ФорумОбсъждане на жалбиНесправедливо оплакване срещу Roobet.

Несправедливо оплакване срещу Roobet.

преди 4 седмици от w16264370
|
749 преглеждания 5 отговора |
|
преди 4 седмици

Guro Casino загуби доверието си, като се присъедини към сайтовете за хазарт и имам убедителни доказателства в подкрепа на това.


Можете да прегледате акаунта ми и да видите жалбата ми срещу Robot относно безотговорно залагане. На 27 април 2024 г., след като претърпях значителни загуби, поисках да бъда изключен от секцията за казино, но те казаха, че това не е възможно. Също така поисках прилагането на лимити за депозити и лимити за малки загуби и залагания , за да избегна допълнителни загуби, но те твърдяха, че това не е възможно.


Въпросът е: каква защита или помощ предоставя този сайт за предотвратяване на пристрастяването към хазарта и избягване на бедствия? Дори лицензираният орган GCB посочва в своите условия (параграф 8), че такива инструменти трябва да бъдат предоставени . Животът ми свърши и аз ви пиша със сълзи на очи. Моето оплакване беше единствената ми надежда, но Guro Casino не помага на играчите.


file

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
w16264370
преди 4 седмици

Наистина съжалявам, че се чувствате така, а също и че сте преживели този вид ситуация, описана в жалбата ви.

Със сигурност не заставаме на страната на сайтове за хазарт, както казахте в публикацията си, ако няма доказателства, че казиното е правилно. Едва когато се докажат такива случаи, ще застанем на страната на казиното, както искате го наричайте.

Както беше посочено в тази ваша жалба, за съжаление нашият екип не можа да направи нищо повече, защото не сте успели да споменете проблема си с хазарта в казиното в подходящия момент.

„Екипът по жалбите стигна до заключението, че казиното е действало правилно, като е закрило акаунта незабавно, след като играчът ясно е заявил своята зависимост от хазарта на 17 септември 2024 г. и е подчертал, че опцията за самоизключване е била предложена по-рано. Следователно жалбата беше отхвърлена поради неспособността на играча да съобщи своята зависимост преди тази дата."

Винаги е важно да посочите ясно причината за закриване на сметката във всяко онлайн казино, така че поддръжката да може да действа съответно.

Само по този начин нашият екип за оплаквания може да помогне на вас или на който и да е играч в подобна ситуация и съжалявам, че този път не можахме да бъдем много полезни.

Надяваме се, че ще избягвате подобни ситуации в бъдеще и, моля, знайте, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Roobet е опасен сайт за хазартната общност и трябва да бъде санкциониран от лицензиращите органи.


Просто искам директен отговор, защото жалбата ми разкри истината: вие сте общност, която е на страната на казиното, дори и с доказателства. Когато играч отиде при екипа за поддръжка на хазартен сайт с молба да бъде изключен от раздела за казино игри и те откажат; когато ги помоля да зададат ниски лимити за депозити и те ми кажат, че не е налично; когато поискам ниски лимити за залагане и те откажат със „съжалявам"; и когато поискам малки залози в игрите, и те отново отказват.


Просто искам ясен отговор: този сайт предпазва ли от пристрастяване? Трябва директно да обвинявате сайта, защото е опасен за играчите. Поисках поддръжка за отговорна игра, но сайтът не предоставя защита.


Този сайт не спазва законите на лицензирания орган GCB и унищожи живота ми, оставяйки ме без дом. На 27 април 2024 г. поисках помощ от отдела за отговорни игри и те ми казаха, че не е налична. Поисках да огранича акаунта си и да приложа лимити за депозити, залагания и загуби, както и изключване, но те казаха, че не е налично. Животът ми свърши.



GCB Член 8 Регистрация на играч

1. Играчът трябва да се регистрира за акаунт на играч и трябва да влезе в акаунта, преди да играе дистанционни хазартни игри за пари или пари.

2. В случай че лицензополучателят използва платежни посредници за транзакции на играчи, посредниците трябва да бъдат регистрирани, проверени и всички транзакции трябва да бъдат записани в разпознаваема сметка. GCB може да поиска пълно разкриване на споразумението между лицензополучателя и неговите посредници.

3. Играчите трябва да получат възможност за самоизключване за минимум шест месеца и да посочат границите на хазартното си поведение по отношение на:

а. максималния период от време на ден, седмица или месец, на който играч може да бъде разрешен достъп до интерфейса на играча;

b. максималните дневни, седмични или месечни суми пари, които да бъдат депозирани в сметката на играча; и

c. максималните дневни, седмични или месечни суми пари, които да харчите през акаунта на играча.

Лицензополучателите трябва да позволят на играчите да могат да задават брутни или нетни максимални суми и трябва да посочат как бонусите и безплатните залози ще бъдат третирани при изчисляването на тази сума.



Автоматичен превод:
w16264370
преди 4 седмици

здравей

„Roobet е опасен сайт за хазартната общност и трябва да бъде санкциониран от лицензиращите органи."

Няма какво повече да се каже, защото ние не сме официален лицензиращ орган, въпреки огромните ни усилия да поддържаме индустрията по-безопасна и по-справедлива за всички.

Следващата точка:

„Просто искам ясен отговор: този сайт предпазва ли от пристрастяване? Трябва директно да обвинявате сайта, защото е опасен за играчите. Поисках отговорна поддръжка за игри, но сайтът не предоставя защита."

Позволете ми да задам въпрос, който директно засяга вашата гледна точка и изяснява защо не е свързан с естеството на жалбата:

Когато поискахте от казиното да закрие акаунта ви, заявихте ли изрично, че сте проблемен играч, или вместо това поискахте повече бонуси?

Ваша отговорност е да обясните точно защо искате акаунтът ви да бъде закрит, както много членове на Casino Guru вече са ви обяснили. Ако не можете да го направите и вместо това поискате бонуси, от моя лична гледна точка това е много опасно действие.

Това е основният фактор и причината жалбата ви да бъде отхвърлена като неоснователна. Съжалявам, че пренебрегнахте всичките ни опити да ви образоваме относно опасностите от възприемането на този начин на мислене.

Моля, считайте това за затворена тема. Ние ще премахнем всички допълнителни обвинения или недоразумения относно нашите опити да ви помогнем да осъзнаете грешката си.

Пазете се добре, моля.


Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Госпожо, не ми дадохте никакъв отговор на въпроса ми относно решаването на жалбата ми. Това е много прост въпрос .

Просто искам ясен отговор: този сайт предпазва ли от пристрастяване? Трябва директно да обвинявате сайта, защото е опасен за играчите. Поисках поддръжка за отговорна игра, но сайтът не предоставя защита.

Когато споменах доказателствата, че на 27 април 2024 г. поисках поддръжка за отговорна игра, поисках да бъда изключен от раздела за казино игри, но те отказаха. Когато поисках малки лимити за депозит, те казаха, че не са налични. Освен това поисках малки лимити за залагане и те отказаха със „съжалявам". Дори поисках малки лимити за залози в игрите и те отново отказаха.



gcb Член 8 Регистрация на играч

1. Играчът трябва да се регистрира за акаунт на играч и трябва да влезе в акаунта, преди да играе дистанционни хазартни игри за пари или пари.

2. В случай че лицензополучателят използва платежни посредници за транзакции на играчи, посредниците трябва да бъдат регистрирани, проверени и всички транзакции трябва да бъдат записани в разпознаваема сметка. GCB може да поиска пълно разкриване на споразумението между лицензополучателя и неговите посредници.

3. Играчите трябва да получат възможност за самоизключване за минимум шест месеца и да посочат границите на хазартното си поведение по отношение на:

а. максималния период от време на ден, седмица или месец, на който играч може да бъде разрешен достъп до интерфейса на играча;

b. максималните дневни, седмични или месечни суми пари, които да бъдат депозирани в сметката на играча; и

c. максималните дневни, седмични или месечни суми пари, които да харчите през акаунта на играча.

Лицензополучателите трябва да позволят на играчите да могат да задават брутни или нетни максимални суми и трябва да посочат как бонусите и безплатните залози ще бъдат третирани при изчисляването на тази сума.



Ако поискам помощ от сайт за хазартни игри и те не предоставят минималните изисквания за защита, казвайки, че „не е наличен", тогава кой носи отговорността сега? В жалбата, която отхвърлихте, защо пренебрегнахте предписанията на органа, при положение, че сайтът е този, който нарушава законите?


=

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
w16264370
преди 3 седмици

Уважаеми потребител,

Дадох ви учтивото предупреждение, защото очаквах толкова много. Позволете ми да повторя за последен път, че вашата отхвърлена жалба вече е подробно обяснена от мен, Роми и другите членове на нашия екип за жалби.

Този форум вече обхвана всичко, така че няма да се въртим напред-назад. Вашата гледна точка се различава от нашата. Тъй като не сме адвокати, нашият отговор на справедливостта не се ръководи от правни съображения. Съжалявам, че не можете да продължите след тази точка. Честно казано, това е основната причина всяка по-нататъшна дискусия да е безсмислена. Със съжаление трябва да ви съобщя, че вие демонстрирахте това.

Моля, запомнете моето предупреждение и не очаквайте друг отговор.


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини