ФорумОбсъждане на жалбиОплаква подаване на жалба

Оплаква подаване на жалба

преди 2 години от torretodominik
|
3601 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте казино гуру администратори,


Няколко седмици намерих вашия уебсайт за много солиден уебсайт за такъв човек като мен, затова искам да ви помогна да го подобрите.


Когато изпращам рецензия за казино, получавам червено съобщение с грешка 402, така че е трудно да се разбере дали подавам преглед или не?

Автоматичен превод:
torretodominik
преди 2 години

Здравейте. Това не звучи добре.


Работата е там, че нашата цел е да симулираме точно същата ситуация, която сте преживели. И така, на първо място, мобилен ли сте или компютър? Кой браузър използвате? Имате ли екранни снимки от процеса? Всъщност, ако знаете как да запишете екрана си, би било чудесно за нас да видим записа.


Между другото, не виждам оплаквания, подадени от нашия имейл адрес. Можете да изпратите вашия случай директно на complaints@casino.guru, ако не искате да чакате, докато успеем да разрешим това. Получаваме различни жалби всеки ден, така че не е така, че не работи за всички, но вероятно има нещо, което създава грешката за вас.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте! Имам проблеми с подаването на жалба, всеки път, когато се опитам да изпратя жалба, тя просто се зарежда или се срива. Помощ, моля

Автоматичен превод:
haaroe94
преди 1 месец

Здравейте, можете ли да публикувате екранна снимка какво точно ви показва, когато трябва да подадете жалба?

Бихте ли могли да опитате да го подадете от друго устройство или да опитате да използвате различен браузър, или да изтриете бисквитките. Ако това не помогне, ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ви много за отговора, изглежда просто е блокирало при зареждането, но получих имейл, че жалбата е преминала, така че проблемът е разрешен. Благодаря отново!

Автоматичен превод:
haaroe94
преди 1 месец

Радвам се, че най-накрая успяхте да подадете жалба. Ако има някакъв проблем, не се колебайте да се свържете с мен отново. Ще се опитам да помогна. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини