Споделям опита си с онлайн казино, за да потърся съвет или да чуя от други, които може да са се сблъскали с нещо подобно.
депозирах €300 и играх, като в крайна сметка увеличих значително баланса си. в този момент балансът ми надхвърли дневния лимит за теглене, така че се опитах да се свържа с поддръжката, за да поискам насоки как да процедирам с теглене.
подозрително всеки опит да се свържа с поддръжката по имейл се провали, тъй като имейлите ми непрекъснато се връщаха. след множество неуспешни опити един имейл най-накрая премина, но така и не получих отговор на него.
По-късно проучих проблема с моя имейл доставчик и открих, че проблемът се дължи на конфигурацията на имейл сървъра на казиното (проблеми с dns и mx записи). тези проблеми бяха разрешени едва след като ги докладвах чрез друг имейл. въпреки това, казиното отказва да признае проблема или да поеме отговорност, което за съжаление води до загуба на печалбите за няколко минути.
техните условия включват клауза за липса на отговорност за комуникационни повреди извън техния контрол, но в този случай проблемът беше изцяло в техните системи. имам документи, доказващи това. отговорност на казиното ли е да поддържа надеждни комуникационни канали? тази ситуация ще се счита ли за нарушение на договора? какво щеше да направиш
благодаря
i’m sharing my experience with an online casino to seek advice or hear from others who may have faced something similar.
i deposited €300 and played, eventually increasing my balance significantly. at this point, my balance exceeded the daily withdrawal limit, so i attempted to contact support to ask for guidance on how to proceed with a withdrawal.
suspicously, every attempt to contact support via email failed, as my emails continually bounced back. after numerous failed attempts, one email finally went through, but i never received a response to it.
i later investigated the issue with my email provider and discovered the problem was due to the casino’s email server configuration (issues with dns and mx records). these issues were only resolved after i reported them by contacting through another email. despite this, the casino refuses to acknowledge the problem or take responsibility, resulting in unfortunately losing the winnings in a matter of a few minutes.
their terms include a clause about not being responsible for communication failures outside their control, but in this case, the issue was entirely within their systems. i have documentation proving this. is it the casino’s responsibility to maintain reliable communication channels? would this situation be considered a breach of contract? what would you have done?
thanks