ФорумОбсъждане на жалбиОткраднаха ми 4000 евро в play uzu

Откраднаха ми 4000 евро в play uzu

преди 8 месеца от Pablitobienbe
|
1672 преглеждания 6 отговора |
|
преди 8 месеца

Генерирах доходи, играейки с реалните си пари, които възлизаха на 4000 евро. Днес исках да вляза в акаунта и открих, че е блокиран.

Свързах се с обслужването на клиенти и това беше техният отговор.

Искам да знам дали мога да предприема правни действия и да възстановя тези пари, които съм спечелил законно и чисто, откакто бях измамен.



д

Дайн

Добре дошли в чата на PlayUZU, Хуан Карлос:

Аз съм Дина, агент на PlayUZU Celebrity Club, и ще бъде удоволствие да ви помогна.😊


Благодаря ви много, че се свързахте с нас чрез чат.

Ще проверя акаунта ви за момент.


Вече съм при вас, благодаря, че ме изчакахте

Преглеждайки вашия акаунт, успях да потвърдя, че е имало инцидент в игрите поради открит технически проблем, свързан с неизправност на играта, за нас гарантирането на справедлива среда за игри е от съществено значение.


Следователно, както е посочено в нашата Политика за награди, по-специално в точка 5: В случай, че неправилна техническа конфигурация доведе до грешен брой безплатни завъртания или завъртания на колелото UZU, ние си запазваме правото да го коригираме, като елиминираме получените печалби и повторно добавяне на наградата с правилните настройки.


Тъй като тази ситуация е възникнала, печалбите, които са били получени с тази техническа грешка, са били изтеглени, добавяйки обратно правилната печалба.

Съжалявам за евентуално причиненото неудобство.

Мога ли да ви помогна с нещо друго?

аз не разбирам

Да, почти не съм използвал безплатните завъртания

само тези, получени с награди

че ми даде

96% от това, което играх, беше с реални пари, депозирани от мен

Мога ли вече да получа достъп до акаунта си?


преди 30 минути

д

Дайн

Не е задължително да е конкретният случай на безплатни завъртания, говорим за техническа грешка, при която са получени грешни печалби или награди, в този случай, каквато е ситуацията, казиното си запазва правото да коригира инцидента, като елиминира печалбите получени .

какви грешни печалби?


преди 29 минути

д

Дайн

В момента инцидентът все още е валиден, така че засега нямате достъп до акаунта си.

Можеш ли да го разбиеш за мен?

Какъв е текущият баланс на моята сметка?


преди 28 минути

д

Дайн

Имахте общи печалби от 4 062,10 EUR, всички тези печалби бяха изтеглени поради техническа грешка в игрите и ви бяха изплатени 10 EUR, което е съответната сума.

Вашият баланс в момента е 10 EUR.

Как ще е възможно това?

Ако имах 200 евро

Започнах да играя

и аз получих тези пари

чисто

ти крадеш от мен

аз не разбирам

Как са изтеглени 4000 евро печалба


преди 25 минути

д

Дайн

В такъв случай, след като имате достъп до акаунта и можете да извършите необходимите проверки, можете да ни кажете, за да може да бъде докладвано.

Печалбите са грешни, Хуан Карлос, така че, както е посочено в Правилата и условията на нашата платформа, казиното си запазва правото да ги коригира или премахне.

Много съжалявам за неудобството, което тази ситуация може да е причинила.

Защо грешат?

Ако ги накарам да играят различни солове

Това е пълен грабеж.

Без проблеми

Това е кражба


преди 22 минути

д

Дайн

Както споменах малко по-горе, честотата идва от игрите.

Ще съдя организацията пред DGOJ


преди 22 минути

д

Дайн

Разбирам вашето неудобство и всяко ваше действие се уважава от нас.

Как ще дойде оттам?

ако ми дадоха наградите правилно

Просто си решил, че не са законни

защото ги спечелих

Отрицателни отзиви навсякъде


преди 20 минути

д

Дайн

Честотата на игрите идва от технически проблем, който е причинил неизправността им.

С други думи, от тези 4120 евро, които съм изкарал честно

оставихте ми 10 евро в сметката

Какъв технически проблем е това?

Че понякога трябва да дадете пари, вместо просто да ги получите, а когато трябва да ги дадете, казвате, че това е технически проблем и изтегляте печалбите ми

Каква пълна измама.

най-лошото казино в света


преди 17 минути

Нови съобщения

д

Дайн

Много съжалявам за неудобството, Хуан Карлос, разбирам действието и дискомфорта ви.

Ако имате нужда от нещо друго, не се колебайте да се свържете с нас отново чрез чат или имейл. vip@playuzu.es Ще се радваме да Ви помогнем!


За мен беше удоволствие да ви обслужа. Късмет!



Изпратено. Благодаря за вашите коментари!

Моля, имам нужда от помощ, за да видя дали мога да съдя тези чоризо, които ме измамиха.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те ми казват, че печалбите са грешни, навсякъде, крадците са каквито са

Автоматичен превод:
Pablitobienbe
преди 8 месеца

Е, мисля, че трябва да изчакаме жалбата, чрез която ще предоставите доказателството си.

Всеки е добре дошъл да го разгледа точно тук 👈

Не се колебайте да поддържате връзка с нас тук във форума.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Изпратих тестовете на имейла на Вероника. Не ми позволява да кача екранните снимки тук.

Разполагам с доказателства, показващи моята история на артикули, в които се появява баланс от 4000 евро.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file

Това е един от тестовете и имам пълната история на играта

Автоматичен превод:
Pablitobienbe
преди 7 месеца

Само тук не ми позволява да мина видеото

Автоматичен превод:
Pablitobienbe
преди 7 месеца

Веднага след като нашият екип за оплаквания получи всички доказателства от вас без никакви проблеми, не се притеснявайте, че няма да можете да ги качите тук във форума. 😉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини