ФорумОбсъждане на жалбиОнлайн казино mo плаща

Онлайн казино mo плаща

преди 4 месеца от michaelgiroux688
|
1129 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца

Има ли някакъв начин да съдя казино, че не ми е изплатило печалбата

Сам се изключих от казино от същата мрежа.

Взеха ми парите

Играх и спечелих. Близо до 10к. С 1800 г.

Изпращаха ми промоционални имейли почти всяка седмица по имейл и ако загубех, никога нямаше да ми възстановят загубеното.

Но сега, когато няма да ми плащат само първоначалните ми депозити и да ме отделят от техния сайт, като казват, че съм играл недобросъвестно, каквото значи това изобщо

Наистина искам да ги съдя, името им е Дрийм Вегас. Абсолютно отвратително казино, което намира причини да не ми плати. Ако продължавах да губя, никога нямаше да ми върнат първоначалния депозит

Има ли адвокати, които могат да ми помогнат с това?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам кое казино сам се изключих, но беше същата мрежа, но Dream Vegas е тази, която продължи да ми изпраща оферти по имейл.

И когато спечелих, те използваха това извинение, за да не ми платят. Ако щях да загубя, щях да загубя този депозит. Да, те ми върнаха това, което вложих в казиното, но няма да ми изплатят печалбата

Не мисля, че това е правилно, спечелих в техните игри и сега те отказват да ми платят, това е абсолютно отвратително

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това звучи наистина разочароващо.

Първо, не забравяйте да документирате всичко – пазете всички имейли, екранни снимки и записи на вашите транзакции и печалби. Опитайте да се свържете с поддръжката на клиенти, за да разрешите проблема директно с казиното. Ако това не помогне, можете да подадете жалба до техния лицензиращ орган, тъй като повечето онлайн казина трябва да следват определени правила. Също така може да е добра идея да се консултирате с адвокат, който е специализиран в хазартни спорове. Те могат да ви кажат дали имате случай и какви стъпки да предприемете по-нататък. Късмет!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря за вашия отговор. Опитвам се да намеря адвокат за подобни проблеми и не мога.

След като спечелих, те блокираха акаунта ми. Така че не виждам нищо. Просто имам екранна снимка на теглене на 5000, което никога не ми дадоха

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
michaelgiroux688
преди 4 месеца

Това ми звучи доста сложно, честно казано. Така че това казино ви позволява да депозирате и играете там, но само след като спечелите и искате да изтеглите парите, те ще блокират акаунта ви, нали?

Предлагам ви да подадете жалба тук до нашия екип, което е напълно безплатно. Те могат да разгледат по-добре нещата и да се опитат да комуникират с казиното по този проблем.

Ето връзката за вас, ако се интересувате. Моля, уведомете ни как сте решили и дали имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ами не само това. Но аз съм с тях от декември 2023 г. Те никога не казаха нищо

Не е като да използвам различно име

И ми изпратиха редовни бонуси, за да ме накарат да играя в тяхното казино

Определено ще се оплача и ще използвам тази връзка

Също така подавам жалба в асоциацията на малтийските игри. И се свързах с адвокат. Не мога да повярвам колко престъпно е това казино.

Ако продължавах да губя, нямаше да затворят акаунта ми

Благодаря ви за отговора

Автоматичен превод:
michaelgiroux688
преди 4 месеца

Благодарим ви, че ни информирахте и се надявам, че нашият екип ще може да помогне с тази ситуация във вашата жалба .

Моля, не забравяйте да ни информирате за всички новини.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини