ФорумОбсъждане на жалбиНеобходима е ПОМОЩ - казино Getwin

Необходима е ПОМОЩ - казино Getwin

преди 1 година от mb1000
|
1781 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

здрасти Отчаяно търсим помощ при проблем с казино Getwin.


Играя на сайта от 6-8 месеца и нямам проблеми. е платено няколко пъти и най-голямото изплащане е £1700. Имаше добър ход в края на юни и имаше 2 предстоящи тегления, £3400 и £2400. Изпратен е имейл с преследване и е даден обичайният отговор, че плащането ще бъде обработено, след като данните за играта бъдат получени от доставчика. е изпратил този отговор в миналото и е бил изплатен Играна на 29.06.22, докато тегленията са чакащи. на 01.07.22 ми блокираха достъпа до акаунта, изобщо няма отговор на предишни имейли! Не съм нарушил никакви TC и се чудя дали изобщо мога да направя нещо?


много благодаря

Автоматичен превод:
mb1000
преди 1 година

Съжалявам, че взехте такова нелицензирано казино - без да споменавам лиценза за Обединеното кралство.

Има много сценарии и възможни причини, поради които казиното е блокирало акаунта ви, но без отговор от казиното – всички можем само да гадаем.

Бих ви посъветвал да подадете жалба , но отново определено ще трябва да знаем какво се случва с вашия акаунт сега, така че в случай, че казиното избере да ни игнорира, няма да можем да помогнем.

Е, все пак е по-добре от нищо, предполагам.

Иска ми се да имам по-добро решение, но нелицензираните казина са практически недосегаеми.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей


Благодаря ви много, че се обърнахте към мен. Все още няма отговор на никакви имейли, нито дори причина защо са блокирали достъпа и не обработват тегленето.


Ще съм благодарен за всеки опит и време, ако можете да се свържете с тях. Това е страхотен изстрел! Моето потребителско име е моят имейл.


Много благодаря

Автоматичен превод:
mb1000
преди 1 година

Здравейте,

Страхувам се, че не можем да започнем с жалбата сега.

Първо, трябва да подадете своята жалба - просто щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Можете да копирате и поставите първата си публикация относно този проблем, тя съдържа полезна информация. Чувствайте се свободни да добавяте имейли или екранни снимки - ако имате такива.

След това екипът за жалби ще разгледа проблема и ще се свърже с вас. За съжаление има много играчи, които търсят помощ и целият Център за разрешаване на проблеми сега е претоварен.

Затова ви моля за малко търпение.



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини