НачалоФорумОбсъждане на жалбиОплаквам се от ледено казино за деблокиране на акаунта ми..

Оплаквам се от ледено казино за деблокиране на акаунта ми..

 от lorenzomateo193
|
3 579 преглеждания 15 отговора |
|

Ice casino беше блокиран акаунтът ми и той е напълно потвърден и имам много записи за печеливши тегления и депозити, които съм направил и има малко останала сума в акаунта ми... оплаквам се, че причината, поради която ме блокират, е няколко акаунта.. но това не е достатъчно поради причината, поради която блокираха акаунта ми и той е напълно проверен... моля, искам акаунта си обратно... моля, отблокирах акаунта си

Автоматичен превод:
lorenzomateo193

Подайте жалба до казино гуру, те винаги са готови да помогнат.

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Надявам се казино гуру да ми помогне в този случай...

Автоматичен превод:
lorenzomateo193

Можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints


Обяснете ясно ситуацията си

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Здравейте,

благодаря ви за тази любезна помощ, виждам, че жалбата вече е подадена 👍.

Оценявам го! 🌟

Автоматичен превод:

Ice casino беше блокиран акаунтът ми и той е напълно потвърден и имам много записи за печеливши тегления и депозити, които съм направил и има малко останала сума в акаунта ми... оплаквам се, че причината, поради която ме блокират, е няколко акаунта.. но това не е достатъчно поради причината, поради която блокираха акаунта ми и той е напълно проверен... моля, искам акаунта си обратно... моля, отблокирах акаунта си

Автоматичен превод:

Здравейте,

опитайте се да се успокоите, моля. Екипът по жалбите ще го разгледа.

Моля, обърнете внимание, че е доста неразумно да регистрирате повече от един акаунт, както виждате, това е нарушение на правилата и условията. Винаги използвайте само един акаунт, за да играете в казиното, за да можете да си спестите такова неприятно изживяване 🙏.

Основният момент е дали сте спечелили или не нечестно предимство пред казиното, като сте нарушили това правило, това е, което екипът ще се опита да разбере.

В миналото това специфично правило беше създадено за защита на казиното срещу ловци на бонуси, но често се използва и срещу случайни играчи, прочетете повече за това тук .

Позволете ми да цитирам тук:

" Забележка: Моля, не създавайте повече от 1 акаунт в 1 казино! Така или иначе никога няма да получите плащане и можете да ядосате казиното и те може да спрат да дават този бонус в бъдеще. Когато попитах мениджърите на афилиейт защо не не искаха да дават бонуси на играчи от определени държави, те отговориха, че имат много играчи от някои държави с 10-20 акаунта. Те не трябваше да плащат за никакви печалби, но трябваше да плащат на доставчика на играта за безплатните завъртания така или иначе. "

Пожелавам ви справедлив резултат с жалбата 🤞

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
lorenzomateo193

Те ми направиха точно същото нещо, което се случи, моля, отговорете

Автоматичен превод:
Radka

И на мен направиха същото, моля, помогнете

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
vasosou6712

Здравей vasosou6712,

ето линк , където ви отговорихме 🙂

Автоматичен превод:

Ice casino не освобождава тегленето ми, те изпращат кода на имейла ми и той не пристига, нямам контакт с тяхната поддръжка или нещо подобно, просто искам парите си

Автоматичен превод:
danielvieirameira

Здравейте. Това ми хрумна по отношение на кода, изпратен от казиното, който, както казахте, не пристигна. Знам, че може да звучи глупаво, но няма какво да губим, така че ето го: Проверихте ли правилния имейл адрес, който сте свързали с акаунта си в това казино? И също така проверката на папката „спам" или „промоции" може да е добра идея 🤷‍♀️.

Може би имате някакви проблеми с влизането в акаунта си? Всъщност не е необходимо да се регистрирате, за да стигнете до чата на живо, те също могат да бъдат полезни и да дадат отговори на някои от вашите въпроси. Обикновено операторът изисква влизане в акаунта ви, така че бъдете готови да предоставите тази информация. Имат поддръжка на клиенти - 24/7, както пише в сайта им. Така че, ако се борите още повече, ще се възползвам от този шанс със сигурност. Понякога можете да намерите полезна информация и в секцията „Често задавани въпроси" на казината, знаете ли дали я имат на уебсайта си?

Преди колко време поискахте оттеглянето? Преминахте ли вече проверката?

Уведомете ни, моля, как върви, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi

Не получих имейл, нито в спам, нито входящ, нищо, не изпращат кода

Автоматичен превод:

И поддръжката им не зарежда

Автоматичен превод:
danielvieirameira

Казахте, че тяхната поддръжка не се зарежда, бихте ли ми казали какво имате предвид с това, моля? Искате да кажете, че не можете да получите никакъв отговор от чата? Какво ще кажете да опитате да изпратите друг имейл до поддръжката и да поискате друг код, обяснете им, че не сте получили такъв. Може би бихте могли да направите това?

Колко дни всъщност са изминали, откакто сте поискали тегленето? Понякога процесът на проверка може да отнеме малко повече време, тъй като казиното трябва да направи всички проверки, необходими за проверка на играча. Особено ако е първото теглене. Искали ли сте теглене преди или е първото в това казино?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини