ФорумОбсъждане на жалбиПарите не постъпват в сметката ми

Парите не постъпват в сметката ми

преди 11 месеца от silviopernia5
|
1144 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте, искам да докладвам за проблем с плащането в казино 7slots и вече направих няколко тегления и те не са достигнали до моя акаунт, така че не знам дали плащат или не

Автоматичен превод:
silviopernia5
преди 11 месеца

Вашият акаунт потвърден ли е? Залагахте ли със собствен баланс или бонус баланс? И още: от кога чакате плащане?

Можете да публикувате това директно в специалната нишка за казино: https://casino.guru/7slots-casino-review#tab=js-tab-discussion

Доколкото виждам, има няколко потребители със същия проблем, ако проверите, има много отворени оплаквания и всички те са скорошни поради късно теглене. Ако плащането е закъсняло повече от две седмици, можете да регистрирате жалба: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 11 месеца

Залагах с реален баланс, те също ме помолиха да проверя информацията си и аз го направих, но изчаках работните дни за теглене и нищо не пристигна в банковата ми сметка, сега трябваше да анулирам тегленето и направих ново теглене за минимална сума, да отидем да видим дали парите падат

Автоматичен превод:
silviopernia5
преди 11 месеца

Ако казиното не е потвърдило акаунта ви, то няма да завърши плащането. Ако прегледът на вашите документи и верифицирането на вашия акаунт отнема повече от две седмици, можете да подадете жалба на предишната връзка. Ако вече сте изпратили вашите документи, трябва само да изчакате да ги прегледат

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, казиното вече потвърди акаунта ми, всичко е наред, това, което ме дразни най-много е, че обслужването на клиенти ми казва как ще пристигнат парите в банковата ми сметка и нищо не пристига, но в момента на презареждане казиното сметка за това, ако са бързи, но да плащат не

Автоматичен превод:
silviopernia5
преди 11 месеца

Какъв е статусът на вашето теглене в акаунта ви? Можете да видите, че в секцията за транзакции на вашия акаунт в казиното, ако тегленето изглежда като завършено, значи то е на път и може да отнеме до 5 работни дни, за да стигне до банковата ви сметка, ако се показва като чакащо, тогава казиното има все още не е завършил плащането, моля, първо проверете това. Ако се показва като завършено, моля, изчакайте до 5 работни дни.

Банковите преводи от казина винаги са бавни, особено тегленията и депозитите могат да причинят проблеми, така че е по-добре да използвате други методи като електронни портфейли или крипто, бих ви препоръчал да избягвате този метод на плащане в бъдеще

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не излиза както казвате, само казва, че транзакцията е създадена и казва, че номерът на транзакцията е всичко и според факта, че след 3 работни дни парите трябва да попаднат в банковата сметка, но са минали повече дни от това, което пише на страницата и нищо, и другото нещо, което не разбирам е, че когато правя теглене, не ми дава опция за модерен крипто или вярващ електронен портфейл

Автоматичен превод:
silviopernia5
преди 11 месеца

Ако състоянието се показва като нищо повече от „създадено", това не означава нищо повече от това, че вашата заявка за теглене е направена, но не е завършена, ако не казва „завършена" или „обработена", това означава, че казиното все още не е извършило плащането .

Можете да започнете да броите 5 работни дни от момента, в който тегленето изглежда завършено или обработено, все пак изчакайте най-късно до четвъртък или петък, подозрителното е, че това казино има няколко отворени жалби за закъснели плащания, така че бих препоръчал да също така отворете оплакване, ако смятате, че е минало твърде много време: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини