ФорумОбсъждане на жалбиNovibet не изплаща моите тегления, чакам месец поради грешка

Novibet не изплаща моите тегления, чакам месец поради грешка

преди 11 месеца от Tunember
|
2059 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца

Преди месец поисках теглене на 40 000 clp Имам 4 метода за депозиране и 3 проверени метода за теглене... и съм потребител от дълго време този път говорих с чата 100 пъти, те са груби и невъзпитани никога не давай решение Говорих и по имейл няколко пъти Понякога никога не съм имал приличен отговор като човек. Сега този път, след месеца, поисках теглене на 10 000 песо и получавам същата грешка като последния път, иска ме да въведа имейл...и опцията я няма, не съм единственият, който е ходил чрез това има няколко тук в Чили. Не можете да теглите, моля, направете нещо този път и искам да закрия акаунта си, след като бъде решен, благодаря tunember@gmail.com


Потребителска настройка

Автоматичен превод:
Tunember
преди 11 месеца

Здравейте, в този случай бих препоръчал даподадете жалба тук на този линк и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Опитвали ли сте обаче да попитате казиното какво да направите, ако трябва да въведете своя имейл, но нямате такава опция? Мисля, че изчакахте достатъчно и тъй като казиното не даде никакъв отговор, мисля, че това би било правилното нещо.

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте! И на мен ми се случи същото. Свързах се с тях онлайн и ги попитах дали имат нужда от повече информация и техният отговор е не, проверих всичко (потребителско име, банкова сметка и метод за теглене)

Ситуацията е разочароваща, тъй като е 3 000 000 clp и не е минимална сума.

Никъде няма отговори, всички се изключват от чата.

Ще съм много благодарен за вашата помощ, бъдете здрави, поздрави!

Автоматичен превод:
christiancdcy
преди 11 месеца

Направете жалба в PDI, случи ми се два пъти и наистина знаете, че имах лошо време, не заради сумата, около 100 000 загубих, защото търпението ми свърши, загубих много време, отидох чрез много гняв... направете жалба за психологически щети. към PDI, тъй като органът, който ги контролира, не прави нищо. Дори ми казаха, че Novibet работи без лиценз от Малта. Самите те казват, че не разпознават тази марка. В крайна сметка избрах да докладвам и да затворя акаунта си. Не играй тук.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте! И на мен ми се случи същото. Свързах се с тях онлайн и ги попитах дали имат нужда от повече информация и техният отговор е не, проверих всичко (потребителско име, банкова сметка и метод за теглене)

Ситуацията е разочароваща, тъй като е 3 000 000 clp и не е минимална сума.

Никъде няма отговори, всички се изключват от чата.

Ще съм много благодарен за вашата помощ, бъдете здрави, поздрави!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, от колко време продължава твоята ситуация? Мисля, че не е правилно казиното да те прекъсва и да не комуникира с теб.

Въпреки това, в този случай ви препоръчвам даподадете жалба на този линк и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигнат.

Уведомете ме, ако сте готови.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини