Казиното има много добра оценка на нашия уебсайт, няма неразрешени оплаквания и наистина има само няколко подадени оплаквания. Те са лицензирани в Малта, което обикновено е по-добро от Кюрасао.
Както и да е, намирам за наистина странно, че поискаха вашия инвестиционен портфейл. Не съм чувал за подобен случай. Възможно е, защото в другите ви документи е посочено, че част от доходите ви се основават на инвестициите. Това може да е обяснението.
Нямате задължение да споделяте какви инвестиции имате (конкретно), но например ако имате акаунт при брокер, той предлага годишни отчети или можете да направите екранни снимки от историята на теглене/депозиране, така че казиното да може да види, че всъщност използвате има някаква печалба от това.
Ако не сте съгласни с казиното, можете да се свържете с MGA - лицензиращия орган. Те могат да решат какво казиното може да поиска от вас. Но ако бях на ваше място, бих се опитал да предложа нещо, което няма да е твърде подробно и твърде лично, само за да изпълня изискванията на казиното и да получа печалбите. Винаги можете да затворите акаунта си след това, ако не ви харесва как се отнасят с вас.
The casino has a very good rating on our website, no unresolved complaints and really just a few complaints submitted. They're licensed in Malta, which is usually better than Curacao.
Anyway, I find it to be really strange that they requested your investments portfolio. I've never heard about a similar case. It might be because your other documents state that some of your income is based on the investments. That might be the explanation.
You have no obligation to share which investments you have (specifically), but for example if you have an account with a broker, they offer yearly reports or you could take screenshots from the withdrawal/deposit history so the casino could see that you actually use it any make some profit on it.
If you disagree with the casino, you could contact MGA - the licensing authority. They may decide what the casino can request from you. But if I were you, I'd try to provide something that wouldn't be too detailed and too personal just to fulfil the casino's requirements and get the winnings. You can always close your account after that if you don't like how they treat you.
Автоматичен превод: