Здравейте. Това не звучи добре.
Работата е там, че нашата цел е да симулираме точно същата ситуация, която сте преживели. И така, на първо място, мобилен ли сте или компютър? Кой браузър използвате? Имате ли екранни снимки от процеса? Всъщност, ако знаете как да запишете екрана си, би било чудесно за нас да видим записа.
Между другото, не виждам оплаквания, подадени от нашия имейл адрес. Можете да изпратите вашия случай директно на complaints@casino.guru, ако не искате да чакате, докато успеем да разрешим това. Получаваме различни жалби всеки ден, така че не е така, че не работи за всички, но вероятно има нещо, което създава грешката за вас.
Hi. That doesn't sound well.
The thing is that our goal is to simulate exactly the same situation as you experienced. So first of all, are you on mobile or computer? Which browser are you using? Do you have any screenshots from the process? Actually if you know how to record your screen, it would be great for us to see the recording.
By the way, I don't see any complaints submitted from our email address. You can send your case directly to complaints@casino.guru if you don't want to wait until we manage to resolve this. We receive various complaints every day so it's not like it doesn't work for everyone, but there's probably something that creates the error for you.
Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод: