ФорумОбсъждане на жалбиОБВИНЕНИЕ В СЪЗДАВАНЕ НА ДУБЛИКАТ.

ОБВИНЕНИЕ В СЪЗДАВАНЕ НА ДУБЛИКАТ.

преди 8 месеца от adrianvulkan1
|
1531 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

ЗДРАВЕЙТЕ. ТОВА БЕШЕ ШОУ НА Г-ЖА ВЕРОНИКА ОТ GURU CASINO.

ICE CASINO ВИЖТЕ ДУБЛИРАНИЯ МИ АКАУНТ, КОГАТО ПЛАТИХ БЛОКА. РАЗБИРА СЕ, МОЯТ ГЛАВЕН МАКС АКАУНТ БЕШЕ ПРОВЕРЕН. ПОКАЗАНИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ СА ИДЕНТИЧНИ С МОИТЕ. СМЕНЕНИ СА САМО ТЕЛЕФОНЕН НОМЕР И ИМЕЙЛ. АКАУНТЪТ НЕ Е ПРОВЕРЕН, НЯКОЙ Е ИЗПОЛЗВАЛ БОНУСА БЕЗ ДЕПО. НЯМА ДРУГ ПОСЛЕДОВАТЕЛЕН ПРИМЕР.

Г-Н. WERONIKA ПОИСКА ДАННИ ЗА ЛИЦЕТО, СЪЗДАЛО ПРОФИЛА. ПЪРВО БЯХ В ШОК, НО ОТКРИХ ЦЕЛИЯ ТЕЛЕФОНЕН НОМЕР. И В СПИСЪКА НА ЦИФРОВИТЕ ТЕЛЕФОНИ ПОЛУЧИХ ИНФОРМАЦИЯ ЗА АДРЕСА НА СОБСТВЕНИКА НА ТЕЛЕФОННИЯ НОМЕР ГРАДЪТ МИ Е МАЛЪК ОКАЗА СЕ ЧЕ СА СЪПРУГ НА МОЯТА годеница,

ОПИСАХ ВСИЧКО В СПОРА ' ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НИКОЙ НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА КАКВО НАПИСАХ. г-жа WERONONIKA ТОКО ПОПИТА ЗА ДАТАТА НА РАЖДАНЕ. ВЕДНАГА ПОКАЗАХ, ЧЕ ВЪРВИ ЗЛЕ. И ПОИСКАХ ИМЕЙЛ АДРЕС НА РЕГУЛИРАЩИЯ ОРГАН.

WERONIKA САМО ДОБАВИ НОМЕРА НА РЕГУЛАЦИЯТА И ПРИКЛЮЧИ СПОРЪТА. ТАЗИ ДАМА СЕ ДЪРЖАШЕ С МЕН ПО-ЛОШО ОТ ЧАТА НА ЖИВО. ВЪПРЕКИ ЧЕ ПОНЯКОГА ОТГОВАРЯХА НА ВЪПРОСИ. РАЗБИРАМ, ЧЕ ИМА ТОЧКА В РЕГЛАМЕНТА "ИМАМ 2 ВЪПРОСА."

1 ЗАЩО Е KYC? ИСКАМЕ ДА ПРЕДОТВРАТЯВАМЕ ТАКИВА СЛУЧАИ И ПРОВЕРЯВАМЕ ЛИЧНОСТТА, АКО НЯМА клонинг.

2, КАКВИ ДЕЙНОСТИ ТРЯБВА ДА ИЗВЪРШВА ЕДИН ОБИКНОВЕН ИГРАЧ, КОЙТО СЕ Е ВЕРИФИЦИРАЛ, НО НЕ ЗНАЕ, ЧЕ ВЕЧЕ ИМА СЪЗДАДЕН АКАУНТ...МОЛЯ, ПОГЛЕДАЙТЕ МИ ДИСЕРТАЦИЯТА, АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ОТГОВОРА, МОЛЯ, БЛАГОДАРЯ







Автоматичен превод:
adrianvulkan1
преди 8 месеца

Здравейте. Съжалявам, че Вероника, заедно с нашия екип за оплаквания, не успяха да ви помогнат повече с вашата жалба . Там тя отбеляза: „Извинявам се, но изглежда, че и двата акаунта имат едно и също име и дата на раждане, което показва, че може да принадлежат на вас.", което е причината за нарушаване на условията.

Опитахте ли да се свържете с лицензиращия орган, както казахте, че искате да направите? Играчите, които желаят да подадат жалба, могат да се свържат с Antillephone само по имейл тук: complaints@gaminglicences.com .

Разбираме, че това вероятно не е пълно обяснение за вас, но ако нямаме възможност да докажем, че играчът не е направил грешка, няма много възможности да затворим жалбата точно в полза на играча. Ето защо, наистина бих посъветвал да опитате авторитета. Надяваме се, че ще имате повече късмет там.🤞









Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

Роми, ти също искаш да отговориш на моите 2 въпроса<<

Каква е целта на kyc проверката? С каква цел се извършва?

Правилата за създаване на мулти-акаунти са написани по такъв начин, че играч, който има и най-малко съмнение за връзка с друг акаунт, ще бъде блокиран. Тъй като казиното всъщност не обяснява ситуацията, то само решава, че например е създаден акаунт, който има подобни връзки с вашия акаунт и вие сте нарушили разпоредбите. Дори да си бил Той използва всички аргументи и доказа, че не си създал втори акаунт. Винаги ще чувате, че е създаден мулти-акаунт.

Роня, не очаквам късмет или късмет, просто не ми беше дадена възможност да се обясня, направих каквото иска Вероника, дадох личните си данни и нищо... Просто ще пиша там за мое разбиране , нямам оплаквания срещу Goru Casino, освен неподходящото поведение на Вероника, Поздрави



Автоматичен превод:
adrianvulkan1
преди 8 месеца

Здравейте. Целта на KYC е да знае всичко за играча, така че казиното трябва да провери всички документи и да се увери, че няма съмнения за измама, мога да кажа. И това включва и наличието на множество акаунти.

Наистина съжалявам, че този път не можахме да бъдем по-полезни. Ако смятате, че не ви е дадена възможност да се обясните и имате убедително доказателство, че не вие сте отворили втората сметка, можете да опитате да отворите отново случая си. Не мога да ви обещая нищо, разбира се, това е само предложение. Надявам се, че ще можете да получите още един шанс. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини