Ако мога да се намеся, вероятно смятате, че сте предоставили цялата информация, за да докажете, че казиното „греши", но за съжаление ние не го направихме.
И няма нищо общо с прегледите на TP, бих искал да добавя. Ежедневно се справяме с огромно количество фалшиви отзиви. За съжаление, това е част от ежедневието на индустрията, бих казал. Някои компании дори предлагат подобни „услуги" срещу заплащане.
Нека сега се съсредоточим малко върху отхвърлянето на жалбата :
„След задълбочено проучване на въпроса, със съжаление трябва да ви информираме, че за съжаление не сме в състояние да помогнем за разрешаването на докладвания проблем. Ние разбираме важността на безпроблемното игрово изживяване и ви уверяваме, че приемаме подобни опасения сериозно.
При преглед на предоставените екранни снимки установихме, че те не служат като достатъчно доказателство за вашите печалби. Освен това записите показват, че въпросните транзакции не са документирани в историята ви на игри. За отбелязване е, че вашите залози не бяха приспаднати по време на отчетената сесия, което води до заключението, че не са постигнати печалби.
Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането, съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или което и да е друго казино в бъдеще."
Напълно разбирам, че трябва да се чувствам разочароващо. От друга страна, въз основа на какви други следи трябва да настояваме?
Наистина съжалявам за лошия ви опит; без солидно доказателство не можем да продължим. Казиното може просто да каже: "Добре, сега докажете, че играчът наистина е спечелил." Няма начин да направите това, когато залозите не са били приспаднати по време на отчетената сесия, например. 🙁
If I may step in, you probably feel like you provided all the information to prove the casino "wrong", but sadly, we did not.
And it has nothing to do with TP reviews, I'd like to add. We deal with a huge amount of fake reviews daily. Sadly, it's part of the industry's daily routine, I'd say. Some companies even offer such "services" for a price.
Let's now focus on the complaint rejection a bit:
"Following a thorough examination of the matter, we regret to inform you that, regrettably, we are unable to assist in resolving the reported issue. We understand the importance of a seamless gaming experience and assure you that we take such concerns seriously.
Upon reviewing the provided screenshots, we found that they do not serve as sufficient proof of your wins. Additionally, the records indicate that the transactions in question are not documented in your gaming history. Notably, your bets were not deducted during the reported session, leading to the conclusion that no wins were achieved.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
I totally understand that it must feel disappointing. On the other hand, based on what other leads should we press on?
I'm really sorry for your bad experience; without solid proof, we cannot proceed further. The casino may simply say, "Fine, now prove that the player actually won." There is no way to do that when bets were not deducted during the reported session, for instance. 🙁
Автоматичен превод: