здрасти Отчаяно търсим помощ при проблем с казино Getwin.
Играя на сайта от 6-8 месеца и нямам проблеми. е платено няколко пъти и най-голямото изплащане е £1700. Имаше добър ход в края на юни и имаше 2 предстоящи тегления, £3400 и £2400. Изпратен е имейл с преследване и е даден обичайният отговор, че плащането ще бъде обработено, след като данните за играта бъдат получени от доставчика. е изпратил този отговор в миналото и е бил изплатен Играна на 29.06.22, докато тегленията са чакащи. на 01.07.22 ми блокираха достъпа до акаунта, изобщо няма отговор на предишни имейли! Не съм нарушил никакви TC и се чудя дали изобщо мога да направя нещо?
много благодаря
Hi. Desperate for help with an issue with Getwin casino.
Been playing on site for 6-8months and no issues. been paid several times and biggest payout £1700. Had a good run at the end of june and had 2 pending withdrawals, £3400 and £2400. Sent email chasing it, was given the usual reply saying payment will be processed once game play data is received from provider. had sent this response in past and had been paid Played on the 29.06.22 whilst withdrawals were pending. on 01.07.22 they blocked my access to account, no response to previous emails at all! I have not breached any TC's and wondering if there is anything I can do at all?
many thanks