Винаги е сложно с бонусите, ако нямате по-подробна обратна връзка от казиното. Ако кажат, че сте нарушили условията на бонуса, може да са много различни неща. Можете да направите залог над макс. разрешен размер на залога, можете да играете ограничени игри, можете да забавите рундовете на играта (играете игра с бонус пари, докато не влезете в някаква бонус функция или безплатни завъртания и след това затворите играта), те може да разберат, че имате няколко акаунта и другият акаунт вече е използвал бонуси...
Както и да е, вярвам, че казиното винаги трябва да ви информира какво сте направили грешно, за да имате шанс да се защитите. Опитайте се да се свържете с тях чрез всички възможни методи за контакт (ВИП мениджърът може да е на почивка, да е променил ролята/работата си и т.н.). Виждам, че вече сте подали жалба, но мисля, че си струва да се свържете с тях по всички възможни начини. Ако не се свържат с вас до 2 седмици, тогава също бих се оплакал.
It's always complicated with bonuses if you don't more detailed feedback from the casino. If they say you violated bonus terms, it could be many different things. You could place a bet over the max. allowed bet size, you could play restricted games, you could delay game rounds (you play a game with bonus money until you get into some bonus feature or free spins and then you close the game), they may found out you have multiple accounts and the other account already used bonuses...
Anyway, I believe the casino should always inform you what you did wrong so you have a chance to defend yourself. Try to contact them via all possible contact methods (the VIP manager might be on vacation, changed his role / job etc). I can see you already submitted a complaint, but I think it's worth to contact them via all possible methods. If they don't get back to you within 2 weeks, then I'd complain as well.
Автоматичен превод: