НачалоФорумОбсъждане на жалбиНякой друг вярва ли, че тази платформа е в полза на онлайн казината?

Някой друг вярва ли, че тази платформа е в полза на онлайн казината?

222 преглеждания 13 отговора |
преди 2 дни
|
Добавете пост
преди 2 дни

Днес имах време да прочета съобщения, коментари и лошо разрешени оплаквания и проблеми с казината и изглежда, че Casino Guru винаги е на страната на казината, а не на играчите. Два пъти са ми помагали, но в други два случая мисля, че можеха да се справят по-добре и не са разрешили нещата в моя полза (останах с впечатлението, че са на страната на казината). От друга страна, видях много съобщения със същото мнение: че в повечето случаи помагат само със закъснели плащания, а не с други аспекти. Чудя се как могат да поддържат толкова много теми, когато има текущи оплаквания, които са изтекли след крайния срок, и след това просто задават въпроси, на които вече сте отговорили. Това наистина ли е платформа за помощ?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

CasinoGuru вършат страхотна работа, вижте колко оплаквания са били разрешени.

Има прецеденти и ако казиното нарушава правилата, CasinoGuru ще може да окаже натиск върху казиното въз основа на предишни случаи или разпоредби. Има много малки аспекти, при които те действително могат да обработят оплаквания и дали оплакването наистина има смисъл. Има много оплаквания за забавяне на тегленето - това обикновено се случва с времето, освен ако казиното не е наистина манипулирано, тогава репутацията му пада, но има и оплаквания от рода на „Аз съм зависим, върнете си парите", но един човек е играл в произволно финландско казино чрез VPN, тъй като е от Дания, така че нямат представа за черния списък на Дания за зависими и т.н.

Искам да кажа, че е въпрос на всеки отделен случай, но можете да проследите някои големи оплаквания, които са разрешени. Вярвам, че CasinoGuru върши страхотна работа. Наистина зависи какъв вид оплакване сте подали... Някои от тях нямат никакъв смисъл...

Може да ви се струва, че CasinoGuru е на страната на казината, но казината знаят много добре какво могат да правят и какво не, така че знаят много добре къде е границата и добрите казина никога не я прекрачват, докато скапаните я прекрачват, така че всичко зависи от това какви оплаквания имате и ако казиното е прекрачило границата, бих казал, че казината с рейтинг 9+ са доста безопасни. Играя в много от тях.

Автоматичен превод:
kochfaro
преди 2 дни

Като начало, много от тези оплаквания, както казвате, които са разрешени, са оплаквания без отговор или оплаквания, които просто са в полза на казиното; други са разрешени в полза на играча, но повечето от тях са без отговор от страна на играча или казиното, за което се съобщава, е право.

Не знам дали просто нямах късмет или всички казина, в които играх тази година, са просто боклук. Не ги интересуват измами; всъщност ги интересува и когато подаваме жалби, е, понякога отговарят, понякога не. Във всеки случай, това те кара да се замислиш какво казвам, така че е напълно логично да започнем този дебат, както всички останали. В момента имам жалба, която е в процес на обработка, срещу казино, което има (много висок) рейтинг за сигурност тук. Представете си и повярвайте ми, те мамят и съм 1000% сигурен, че са използвали забранени тактики. Поисках самоизключване, защото чувствах, че имам проблем с хазарта, и само четири минути по-късно те потвърдиха, че акаунтът ми е официално затворен и недостъпен. На следващия ден ми изпратиха реклама чрез SMS. Проверих от любопитство и акаунтът ми все още беше отворен (знаейки, че имам хазартна зависимост). Поддадох се на изкушението и продължих да играя, докато не загубих 800 евро. Когато подадох жалба, те си измиха ръцете, казвайки, че имат клауза, с която се съгласяваме, когато влезем. Имаме проблем с хазартната зависимост (какво тъпо извинение, нали?). Подадох жалба тук и тя се разглежда от почти 3 дни. Минаха почти 3 дни, откакто им изпратих всички подробности, и ще видите, че когато най-накрая отговорят на жалбата ми, ще ми зададат някакъв въпрос, на който вече е отговорено на снимките, които изпратих. (Повтарям, много висок индекс на сигурност). Направете си сметката; разсмива ме.

Автоматичен превод:
kochfaro
преди 2 дни

Казиното, за което говоря, е Malina Casino и има рейтинг за сигурност 9,8 от 10 тук, в Casino Guru. Логично или разумно ли е това? Нещо определено е съмнително; сигурен съм в това.

Автоматичен превод:
josemanuelmartinez
преди 22 часове

Здравейте, разбирам, че сте разочаровани и ако чувствате това желание, е напълно разбираемо, че се стремите към незабавно закриване на сметката.

Нашата система за жалби обаче не е предназначена да съдейства за самото затваряне, независимо от спешния характер на вашата причина. Казиното е длъжно да спазва правилата си. Ние можем и ще разгледаме вашия случай и въз основа на предоставените от вас доказателства ще определим дали казиното е действало справедливо. Това е нашата безплатна помощ за вас.

Както можете да видите в таймера, имаме 5 дни, за да се свържем с вас. Всяка участваща страна има 7-дневен срок, за да актуализира случая . Ето защо повтарям: на първо място трябва да бъдете търпеливи.

Стойте далеч от казиното, моля.

Не съм сигурен дали ви е интересно да знаете. Но едно кратко споменаване: Рейтингът за безопасност не отразява качеството на отговорните инструменти, които операторите предоставят на своите играчи. Можете да видите подробностите за индекса на самата страница за преглед. Няма споменаване на качества за самоизключване. За съжаление, става въпрос за вероятността да получите заплащане.

Все пак разбирам какво казваш и си добре дошъл/а да споделиш повече за преживяванията си.


Автоматичен превод:
Radka
преди 21 часове

Добро утро и благодаря за вниманието. Чувствам се наистина незащитен. Смятам, че не се предприемат необходимите стъпки по случаите, които докладвам на тази платформа. Подозирам, че тази платформа може да е предубедена в полза на казината и че ние, играчите, просто се опитваме да извадим късмет. Освен това, никога не съм разбирал защо, при толкова ясни и конкретни случаи като тези, които представям, ми се задават едни и същи въпроси многократно, въпроси, които вече са подробно описани в първоначалната жалба. Смятам, че би било по-добре да се процедира по по-директен и категоричен начин, като се призова въпросното казино да предостави отговори, без да се налага да се задават едни и същи въпроси многократно. Не съм сигурен дали това е подходящата платформа за какъвто и да е вид жалба. Ако не е, ще се опитам да се консултирам с моя юрисконсулт, за да видя дали това работи по-добре. Добро утро и благодаря за разбирането.

Автоматичен превод:
josemanuelmartinez
преди 21 часове

Здравей,

Вярвам, че разбирам колебанието ти. Но ми се струва, че не си много запознат с основните ни справедливи ценности. Прочете ли Кодекса за справедлив хазарт, може би? https://casino.guru/guide/fair-gambling 👈

Нямам представа кое конкретно оплакване ви кара да мислите, че сме на страната на казината, но що се отнася до общата перспектива, тези случаи обикновено завършват така, защото играчите не могат да ни предоставят доказателства за действията си или не са споменали ясно проблема с хазарта пред казиното. Това е от решаващо значение, за да се реши дали играчът трябва или не трябва да бъде възстановен, например.

В днешно време пристрастените играчи имат много високи очаквания към казиното без предварителна консултация, дори когато продължават да се връщат към играта. Вярваме, че играчът трябва също така да демонстрира отговорност за действията си, които винаги се разследват чрез процеса на подаване на жалби. Няма нищо друго в играта.

Разбирам, че това е трудна тема за обсъждане, така че ще оставя останалото на вас и на оплакването.


Автоматичен превод:
Radka
преди 21 часове

В случая с казино „Малина", преживяването беше ужасно. Исках да напусна казиното им, защото не можех сам да контролирам залозите си. След това, след като получих известието им, че акаунтът ми е затворен и недостъпен, се успокоих до следващия ден, когато ми изпратиха реклама. Последвах линка и видях, че акаунтът ми е все още активен. За съжаление, поради липсата на контрол, продължих да залагам като луд, докато не загубих още 800 швейцарски франка. Това нормално ли е? Не виждате ли незаконна тактика в това, което обяснявам?

Автоматичен превод:
Radka
преди 21 часове

Нека се знае, че съм чел основните им ценности и на пръв поглед е ясно, че се справят чудесно. В противен случай, през годините някои компании или платформи биха позволили да бъдат изнудвани или да сключват сделки за пари, защото в крайна сметка този свят се върти около парите и дори най-честните хора в крайна сметка си имат цена. Не мога да кажа със сигурност, но определено има известно съмнение, поне.

Автоматичен превод:
преди 21 часове

В случая с казино „Малина", преживяването беше ужасно. Исках да напусна казиното им, защото не можех сам да контролирам залозите си. След това, след като получих известието им, че акаунтът ми е затворен и недостъпен, се успокоих до следващия ден, когато ми изпратиха реклама. Последвах линка и видях, че акаунтът ми е все още активен. За съжаление, поради липсата на контрол, продължих да залагам като луд, докато не загубих още 800 швейцарски франка. Това нормално ли е? Не виждате ли незаконна тактика в това, което обяснявам?

Автоматичен превод:
преди 16 часове

Здравейте, това е първият път, когато споменавате важни подробности и ви благодаря за това.

Вярвам обаче, че ситуацията ще бъде ясна и справедливо разгледана в жалбата. Защото, както казах, на първо място става въпрос за доказателства.

Въз основа на вашето описание и моите предишни познания, това казино не е много безопасно за играчи с хазартни зависимости. Съгласен съм.

Останалото ще бъде правилно разгледано по-късно в жалбата и очаквам много добро обяснение от казиното; предполагам, че ще е необходимо.



Редактирано
Автоматичен превод:
преди 21 часове

Нека се знае, че съм чел основните им ценности и на пръв поглед е ясно, че се справят чудесно. В противен случай, през годините някои компании или платформи биха позволили да бъдат изнудвани или да сключват сделки за пари, защото в крайна сметка този свят се върти около парите и дори най-честните хора в крайна сметка си имат цена. Не мога да кажа със сигурност, но определено има известно съмнение, поне.

Автоматичен превод:
преди 16 часове

Не съм сигурен дали те разбирам, но ти желая справедливо решение.

Няма нужда да се правят прибързани заключения, но разбирам, че си стресиран. Иска ми се да можех да ти помогна да се откажеш от онлайн казината. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 16 часове

Благодаря ти много

Автоматичен превод:
josemanuelmartinez
преди 15 часове

И аз ти благодаря. Сигурно е разочароващо, но се справяш чудесно.

Чакай малко, моля те. Ще се чуя с теб в понеделник.

Автоматичен превод:
Radka
преди 14 часове

Да се ​​надяваме, че до понеделник ще имаме нещо ясно, да се надяваме 🙏

Автоматичен превод:

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини