НачалоФорумОбсъждане на жалбиОбъркваща класификация на плащането

Объркваща класификация на плащането

 от APieceOfGod
|
3 899 преглеждания 2 отговора |
|

Здравейте, спечелих €3000 във Vulkan Vegas без бонус, но само с моите пари. Сега имам проблеми с проверката на акаунта, вече качих всички документи. Колкото и да е смешно, плащането ми отиде за LOODGING Lekki NG и е категоризирано като квартира. Това известно ли е? Изплащането ми продължава да се отхвърля и обслужването на клиенти ми казва да изчакам отговор по имейл.

Автоматичен превод:
APieceOfGod

Хм, със сигурност звучи странно, но просто им дайте малко време и да видим как ще се развие. Имаме няколко теми за Vulkan Vegas тук във форума. Изглежда, че особено германските и южноамериканските имат някои забавени изтегляния от време на време. Виждал съм случаи, когато е отнело 2-3 седмици. Просто си напомняйте в чата на всеки няколко дни и ще се оправите.

Автоматичен превод:

Аз също имам същия проблем, когато става въпрос за изплащания и депозирането им в моята сметка. Никога не съм имал проблем с други казина и бързо преминах към друго, наречено Gamdom.ca , и вече нямах проблема. Не се страхувайте да напуснете казино, ако случайно ви накарат да изчакате и да бъдете твърде нахални в решаването на проблема си с тях.

Edited
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини