Надяваме се, че този проблем ще бъде решен скоро. Уведомете ни, моля.
Hopefully, this issue will be resolved soon. Let us know, please.
Здравейте, предполагам, че сте зареждали акаунта си в myPaysafe. На талона има ПИН, който въвеждате при презареждане. Те искат да им докажеш по някакъв начин, че си платил купона. Така че може би малко извлечение от сметката, ако сте платили с карта. И трябва да го изпратите на сервизния екип.
Hello, I assume you have been topping up your myPaysafe account. There is a PIN on the coupon, which you enter when recharging. They want you to prove to them somehow that you paid for the coupon. So maybe some account statement if you paid by card. And you should send that to the service team.
Zdravím, předpokládám, že sis dobíjel účet na myPaysafe. Na kupónu je PIN, který při dobití zadáváš. Chtějí, abys jim nějak doložil, že jsi za ten kupón zaplatil. Takže třeba asi nějaký výpis z účtu, pokud jsi to platil kartou. A to máš poslat tomu servisnímu týmu.
Хей, нямам представа за какво говориш, можеш ли да ми кажеш за какъв пин код говориш? Има ли нещо общо с paysafecard? Свързахте ли се с поддръжката?
Hey, I have no idea what you are talking about, could you please tell me what pin code you are talking about ? Does it have anything to do with paysafecard ? Did you contact support ?
Бих казал, че един "биус" е достатъчен. Все пак имате ли някаква конкретна причина за това? 🙂
I would say one "bius" is enough. Do you have any specific reason for this anyway? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.