ФорумОбсъждане на жалбиОплакването е недостъпно - Помощ

Оплакването е недостъпно - Помощ

преди 4 месеца от Li1979
|
1064 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца

Добър ден, опитвам се да подам жалба, но в последната стъпка, където пише „Ограничен бонус", избирам продължаване към следващия въпрос и не ми позволява да продължа. Някой, който може да ми помогне?

file

Автоматичен превод:
Li1979
преди 4 месеца

Хм, за първи път чувам това и имам няколко съвета. Опитайте да създадете оплакване от друго устройство, изтрийте бисквитки или опитайте друг браузър. Ако това не помогне и проблемът ви продължава да се повтаря, уведомете ме и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Джаро!

Благодаря за отговора.

Направих точно това, което ми предложи, без успех. Изчистих историята и бисквитките. Пробвах браузърите Chrome и Edge, смених компютрите, тествах с мобилния си телефон и проблемът винаги е един и същ. Стигнах до стъпката с ограничен бонус, избирам да премина към следващия въпрос и вече нямам опция да продължа.

Мога ли да подам жалба за казино по друг начин? По имейл например?


file

Автоматичен превод:
Li1979
преди 4 месеца

Здравей Li979,

Благодаря ви много, че опитахте всички предложени стъпки. Тъй като минаха няколко дни, не искаме да ви бавим. Моля, изпратете имейл с обяснение на вашата ситуация на complaint@casino.guru

Във всеки случай ще предам вашите опити на нашите технически специалисти. Надявам се да успеем да открием и разрешим проблема. Ако попаднете на нещо друго, което изглежда странно, ние ще бъдем тук. Благодаря ти!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини