Скъпа Bianca1987,
Позволете ми да кажа, че само две потребителски рецензии, изпратени наскоро в Hold'N'Spin Casino, бяха отхвърлени.
Причината е, че вътрешната система откри прилики с акаунт, който вече е изпратил потребителски преглед на същото казино в миналото.
Тъй като е разрешен само един потребителски преглед на казино и акаунт, това е причината за отхвърлянето.
Тази система е несъвършена, но за съжаление почти ежедневно се сблъскваме с вълни от предубедени, мотивирани потребителски отзиви, следователно трябва да проверяваме подобни прилики под внимание.
Благодарение на публикацията ви тук, вярвам, че наистина сте играли в казиното, фактът, че прегледът ви е маркиран, вероятно е просто съвпадение. Е, може да се случи - нищо лично или немотивирано. В такъв случай ще помоля разработчиците да отменят отказа.
Няма да коментирам останалата част от публикацията ви 🙂. Не бихме отхвърлили положителните отзиви, ако бяхме загрижени само за спечелените пари...
Dear Bianca1987,
Allow me to say only two user reviews submitted recently on Hold'N'Spin Casino were rejected.
It's because the internal system detected similarities with an account that has already submitted a user review on the very same casino in the past.
Since only one user review per casino and account is allowed, it is the reason for rejection.
This system is imperfect, but sadly we face wawes of biased, motivated user reviews almost daily, hence we need to check such similarities into consideration.
Thanks to your post here, I believe you truly played in the casino, the fact your review was flagged is probably just a coincidence. Well, it may happen - it's nothing personal or ill-motivated. In such a case, I'll ask the developers to rewoke the rejection.
I won't comment on the rest of your post 🙂. We wouldn't reject positive reviews if we were only concerned about the money gained...
Автоматичен превод: