ФорумОбсъждане на жалбиПАРИМАТЧ = ИЗМАМА = ЧЕРЕН СПИСЪК

ПАРИМАТЧ = ИЗМАМА = ЧЕРЕН СПИСЪК

преди 4 години от lvsan
|
12326 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 години

Този сайт е нечестен. Те не плащат тегления. Сайтът е измама и открадна 770,00 USD от мен без причина. ПАРИМАТЧ = ИЗМАМА = ЧЕРЕН СПИСЪК


Прекарах повече от 1 месец, играейки на този сайт, направих няколко депозита, направих повече от хиляда избрани залози


Моят акаунт вече беше потвърден, уебсайтът имаше всички мои документи, лична карта, шофьорска книжка, фишове за депозит, селфи, държещ документ в ръка близо до лицето, всичко проверено


В момента, в който пожелах да направя малко теглене, уебсайтът постави максималния ми лимит да залагам 0,00. Не успях да играя


И сега, когато вляза в акаунта си, виждам, че сайтът е премахнал цялото ми салдо, приблизително 770,00 USD (4404,96 в моята местна валута)


Това е много несправедливо и нечестно. PariMatch е измама и не го препоръчвам на никого. Който печели, всички пари ще бъдат премахнати


Докато губите и депозирате повече, нищо не се случва. Но ако спечелят, ще действат и ще откраднат парите ви


ПАРИМАТЧ = ИЗМАМА = ЧЕРЕН СПИСЪК





Докато правех депозити и губех парите си, играех и губех, всичко беше наред в сметката ми, всички бяха напълно проверени и без ограничения:



file

Но когато имах някои печалби в добри дни и реших да направя част от тегленето на баланса си, всички се промениха, те ми потвърдиха сметката и откраднаха пълния ми баланс, приблизително 770,00 USD (4404,96 в моята местна валута). Но направих екранна снимка на моята членска област, както е потвърдено, като доказателство по-горе. След това вчера, когато се опитах да тегля, те промениха максималния ми залог за 0,00 сума, не успях да залагам и играя там и документите за новата ми зона за статус:


file


Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
lvsan
преди 4 години

Добре, това не звучи добре, но дали сте се свързали с тях и сте попитали какво става? Тъй като парите ви изчезнаха и не знаете защо, предполагам, че просто трябва да ги попитате за причина.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Направих само по имейл, защото те твърдяха, че акаунтът ми е анулиран и казаха, че продължават да повтарят автоматизираното съобщение на казиното, запазвайки си правото да оттегли играчи в даден момент, когато е необходимо, за да защитят активите си. Не мога да вляза, така че чатът ми на живо да изиска причината не е възможен и се свързвах с тях неколкократно по имейл, за да получа същото съобщение, че съжаляват, че ме информират, че акаунтът ми е анулиран и си запазват правото да го направят в TandC, както е посочено. И решението им е окончателно и необратимо благодаря за съдействието и ги проклех, защото без да ми кажете причината за отмяната ми, тъй като не нарушавам никакви правила, което е факт, но това е все същият имейл обратно същите точни думи просто ограбват моята печалба от над 700 и най-забавната част е, че спечелих, защото бях там, за да ги помоля да затворят сметката ми и да се откажат с имейли, тъй като не печеля нищо с няколко мои депозита и те ми предлагат да му дам последен шанс с 30 долара в брой, които имах в сметката си, така че няма какво да губя, правя 5 долара въртене, защото, по дяволите и спечелих, те отказват да платят, след като всичките ми документи са, доколкото са ми известни, завършени и представени, след което те отнеха достъпа ми в момента, в който осребрите.

Автоматичен превод:
lvsan
преди 4 години

Бях помолен да затворят сметката ми, тъй като дори не мога да измисля като няколко депозита, просто директни загуби. Така че те ме молят просто да му дам последен изстрел, тъй като имам 30 кешбека, за да играя безплатно поради моите депозити, така че, по дяволите, правя 5 долара на завъртане и успявам да спечеля 780, като премина през проверка, подадох всички изисквания, както беше поискано след това минутите, в които приключих акаунтът не можаха да влязат .. Мислех, че някой е хакнал акаунта ми, така че продължавам да се опитвам да нулирам паролата и се казва, че е бил неуспешен, след това от време на време изглежда, че успях да го променя, защото го подканих паролата е актуализирана, но не мога да не вляза, след това на следващия ден нямам поддръжка от тях и затова моля надзорник да разбере, че акаунтът ми е анулиран, получих имейл с номер за потвърждение за моето теглене и те твърдят, че представител ще се свърже с мен ... съжалявам, думата ми пълна лайна шиит, никой не се свърза с мен и тъй като подадох заявка за невъзможност за достъп до акаунта ми, ми казаха, че 2 дни някой ще се свърже с мен и ще ми даде номер за потвърждение и всичко, но нищо. те ме ограбват и това е истината и аз никога не нарушавам = никакви правила, които отказаха, за да ми дадат каквато и да е причина, поради която бях отменен, затова им изпратих всички имейли за нецензурни думи, за които можех да говоря, и ги хвърлям, но не не издава звуков сигнал за това.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Изабела Рос (Поддръжка)

Вторник 20.10.2020 02:58

За теб

Моля, отговорете директно на това съобщение

Изабела Рос (Център за поддръжка)

20 октомври 2020 г., 11:58 ч. GMT + 2

Здравей Уоли,

Това е Изабела Рос, която следи номера на билета ви 7685967.

Съжаляваме да ви информираме, че достъпът ви до казиното е отнет. Решението за съжаление е необратимо. Всяка сметка в казиното може да бъде затворена само по наша преценка като част от нашите политики, за да гарантираме честността на играта, съхраняването на фирмените активи и нашите трети страни процесори. Вашето разбиране е оценено.

За разбирането,

Изабела Рос

съюзник, Поздравления за вашата ПОБЕДА!

Вашето искане за теглене е получено от Planet 7. Моля, разгледайте нашите Общи условия за оценка на времето за теглене.

Важно - моля, уверете се, че сте предоставили цялата необходима документация - тя ни е необходима, преди да можем да одобрим оттеглянето ви!

1. Потвърдете вашата самоличност и адрес: КЛИКНЕТЕ ТУК


и това са имейлите, които получих като отговор на информация защо моят акаунт е отменен? това е всичко, което получавам отново и отново

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

Изабела Рос (Поддръжка)


Автоматичен превод:
преди 4 години

моля, помогнете на други играчи да са наясно с измамата с Planet7, така че те няма да бъдат в същата позиция като мен, защото не си струва наистина да се ядосвате, защото ме ограбиха в обикновен сайт и не мога да направя нищо за това. Иска ми се това да не се случи на никого, така че за мен бях приел, че съм бил ограбен от тях и нищо не си струва да преживея изпитанието, а не за няколкостотин долара Не мога да разбера, че Planet7 ще стигне толкова далеч, за да ограби само няколко стотин долара, не си струва, не разбирам.

Автоматичен превод:
wally0176
преди 4 години

Не разбирам това. Темата от Ivsan е за казиното Parimatch, но това, което описвате тук, не е за Parimatch, а за Planet7?

Както и да е, ние твърдим в CasinoGuru, че ако казино затвори акаунта ви и все пак имате известно положително салдо, те трябва да ви дадат причината, поради която са го направили. Трябва да имате възможност да се защитите. Можем да се опитаме да разгледаме случая, ако го изпратите тук https://casino.guru/complaints

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

моето лошо не бях толкова разумен компютър и мислех, че тази публикация е за мен, затова отговорих, че съжалявам за грешката си


Автоматичен превод:
wally0176
преди 4 години

Няма значение. Бих могъл да преместя вашите публикации в друга тема, ако имате такава, но не виждам нито една тема или публикация, създадени преди това от вас. Както и да е, наистина ви предлагам да създадете жалбата. Можем да се опитаме да се свържем с казиното и да попитаме причината, поради която сметката ви е била затворена.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Докато правех депозити и губех парите си, играех и губех, всичко беше наред в сметката ми, всички бяха напълно проверени и без ограничения:


file



Но когато имах някои печалби в добри дни и реших да направя част от тегленето на баланса си, всички се промениха, те ми потвърдиха сметката и откраднаха пълния ми баланс, приблизително 770,00 USD (4404,96 в моята местна валута). Но направих екранна снимка на моята членска област, както е потвърдено, като доказателство по-горе. След това вчера, когато се опитах да тегля, те промениха максималния ми залог за 0,00 сума, не успях да залагам и играя там и документите за новата ми зона за статус:


file

Автоматичен превод:
lvsan
преди 4 години

Страхотно е, че сте направили екранна снимка на него, но дали сте се свързали с казиното и сте попитали защо са го направили? Разбира се, изглежда много подозрително, но може би те са имали някаква причина за това.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей, Даниел, те са нечестни и само ме игнорират



Здравейте, приятели, добър вечер


Тази казино компания е нечестна. Докато губех парите си с депозитите си, нищо не се случи с моята сметка, тя беше проверена и аз можех да играя нормално


Но когато имах успех в някои пиеси, тази компания за измама не потвърди сметката ми, анулира печалбите ми и ме помоли да изтегля само сумите на депозитите


Това звучи зле. Искам сметката ми да бъде отворена отново и парите ми. Спечелих честно играейки дълго време, дълги дни и седмици, играейки там


Ако не съм по-добре дошъл за Parimatch, добре е, имате това в правилата. но това, което не мога да приема щастлив, е да откраднеш парите ми, които спечелих, играейки честно с депозитите си


Ако не желаете да играя във вашата компания, поне трябва да платите пълния ми баланс, моите честни печалби, приблизително сумата 770,00 USD (4404,96 в моята местна валута на сметката) към метода ми за плащане Neteller


Чакам резолюция и парите си в ewallet. Бъдете честни с мен и почитайте честната игра в хазарта

Автоматичен превод:
lvsan
преди 3 години

Виждам, че вече сте подали жалба тук https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-winnings-have-been-cancelled Сега трябва да изчакаме дали казиното отговаря или не.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей добро утро

Не знам какво друго да правя. Опитах всички форми на контакт и обяснения

Сметката ми беше напълно потвърдена, преди да започна да играя и да правя депозити там

Само когато се опитах да изтегля част от салдото си, те направиха сметката непроверена, изплатиха само депозита ми и премахнаха всичките ми приходи (приблизително 700 щ.д.)

Бих искал да разреша случая, моите печалби да бъдат кредитирани в моя акаунт Parimatch или след това в електронния ми портфейл, използван за депозиране, в случай че признаят, че са направили грешка в моя акаунт като само едно неудобство

Надявам се да ми платят парите, които спечелих, като играх честно в продължение на няколко дни, за да мога да продължа да играя там, ако все още е възможно или ако не е възможно да намеря друг сайт, който да играе с парите ми

Автоматичен превод:
lvsan
преди 3 години

Виждам, че срокът за отговора им беше удължен. Ако не успеят да отговорят, вероятно ще получат "черни точки", което ще намали рейтинга им на нашия уебсайт. За съжаление това е единственото нещо, което можем да направим, когато казиното не комуникира.

Тъй като казиното притежава лиценза в Кюрасао, все още имате възможност да се свържете с лицензиращия орган.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тук изборът от маси за бакара е огромен. Покерът и блекджек също са популярни. Опитах много различни платформи и попаднах на такива с добър резултат, но за съжаление много имаха проблеми с тегленето на пари. Сега моят избор е Parimatch . Това е най-добрият вариант сред тези, където съм играл.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавена е връзка към казиното
Автоматичен превод:
habibsoni949
преди 2 години

Искрено се надявам, че няма да срещнете проблеми там.

Това казино не отговаря на оплакванията на играчите, така че сега има съмнителна репутация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Открих и харесах Parimatch отдавна. Оттогава мина доста време, но сайтът стана още по-добър и по-удобен за мен. Изборът стана по-голям. Те винаги имат някакви новости и бонуси.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не съм имал проблеми с pm, изглежда ми прилично.

Автоматичен превод:
romarazor
преди 2 години

Това е добре. Дано да остане така 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини