ФорумОбсъждане на жалбиОтказ или отказ на тегления Casino 1win

Отказ или отказ на тегления Casino 1win

преди 1 година от Gabrielcard
|
2082 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Разказвам ви за моя случай, за да помоля някой да ми помогне, да ми каже към кого да се обърна, за да реша проблема си


Имам нов акаунт в онлайн казино 1win Colombia, направих депозит от 100 000 колумбийски песо, от които генерирах известна печалба, която исках да изтегля, но те ми отказаха тегленето.

Имам три отхвърлени заявки и нито една не е разрешена от чат агентите на 1win за обслужване на клиенти.


Винаги ми дават едни и същи отговори.

  • Какъв беше системният проблем?
  • Да рестартирате приложението и да опитате отново, да опитате друго средство за плащане.


Истината е, че винаги съм изпълнявал правилните стъпки, които са ми указани и нищо, мисля, че съм загубил търпението си. Просто искам да изтегля моята. Поне моят депозит, който правя


Просто чакам някой да помогне.

Имам екранна снимка и доказателство за това, което ви казах.





Автоматичен превод:
Gabrielcard
преди 1 година

Ако казиното твърди, че има технически проблеми с един метод на плащане, то може да предложи нов метод на плащане, който работи и за двата (това е термин, който много казина имат в своите T&C). Трябва да се опитате да си сътрудничите в намирането на нов метод на плащане и ако все пак казиното отхвърли плащането, това просто означава, че казиното не иска да плаща, ако не играете с никакви бонуси и ако акаунтът ви е потвърден, няма истински причина за отказ на теглене. Опитахте ли вече да теглите с нови методи на плащане?

За да могат някои представители на казиното и други потребители, потенциално заинтересовани от вашия случай, да видят вашето съобщение, трябва да го публикувате тук: https://casino.guru/1win-casino-review#tab=js-tab-discussion

Ако смятате, че е минало много време, можете да регистрирате жалба и мениджър по жалбите ще ви помогне: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
Gabrielcard
преди 1 година

Здравейте.

Както вече казах, смятам, че жалбата е най-доброто, което можете да направите за момента. Позволете ми само да кажа, че това казино не се отнася много сериозно към оплакванията на играчите. Ако мога да добавя само малък съвет, винаги правете проучване за казиното, което искате да посетите.

Нека сега използваме Win Casino като пример - видяхте ли дадения резултат?

https://es.casino.guru/1win-casino-resena#tab=js-tab-reputation

Освен това е най-добре да проверите текущи или затворени оплаквания:

https://es.casino.guru/quejas/abierta

Искрено се надявам, че оплакването ще ви помогне, след като го създадете.

Ако се затруднявате с процеса, просто попитайте, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини