Здравей.
Става въпрос за жалбата ви срещу Lucky Days, нали?
Знаете ли, прегледах го накратко и се притеснявам, защото всъщност нарушихте правилата, като позволихте на други - трети страни да изпратят парите по вашата сметка. Това е строго забранено 🙁.
Разбирам притеснението ви, но да кажем, че винаги е необходимо да имате предвид основните правила, докато играете в казиното, за да предотвратите подобно събитие.
Пожелавам ви успех с жалбата, но бих казал, че сте направили грешката на първо място и казиното не е длъжно да „показва милост".
Съжалявам. Да изчакаме по-нататъшното развитие на оплакването. 🙏🤞🤞
Hello there.
This is about your complaint against Lucky Days, right?
You know, I went through it briefly and I'm worried because you actually breached the rules by allowing others - 3rd parties to send the money to your account. This is strictly forbidden 🙁.
I understand your concern, but keeping let's say basic rules in mind is always necessary while playing in the casino, to prevent such an event.
I wish you luck with the complaint, but I would say you made the mistake in the first place, and the casino is not obliged to "show mercy".
I'm sorry. Let's wait for the complaint to develop further. 🙏🤞🤞
Не мисля, че правилата и условията гласят, че могат да конфискуват печалбите ви. Те могат да поискат допълнителна документация, това е, което събирам. Мога ли да ви притеснявам за вашето мнение?
Благодаря
I don’t think there terms and conditions state they can confiscate your winnings. They can request further documentation is what I am gathering. Can I trouble you for your opinion?
Thanks
Е, те могат да поискат допълнителна проверка, докато не бъдат удовлетворени. Ами ако не са напълно удовлетворени? Въпросът е, че не правете това отново, много казина дори не биха помислили за алтернативи. Повярвайте ми - това е излишен риск.
Чувствайте се свободни да се запишете за добре направено ръководство, фокусирано върху AML и проверката: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Well, they may ask for further verification untill they are satisfied. What if they are not fully satisfied? The point is, do not do that again, many casinos would not even think about alternatives. Believe me - this is an unnecessary risk.
Feel free to enroll for a well-made guide focused on the AML and verification: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.