Просто съм любопитен дали някой някога е подавал жалба в този сайт и е карал други казина да ви отмъщават заради това. Просто изглежда, че се сблъсквате с едни и същи агенти за обслужване на клиенти в различни казина и че те могат да гадят. Не казвам, че го правят, просто ми е любопитно дали някой е преживял това. Моята ситуация е, че подадох жалба, че не зачитам бонусите на един сайт и тази вечер на друг сайт забелязах, че машината не ми плати два пъти подред. В момента съм в контакт с обслужването на клиенти и им изпратих всичките си екранни снимки и първият им отговор беше, че не е победител. Когато поисках да обясня, те казаха, че ще бъде изпратен в отдела за игри. След като се поразрових още малко, забелязах, че съм загубил много на този сайт. Повече от нормално според мен, но какво да правиш. Опитвам се да им дам време да разгледат, но не знам колко време е достатъчно. Със сигурност ще се върнат с неизправност в играта и от това, което прочетох, не можете да направите нищо по въпроса. Дано се получи.
Just curious if anyone has ever filed a complaint on this site and had other casinos retaliate against you because of it. Just seems like you run into same customer service agents in different casinos and that they may hold grudges. Not saying they do, Im just curious if anyone has experienced this. My situation is I have filed a complaint over not honoring bonuses at one site and than tonight at another site I noticed the machine didn’t pay me twice in a row. I am currently in contact with customer service and sent them all my screenshots and their first response was it wasn’t a winner. When I asked to explain they said it would be sent to gaming department. After doing a little more digging I noticed that I have lost a lot on that site. More than normal in my opinion but what can you do. Trying to give them time to look into but don’t know how long is long enough. Pretty sure they’ll come back with game malfunction and from what I have read, ain’t nothing you can do about that. Hope it works out.