Разказвам ви за моя случай, за да помоля някой да ми помогне, да ми каже към кого да се обърна, за да реша проблема си
Имам нов акаунт в онлайн казино 1win Colombia, направих депозит от 100 000 колумбийски песо, от които генерирах известна печалба, която исках да изтегля, но те ми отказаха тегленето.
Имам три отхвърлени заявки и нито една не е разрешена от чат агентите на 1win за обслужване на клиенти.
Винаги ми дават едни и същи отговори.
- Какъв беше системният проблем?
- Да рестартирате приложението и да опитате отново, да опитате друго средство за плащане.
Истината е, че винаги съм изпълнявал правилните стъпки, които са ми указани и нищо, мисля, че съм загубил търпението си. Просто искам да изтегля моята. Поне моят депозит, който правя
Просто чакам някой да помогне.
Имам екранна снимка и доказателство за това, което ви казах.
I tell you about my case to ask someone to help me, tell me who to turn to to solve my problem
I have a new account at the 1win Colombia online casino, I made the deposit of 100,000 Colombian pesos, of which I generated some profit that I wanted to withdraw but they denied me the withdrawal.
I have three requests rejected and none resolved by the 1win customer service chat agents.
They always give me the same answers.
- What was a system problem?
- To restart the app and try again, to try another means of payment.
The truth is that I have always carried out the correct steps that have been indicated to me and nothing, I think that I have lost my patience. I just want to withdraw mine. At least my Deposit that I make
I'm just waiting for someone to help.
I have a screenshot and proof of what I told you.
Les comento mi caso para pedir que alguien me colabore, me indique a quien recurrir para dar solución a mi problema
Tengo una cuenta nueva en el casino en línea 1win Colombia, realice el deposito de 100.000 pesos Colombianos, de los cuales e generado cierta ganancia que e querido retirar pero me deniegan el retiro.
Llevo tres solicitudes rechazadas y ninguna resuelta por los agentes del chat de servicio al cliente 1win.
Ellos siempre me dan las mismas respuestas.
- Que fue problema del sistema ,
- Que reinicie la app y vuelva a intentarlo, Que intente con otro medio de pago.
La verdad siempre e realizado los pasos correctos que me han indicado y nada, creo que ya se me perdió la paciencia. Solo quiero retirar lo mío. Almenos mi Deposito que realice
Solo espero alguien que colabore.
Tengo pantallazo y pruebas de lo que les e comentado..