Депозирахте в някое казино и не можете да видите парите си в казино сметката си, прав ли съм?
Кое казино беше – къде изпратихте парите си, моля?
You deposited in some casino and you can not see your money in your casino account, am I right?
Which casino was it - where did you send your money to, please?
2699 клуб
губя много пари. един ден печеля {14.11.2021} 50 000 рупии, но не съм изпратил правилно акаунта си... Обслужване на клиенти е смешно..
2699 club
I am lose lot of money . one day i am gain {14.11.2021} 50000 rupees but properly not sent my account ... Customer care service ridiculous..
Е, в този случай бих препоръчал да подадете жалба. Можете да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create
Не съм много убеден, че ще си сътрудничат с нас, но поне нашият екип може да разследва и други играчи може да бъдат предупредени.
Well in this case I'd recommend submitting a complaint. You can do so here: https://casino.guru/complaints/create
I'm not much convinced they're going to cooperate with us, but at least our team can investigate and other players may be warned.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.