здравейте
Съжалявам, че трябва да кажа, че тревогата, която имате, не ми е много ясна, но ако трябва да предполагам, изглежда, че бихте искали да попитаме казиното за проблем, който не сте доказали.
съчувствам; може би си мислите, че ще отнеме само няколко въпроса към представителя на казиното. И все пак, какво според вас ще се случи, ако казиното просто каже „Не, това не се е случило"? Вече имаме такъв опит, така че процесът на оплакване е предназначен да преодолее този проблем. Играчът просто трябва да предостави всякакъв вид подкрепящи доказателства, за да можем да застанем на земята.
Ето и обяснението:
За да продължим с вашия случай, от съществено значение е да имаме някаква форма на доказателство, показващо възможен проблем в играта. Нашият процес за разрешаване на жалби следва конкретни стъпки, за да гарантираме, че можем ефективно да помагаме на играчите, а наличието на подкрепящи доказателства от ваша страна е решаваща част от това.
Ако можете да предоставите екранни снимки или друга документация, това ще ни помогне да проучим по-нататък и да се свържем с казиното от ваше име. Без това за съжаление сме ограничени в начина, по който можем да продължим. Единствената препоръка в такива случаи е да се свържете директно с доставчика на играта. Благодаря ви за разбирането.
Вашият отговор беше „Забравете, благодаря"
Е, надявам се разбирате, че не можем да направим много без вашето съдействие. съжалявам
Hi there.
I'm sorry to say the concern you have is not very clear to me, but if I'm to guess, it seems you would like us to ask the casino about an issue you did not prove.
I empathize; you may think it would take just a few questions to the casino representative. Still, what, in your opinion, happens if the casino just says, "No, this has not occurred"? We already have this kind of experience, so the complaint process is designed to overcome this matter. The player just has to provide any kind of supportive evidence so we can stand the ground.
Here comes the explanation:
To move forward with your case, it’s essential that we have some form of evidence indicating a possible issue in the game. Our complaint resolution process follows specific steps to ensure we can effectively assist players, and having supporting evidence from your side is a crucial part of that.
If you’re able to provide any screenshots or other documentation, it would help us investigate further and reach out to the casino on your behalf. Without this, we’re unfortunately limited in how we can proceed. The only recommendation in such cases would be to contact the game provider directly. Thank you for your understanding.
Your response was, "Forget it Thank you"
Well, I hope you understand we can't do much without your cooperation. I'm sorry.
Автоматичен превод: