ФорумОбсъждане на жалбиОгромни загуби от хазарт - трябваше ли банката ми да направи повече?

Огромни загуби от хазарт - трябваше ли банката ми да направи повече?

преди 6 дни от Educated_ant
|
178 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 6 дни

Публикация за първи път. По време на Covid, когато останах вкъщи, бях засегнат от ужасна хазартна зависимост към спортни залагания и особено онлайн казина, като редовно губех £10-20k на месец.


Това продължи години наред, но с началото на 2024 г. жена ми ми помогна да разбера, че това просто трябва да спре и се регистрирах в gamstop. Казах на Barclays да блокират хазарта в сметката ми. За съжаление все пак ми позволиха да продължа да залагам. Оплаках се и те ми възстановиха моите загуби от £10k, които бяха натрупани от момента, в който ги помолих да ме спрат.


Barclays обаче закри сметката ми само дни след това и ми каза да използвам услугата за прехвърляне към друга банка, тъй като вече не ме искат като клиент. Бях клиент на тази банка от 1997 г., когато майка ми ми я отвори, когато бях на 11 години... единствената разплащателна сметка, която някога съм имал, и това ме предизвика доста шок.


Използвах услугата за превключване към банка Lloyds. Не след дълго тази неприятна зависимост ме удари отново и скоро започнах да залагам. През септември ударих най-ниската му точка. Загубих работата си от двадесет години и изпаднах в паника и направих 27 депозита x £3k за 3 дни... повечето от тях на 5-6 парчета в рамките на минути. Загубих £80k+.


След това поставих хазартен блок на моя акаунт в Lloyds. Оттогава се оплаквах, че тези плащания с дебитни карти е трябвало да бъдат маркирани по-рано предвид големия им обем и голяма сума и факта, че са били на странно изглеждащ задграничен доставчик. Наистина, един ден Lloyds всъщност ме спря да депозирам повече, тъй като достигнах дневен лимит на картата, само за да се нулира на следващия ден. Нищо общо с хазарта, само автоматично блокиране за големия обем плащания.


Никога не съм получавал телефонно обаждане от Lloyds или някакви съобщения „сигурни ли сте" в приложението ми по време или след това. Съпругата ми ми помогна да сложа блокиране на хазарта в мобилното си приложение... но за съжаление това не ме спря да правя банкови преводи към сайтове за хазарт няколко седмици по-късно и загубих още £20k през октомври.


Имайки предвид, че Lloyds никога не е маркирал този голям обем плащания с дебитни карти като проблем, въпреки че достигна дневния си лимит и ми позволи да продължа, когато се нулира на следващия ден


Като се има предвид, че Lloyds никога не се е обаждал и не ме е питал за благосъстоянието ми, след като спрях приложението си


Като се има предвид, че след това те никога не са маркирали 4 фалшиви плащания от £5k, извършени в рамките на минути, към задграничен търговец на хазарт...


имам ли основания да се оплаквам как съм разочарован като клиент?


Освен това, имам ли някакъв случай да се оплача срещу Barclays, че ме е изоставил като клиент, когато бях очевидно уязвим с моята зависимост. Трябваше ли Barclays да направи повече, за да каже на Lloyds, че съм с gamstop/имам хазартен блок в сметката си? Щеше ли Lloyds да получи достъп до тази информация? Или това е моя тежест.


От време на време чета тази тема и не съм наивен относно проблема си с хазарта. Търся терапия, жена ми вече контролира всичките ми финанси и се уча да се справям с новата реалност, че никога няма да си върна нищо от загубите.


Все още обаче ме гложди, че може би и Barclays, и Lloyds са ме разочаровали тук?


Всеки съвет би бил добре дошъл.

Автоматичен превод:
Educated_ant
преди 5 дни

здравей

Наистина е тъжно да чета за вашия опит и се радвам, че имате подкрепата на жена си във всичко това, че поне не сте сами.

За съжаление не мога да ви дам съвет за всичко това, но смятам, че това е въпрос, който някои юристи могат да зададат. Те трябва да ви дадат съвет относно това, вярвам.

Пожелавам ти да си силен и да се пазиш от всичко това.

Също така, имайте предвид, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини