ДА, СВЪРЗАНО Е С МОЕТО ЖАЛБА МОИТЕ 1126 RS СА ПРИСПАДАНИ В 3£ залог
И моят депозит от 1000 рупии не идва в портфейла. Споделям екранна снимка с вас в предишното съобщение
YES IT'S RELATE MY COMPLAINT MY 1126 RS DEDUCTED IN 3£ bet
And my 1000 rs deposit not come in wallet I share screenshot with you in previous message
Здравейте, аз не се занимавам с оплаквания , така че смятам, че сте изпратили това на Ник. Той ще го разгледа и ще види какво може да направи за вашата ситуация.
Но защо парите ви бяха приспаднати?
Колкото до депозита, който не пристига, какъв е проблемът там? Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания?
Hello, I don't deal with complaints, so I believe you sent this to Nick. He'll take a look at it and see what he can do about your situation.
But why was your money deducted?
As for the deposit not arriving, what's the problem there ? Have you tried contacting the payment provider ?
В 3£ залог всички приспаднати 1126 rs
И аз говоря с доставчика на плащания, но все още депозитът ми не идва в портфейла, така че те са с мен 2 пъти
In 3£ bet all the 1126 rs deducted
And i talk with payment provider but still my deposit not come in wallet so they with me 2 times
Играхте ли с някакъв бонус, когато споменахте залог от £3 и всичко беше взето? Надвишихте ли някакъв максимален залог?
Какво каза доставчикът на плащания? 🙂
Did you play with any bonus when you mention a £3 bet and everything was taken ? Did you exceed any max bet ?
What did the payment provider say ? 🙂
Доставчикът на плащания е измама, първо това е уебсайт за измама, той казва след 72 часа, че ще разрешим това, но сега не могат да отговорят правилно
Payment provider is fraud this is fraud website firstly he says in 72 hours we will resolve this but now they can't reply properly
Какъв метод използвахте за депозиране? Имам чувството, че не се разбираме кой е платежният доставчик.
What method did you use to deposit ? I have a feeling that we don't understand each other who is the payment provider.
Добре и всичко от тяхна страна беше наред и парите излязоха нормално?
Както и да е, тъй като имате открита жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще успее и ще получите парите си. Но ще трябва да имаме търпение. 😕
Okay and everything on their side was fine and the money went out normally ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you and hopefully it will be successful and you will get your money. But we'll have to be patient. 😕
Така че не е хубаво, когато не можете да получите актуална информация за вашата ситуация. Играхте ли с някакъв бонус?
So it's not nice when you can't get any update on your situation. Did you play with any bonus ?
Може би имаше някаква актуализация от казиното?
Was there any update from the casino, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.