Струва ми се, че те просто се извиняват, за да избегнат изплащането ви, ако сте използвали електронен портфейл, за да направите депозит, те трябва да ви позволят да теглите със същия метод, ако не сте използвали карта, за да депозирате директно в казино НЯМА НУЖДА ДА ПОТВЪРЖДАВАТЕ ВАШАТА КАРТА. Ако искат да потвърдят някакъв метод на плащане, това ще бъде вашият електронен портфейл, който е използван за извършване на депозита, а не карта. Кое казино е това? Дали това е същото казино, което отказа да плати предишния ви джакпот? Ако е така, защо продължихте да играете там?
Sounds to me they are just making excuses to simply avoid paying you out, if you used an e-wallet to make a deposit, they should let you withdraw with that same method, if you didn't use a card to deposit directly to the casino THERE IS NO NEED TO VERIFY YOUR CARD. If they want to verify any payment method, then that would be your e-wallet which was used to make the deposit, not a card. Which casino is that? Is it the same casino that refused to paid your previous jackpot? If so, why you continued playing there?
Когато за първи път споменахте jackpot jill, не можах да намеря нищо и предположих, че е казино, което ви отказва печалби от джакпот, но току-що проверих отново и намерих преглед тук в guru за тях, няма лиценз и има две нерешени жалби относно тегления. Въпреки че проверката и допълнителните проверки са нормални в казината, изобщо не е нормално или разумно да се налага проверка на метод на плащане, който не е бил използван в казиното, как би им помогнало? Във всеки случай те трябва да проверят електронния ви портфейл и да се уверят, че принадлежи на вас, това би имало смисъл.
Подайте жалба, дайте изрични подробности за вашия случай, може би казиното ще реагира на жалбата ви: https://casino.guru/complaints
When you first mentioned jackpot jill I couldn't find anything and supposed it was a casino denying you winnings from a jackpot, but just re-checked and found a review here in guru about them, it has no license and there are two unsolved complaints regarding withdrawals. While verification and additional checkings are normal in casinos, it's not normal or reasonable at all to enforce verification of a payment method that wasn't used in the casino, how would it help them at all? In any case, they should verify your electronic wallet and make sure it belongs to you, that would make sense.
File a complaint, give explicit details about your case, maybe the casino reacts to your complaint: https://casino.guru/complaints
Сега, след като сте подали жалбата, просто изчакайте, може да отнеме няколко седмици или дори месеци, за да бъде разрешена или затворена като нерешена, ако казиното не разреши ситуацията. Дори не знам дали е възможно да попитам банка за предишни издадени карти, които или са изтекли, или са били анулирани, и подробности за всяка карта, така че мисля, че казиното иска нещо невъзможно. Късмет
Now that you filed the complaint just wait, it can take a couple weeks or even months to be solved or closed as unsolved if the casino doesn't sort the situation out. I don't even know if it's possible to ask a bank about previously issued cards that either expired or were cancelled and each card details, so I think the casino is asking for something impossible. Good luck
За съжаление, този играч вече не се нуждае от помощ и изтри публикациите.
Благодаря за вашата безкрайна подкрепа, скъпи SunsetGaze. 🙂
Sadly, this player does not need help anymore and deleted the posts.
Thanks for your neverending support, dear SunsetGaze. 🙂
Предполагам, че казиното го е разрешило веднага след като тя го направи публично достояние, което е добре, предполагам, защото извинението им нямаше смисъл. Винаги се радвам да се опитам да помогна
I suppose the casino solved it right after she made it public, which is a good thing, I guess, because their excuse made no sense. Always happy to try to help
Вероятно да. Това няма да е първият случай, когато играчът използва публикации във форума като ливъридж. Няма проблем, но каквото и да работи, си струва да опитате!
Бъди добре! ✨🙌
Probably yes. This would not be the first case when the player used forum posts as leverage. No problem though whatever works is worth trying!
Be well! ✨🙌
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.