Здравейте, съжалявам, че имате затруднения. Разбирам, че е досадно, но понякога е неизбежно.
Позволете ми да ви попитам кога беше потвърден акаунтът ви, моля? Понякога казиното има съображения за сигурност и изисква повторно проверка на KYC. Освен това броят на необходимите документи може да бъде голям. Така че бих бил търпелив и бих сътрудничил на казиното, доколкото е възможно.
Но в този случай, както можете да видите тук - това казино има много лоша репутация 🏴☠️ от Casino Guru. 😕 Бих казал, че това не беше най-добрият избор. Както и да е, моля, дръжте ни в течение през следващите дни. Благодаря ти
Hello, I am sorry that you having difficulties. I understand that it's annoying but sometimes unavoidable.
Let me ask you, when was your account verified please? Sometimes casino has a security reasons and requests the KYC verification again. Also the number of required documents can be high. So I would be patient and cooperate with the casino as much as possible.
But in this case as you can see here- this casino has very bad reputation 🏴☠️ by Casino Guru. 😕 I would say, this was not a best choice. Anyway, please keep us informed during next days. Thank you
Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод: