Oxi Казино Betrug

преди 1 година от Unioner58
|
2496 преглеждания 2 отговора |
|
преди 1 година

Днес 1325€ просто бяха взети от сметката ми. Твърди се, че сте нарушили условията за бонус? Това е повече от престъпно. Личният ми VIP мениджър не се е обаждал от тогава. Неразбираем.

Автоматичен превод:
Unioner58
преди 1 година

Винаги е сложно с бонусите, ако нямате по-подробна обратна връзка от казиното. Ако кажат, че сте нарушили условията на бонуса, може да са много различни неща. Можете да направите залог над макс. разрешен размер на залога, можете да играете ограничени игри, можете да забавите рундовете на играта (играете игра с бонус пари, докато не влезете в някаква бонус функция или безплатни завъртания и след това затворите играта), те може да разберат, че имате няколко акаунта и другият акаунт вече е използвал бонуси...

Както и да е, вярвам, че казиното винаги трябва да ви информира какво сте направили грешно, за да имате шанс да се защитите. Опитайте се да се свържете с тях чрез всички възможни методи за контакт (ВИП мениджърът може да е на почивка, да е променил ролята/работата си и т.н.). Виждам, че вече сте подали жалба, но мисля, че си струва да се свържете с тях по всички възможни начини. Ако не се свържат с вас до 2 седмици, тогава също бих се оплакал.

Автоматичен превод:
Unioner58
преди 1 година

Тъй като вече подадохте жалба, предполагам, че скоро ще научим повече подробности.

Моля , актуализирайте жалбата тук , както е поискано.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини