исканията си през уикенда.

Най-накрая обърнете внимание на отговорите ми:

https://casino.guru/forum/casinos/catcasino---general-discussion/3#post-66264




Автоматичен превод:

Ще опиша накратко моя случай тук.


Подадох жалба срещу Гама за нарушаване на защитата на играчите. Gama призна това и обеща възстановяване на 1800 евро в жалбата.


Така че чаках и оставях Гама да ме утешава всеки ден.

Докато не получих имейл, че парите са ми изпратени. Но парите така и не стигнаха до мен. След това Гама нахално заяви, че проблемът е в Neteller.


Разбира се, писах на Neteller и те потвърдиха, че казиното лъже.


След това Гама заяви, че имат проблем и че трябва да им дам банковите си данни и те могат да разрешат проблема веднага и да ми изпратят парите. Обикновено не давам банковите си данни, но бях убеден да го направя с обещанието, че парите ще бъдат преведени веднага.


Минаха вече 6 дни и поддръжката, както и самата Gama, имат само извинения.


Нищо не се случва и Гама не превежда парите.


Казиното не само изглежда във финансови затруднения, но те нагло мамят и лъжат своите играчи, като изискват данни, като дават фалшиви обещания.


Мога само да предупредя всички тук за Гама. За съжаление, Casino Guru също не е много полезен и дори не се свързва с Gama.





Автоматичен превод:

Стойте настрана, същото нещо се случва и с мен, те са измамници, дори нямат пари да платят на играчите, какво да очаквате 😂 мръсно казино

Автоматичен превод:

Мисля, че това казино е куп измамници.

Автоматичен превод:

Ти, казино гуру, колко взимаш, за да позволиш на тези момчета да крадат повече от играчите

Автоматичен превод:

Не разбирам защо правиш толкова много Там Там, ти си безсрамен.


Автоматичен превод:

Вие сте банда негодници

Автоматичен превод:
popbobi82

Здравей, би ли казал първо какво ти се случи тук, преди да говориш така?

Опишете ситуацията си, за да видим дали можем да ви помогнем и не преглеждайте събитията.

Автоматичен превод:

Хммм....Gama.casino??? Не вярвам!!! С Catcasino.com и Daddy.casino най-доброто, което има... Те изплащат най-много в рамките на един час и няма значение дали сте играли с бонус или без ☝️ От време на време има проблеми с изплащането, но нищо трагично , просто поискайте ново изплащане (технически затруднения според поддръжката) единственият недостатък е, че нямат PUSH GAMING 🙈

Автоматичен превод:
Dlhan

Ако отговорите на някого конкретен, добра идея е да използвате бутона "отговори", така че играчът да бъде уведомен за вашия отговор.

Виждам, че имате по-добър опит с това казино. Какъв метод на плащане използвате?

Автоматичен превод:
Jaro

Най-често плащам с кредитна карта и крипто ...понякога по банка, но косвено 😂

Автоматичен превод:
Dlhan

Благодаря, мислех, че може да е крипто, но знам, че за някои играчи дори банковият превод може да дойде доста бързо. благодаря за отговора 🙂

Автоматичен превод:

Стойте далеч... измамници... не плащайте

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980

Искате ли да ни кажете повече, моля?

В кое казино сте имали този проблем и какво точно се е случило?

Автоматичен превод:

Искате ли да ни кажете повече, моля?

В кое казино сте имали този проблем и какво точно се е случило?

Автоматичен превод:

Винаги имам проблеми с изплащането...завчера спечелих и успешно вкарах 3k в акаунта си...другите изплащания бяха отхвърлени...методът на банковия превод също изчезна от моите методи на изплащане...вчера опитах да изтегля чрез банкова карта...450 евро...същото нещо...първото изплащане мина добре, след това отхвърлено...сега трябва да се верифицирам отново...единствен проблем...когато искам да кача селфито си ...казва се грешка...свързах се с поддръжката...винаги едно и също...има около 9k в сметката...поемам ангажимент...Gama се опитва много усилено да предотврати изплащания...така че бъдете внимателни и пазете ръцете далеч

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980

Гама казино

Автоматичен превод:

Въпреки че вече направих безброй трансфери, сега трябва да се верифицирам отново и селфи снимката също е отхвърлена...Наистина съм на края на силите си...Играх от дълго време, но нещо подобно това никога досега не ми се е случвало....

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980

Благодарим ви, че пояснихте името на казиното. Трябваше да попитам за всеки случай, за да не се объркаме.

Видях, че сте писали за същия проблем в неговата обща тема , така че, моля, нека се придържаме само към един от тях, защото няма нужда да разпространявате публикации из целия форум, ако се отнасят до същия проблем. надявам се разбираш

Тъй като прочетох цялата информация, която сте ни предоставили, наистина вярвам, че трябва да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да проучи въпроса в това казино.

Моля , използвайте тази връзка , за да го направите и обяснете добре проблема, така че екипът за оплакване да получи цялата информация относно това какво точно се случва там.

Надявам се, че ще можем да комуникираме с казиното и да разрешим проблема възможно най-скоро.

Уведомете ни, моля, как сте решили. Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини