ФорумОбсъждане на жалбиНяма да проверя новата ми карта, те искат писмо от моята банка и тази карта е анулирана

Няма да проверя новата ми карта, те искат писмо от моята банка и тази карта е анулирана

преди 1 година от Anonymized299
|
2025 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добре

Автоматичен превод:
Anonymized299
преди 1 година

Струва ми се, че те просто се извиняват, за да избегнат изплащането ви, ако сте използвали електронен портфейл, за да направите депозит, те трябва да ви позволят да теглите със същия метод, ако не сте използвали карта, за да депозирате директно в казино НЯМА НУЖДА ДА ПОТВЪРЖДАВАТЕ ВАШАТА КАРТА. Ако искат да потвърдят някакъв метод на плащане, това ще бъде вашият електронен портфейл, който е използван за извършване на депозита, а не карта. Кое казино е това? Дали това е същото казино, което отказа да плати предишния ви джакпот? Ако е така, защо продължихте да играете там?

Автоматичен превод:
Anonymized299
преди 1 година

Когато за първи път споменахте jackpot jill, не можах да намеря нищо и предположих, че е казино, което ви отказва печалби от джакпот, но току-що проверих отново и намерих преглед тук в guru за тях, няма лиценз и има две нерешени жалби относно тегления. Въпреки че проверката и допълнителните проверки са нормални в казината, изобщо не е нормално или разумно да се налага проверка на метод на плащане, който не е бил използван в казиното, как би им помогнало? Във всеки случай те трябва да проверят електронния ви портфейл и да се уверят, че принадлежи на вас, това би имало смисъл.

Подайте жалба, дайте изрични подробности за вашия случай, може би казиното ще реагира на жалбата ви: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
Anonymized299
преди 1 година

Сега, след като сте подали жалбата, просто изчакайте, може да отнеме няколко седмици или дори месеци, за да бъде разрешена или затворена като нерешена, ако казиното не разреши ситуацията. Дори не знам дали е възможно да попитам банка за предишни издадени карти, които или са изтекли, или са били анулирани, и подробности за всяка карта, така че мисля, че казиното иска нещо невъзможно. Късмет

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

За съжаление, този играч вече не се нуждае от помощ и изтри публикациите.

Благодаря за вашата безкрайна подкрепа, скъпи SunsetGaze. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Предполагам, че казиното го е разрешило веднага след като тя го направи публично достояние, което е добре, предполагам, защото извинението им нямаше смисъл. Винаги се радвам да се опитам да помогна

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Вероятно да. Това няма да е първият случай, когато играчът използва публикации във форума като ливъридж. Няма проблем, но каквото и да работи, си струва да опитате!

Бъди добре! ✨🙌

Автоматичен превод:
Публикация на nicolacarter71 е изтрит

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини