ФорумОбсъждане на жалбиОплаквания за теглене на пари

Оплаквания за теглене на пари

преди 1 година от 1970mar
|
2300 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Не мога да тегля пари знаете ли защо? въпреки че не съм имал този проблем преди, това започна преди седмица, благодаря ви много

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как да идентифицирам данните?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да тегля пари знаете ли защо? въпреки че не съм имал този проблем преди, това започна преди седмица, благодаря ви много

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Аз не. Знаете ли, трудно е да ви отговоря, когато не сте успели да посочите името на казиното. Даването на име на казиното винаги е добро начало. Освен това, моля, опишете проблема с всички необходими подробности. Надяваме се, че ще попаднем на обяснение или съвет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как да идентифицирам данните?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, бих могъл да използвам допълнително обяснение, тъй като не разбирам въпроса - изглежда.

Случайно преминаване на проверката ли? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казиното си е казино и проблемът продължава

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те вземат депозита, но не дават тегленето, защо го правят?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нямаме ресто, взимат депозита, докато не теглят, чакам отговор, благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не ми отговорихте, нито направихте нещо, защото проблемът продължава благодаря

Автоматичен превод:
1970mar
преди 1 година

Бихте ли любезно обяснили какво ви кара да мислите, че казиното няма да ви даде парите? Опишете ситуацията от самото начало, моля.

Да приемем, че сте депозирали и сте играли - някой бонус е взет? След това подадохте тегленето? И така, какво се случи след това?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Моите печалби са от депозит, който направих и спечелих парите. Това продължава вече две седмици

Автоматичен превод:
1970mar
преди 1 година

Какво ще кажете за проверката? Би било по-добре, ако отговорите на всички въпроси наведнъж, за да ви спести чакането. 🙂

Обикновено първо трябва да преминете проверката на акаунта, за да получите печалбите. Преминахте ли го, моля?

Имате ли връзка с казиното? Дадено ли ти е някакво обяснение?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма обяснение, нито ме помолиха за проверка, благодаря

Автоматичен превод:
1970mar
преди 1 година

Добре, чувствам, че не мога да ви помогна повече, най-добре е да подадете жалба засега.

Моля, използвайте тази връзка, за да създадете такъв , обяснете изцяло текущите събития - колкото повече информация предоставяте, толкова по-добре. След това жалбата ще бъде разгледана и оценена, за да ви бъде оказана помощ.

Звучи ли добре? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Звучи добре, но нищо няма да се случи, сигурен съм, благодаря

Автоматичен превод:
1970mar
преди 1 година

Добре. В случай, че промените решението си, ние сме тук. 🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини