Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбсъждане на жалбиотговорно ли е казиното за технически проблеми, засягащи комуникацията?

отговорно ли е казиното за технически проблеми, засягащи комуникацията?

 от phize
|
892 преглеждания 4 отговора |
|

Споделям опита си с онлайн казино, за да потърся съвет или да чуя от други, които може да са се сблъскали с нещо подобно.


депозирах €300 и играх, като в крайна сметка увеличих значително баланса си. в този момент балансът ми надхвърли дневния лимит за теглене, така че се опитах да се свържа с поддръжката, за да поискам насоки как да процедирам с теглене.


подозрително всеки опит да се свържа с поддръжката по имейл се провали, тъй като имейлите ми непрекъснато се връщаха. след множество неуспешни опити един имейл най-накрая премина, но така и не получих отговор на него.


По-късно проучих проблема с моя имейл доставчик и открих, че проблемът се дължи на конфигурацията на имейл сървъра на казиното (проблеми с dns и mx записи). тези проблеми бяха разрешени едва след като ги докладвах чрез друг имейл. въпреки това, казиното отказва да признае проблема или да поеме отговорност, което за съжаление води до загуба на печалбите за няколко минути.


техните условия включват клауза за липса на отговорност за комуникационни повреди извън техния контрол, но в този случай проблемът беше изцяло в техните системи. имам документи, доказващи това. отговорност на казиното ли е да поддържа надеждни комуникационни канали? тази ситуация ще се счита ли за нарушение на договора? какво щеше да направиш


благодаря

Редактирано
Автоматичен превод:

Всяка грешка в комуникацията, особено когато техническият проблем е от страната на казиното, трябва да е проблем на казиното, а не на играча.

Нека бъдем откровени, изглежда, че казиното се опитва да намери вратичка, за да избегне всякаква комуникация с играчите, особено когато те ще почукат на вратата за проблеми с печалби/тегления. Предлагам ви да подадете жалба тук и да се свържете с лицензиращите органи, ако казиното има лиценз.

Автоматичен превод:

Споделям опита си с онлайн казино, за да потърся съвет или да чуя от други, които може да са се сблъскали с нещо подобно.


депозирах €300 и играх, като в крайна сметка увеличих значително баланса си. в този момент балансът ми надхвърли дневния лимит за теглене, така че се опитах да се свържа с поддръжката, за да поискам насоки как да процедирам с теглене.


подозрително всеки опит да се свържа с поддръжката по имейл се провали, тъй като имейлите ми непрекъснато се връщаха. след множество неуспешни опити един имейл най-накрая премина, но така и не получих отговор на него.


По-късно проучих проблема с моя имейл доставчик и открих, че проблемът се дължи на конфигурацията на имейл сървъра на казиното (проблеми с dns и mx записи). тези проблеми бяха разрешени едва след като ги докладвах чрез друг имейл. въпреки това, казиното отказва да признае проблема или да поеме отговорност, което за съжаление води до загуба на печалбите за няколко минути.


техните условия включват клауза за липса на отговорност за комуникационни повреди извън техния контрол, но в този случай проблемът беше изцяло в техните системи. имам документи, доказващи това. отговорност на казиното ли е да поддържа надеждни комуникационни канали? тази ситуация ще се счита ли за нарушение на договора? какво щеше да направиш


благодаря

Автоматичен превод:

Здравейте, първият ми въпрос ще бъде, казахте, че сте им изпратили имейли, чатът на живо не е ли наличен в казиното? Второто е кое казино имате предвид?

Що се отнася до загубата на пари, ако случаят е такъв, въпреки че казиното не е комуникирало с вас, не бих казал, че това е точно тяхна вина. Знам, че искахте да попитате и ако казиното не каже нищо, това е тъжно, но фактът, че играч губи парите си, вероятно не отива при тях и не мисля, че оплакването или властите биха ви помогнали.

Ако те имат лимит за теглене и видите в Условията какъв е той, бих започнал, като поискам сумата, която виждате там, така че ако имат дневно да речем 500, бих поискал теглене от 500. Не повече от защото вероятно няма да можете да го получите там. И тогава щях да изчакам и да видя какво ще се случи. Ако искате да попитате, това е добре, но загубата на пари за това вероятно не е това, което би било от значение в този случай, защото предполагам, че дори лицензът ще ви каже, че това е основно ваше решение.

Ако, от друга страна, сте чакали изключително дълго време за отговор, не знам, може би две седмици, и нищо не се е случило, ситуацията може да е малко по-различна, но все пак, ако не сте изпратили теглене , тогава вероятно няма да има проблем отново.

Така го виждам аз.

Автоматичен превод:

здравейте всички

благодаря на всички ви за приноса. съгласен съм с казаното и от двамата.

за да ти отговоря jaro, чатът на живо за съжаление не е достъпен в това казино – поради опасения за поверителността, в момента не желая да разкрия точното казино в момента, въпреки че е законно и лицензирано в моето местоположение. Просто бях любопитен дали тази ситуация някога се е случвала на някого, тъй като изглежда много нещастно.


по отношение на искането за теглене, моят проблем през цялото време беше, че дори при лимита за теглене (да кажем 500 евро за 24 часа), все още бях инструктиран да се свържа с тяхната поддръжка на клиенти – поддръжка на клиенти, която не беше достъпна поради грешките. Ще спомена, че в условията се споменава, че те (казиното) могат "по свое усмотрение да изберат да изплащат по-големи суми и печалби на играча на ден." което направи контакта с тях необходима стъпка, за да научите повече за тази опция. прав сте, че загубата на пари във връзка с моето запитване не е от значение – условията наистина гласят, че играта е моя лична отговорност.


Времето за реакция с това казино обикновено не е проблем – 10 минути в някои случаи. просто изглеждаше подозрително, че с голямо теглене, те изглежда ще ме поставят в черния списък, за да не се свързвам с тях, вероятно докато се надяват, че могат да избегнат плащането ми. към момента на официалното ми искане за оттегляне бяха изминали повече от 3 дни, преди да се усъмня, което ме накара да се свържа с тях по друг начин.


все още се опитвам поне да получа потвърждение от казиното, че грешката е станала от тяхна страна, вместо да бъда манипулативно обвиняван, че не съм изпразнил всичките си опции (което беше причината, поради която се опитвах да се свържа през цялото време) 🙂

Редактирано
Автоматичен превод:
phize

Ясно разбирам и ви благодаря за отговора. Така че, когато нещо се промени, бихте ли ме уведомили, моля? Много се интересувам и когато сте готови и можете, кажете ми кое казино беше.

Ще чакам с нетърпение. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини