Пиша Ви, за да изразя значителното си разочарование и неудовлетвореност относно начина, по който се е разрешил спорът ми с power play. Смятам, че не съм бил представляван справедливо, а липсата на комуникация от Ваша страна е направила този процес още по-труден .
Липса на комуникация и работа със случаи
Когато този спор беше открит за първи път, ме информирахте, че казиното е спряло да отговаря и че не можете да направите нищо повече. Разбрах това като приключен случай и вече не е необходимо да следя активно темата.
Бях шокиран да открия, седем месеца по-късно, че случаят ми е бил възобновен, без да ме уведомят директно. През това време бях зает със сериозен семеен въпрос. Ако бях уведомен, щях да реагирам незабавно.
Неоправдани действия на казиното
Тозият спор е ясен случай, в който казиното отказва да ми изплати печалбите.
* Първоначално отказаха да ми платят печалбата от 1900 долара без основателна причина, а след това затвориха сметката ми.
* След това ми изпратиха имейл с покана да се регистрирам отново. Приех това като жест на добросъвестност и създадох нов акаунт. След като спечелих отново обаче, те отново задържаха парите, този път твърдейки, че имам „многобройни акаунти". Това е абсурдно и нелогично твърдение, тъй като те бяха тези, които изрично ме забраниха и затвориха първоначалния ми акаунт.
Считам за особено възмутително, че са платили на съпруга ми за печалбите му, въпреки че той уж е нарушил същото „въображаемо правило". Единствената разлика е била сумата, тъй като му е било платено за печалба от 200 долара. Това предполага, че решението им да платят или да не платят се основава единствено на размера на печалбите, а не на някаква последователна политика.
1900 долара са значителна сума пари за мен, но този проблем е свързан с нещо повече от парите – става въпрос за липсата на почтеност и морал от страна на казиното. Все още съм изключително разстроен, че печалбите ми са били несправедливо задържани и чувствам, че не сте се застъпили истински за мен, ощетената страна, през целия този процес.
I am writing to express my significant frustration and disappointment regarding the handling of my dispute with power play. I feel that I have not been represented fairly, and a lack of communication on your part has made this process even more difficult.
Lack of Communication and Case Handling
When this dispute was first opened, you informed me that the casino had stopped responding and that there was nothing more you could do. I understood this to mean that the case was closed and I no longer needed to actively monitor the thread.
I was shocked to discover, seven months later, that my case had been reopened without any direct notification to me. During that time, I was preoccupied with a severe family matter. Had I been notified, I would have responded immediately.
The Casino's Unjustified Actions
This dispute is a clear-cut case of the casino refusing to pay me my winnings.
* Initially, they refused to pay my $1,900 winnings without a valid reason, and then closed my account.
* Afterward, they sent me an email inviting me to sign up again. I took this as a gesture of good faith and created a new account. However, upon winning again, they once more withheld the money, this time claiming I had "numerous accounts." This is an absurd and illogical claim, as they were the ones who explicitly banned me and closed my original account.
I find it particularly egregious that they paid my husband for his winnings, despite him allegedly violating the exact same "imaginary rule." The only difference was the amount, as he was paid for a $200 win. This suggests that their decision to pay or not pay is based solely on the size of the winnings, not on any consistent policy.
$1,900 is a substantial amount of money for me, but this issue is about more than just the money—it's about the casino's lack of integrity and morality. I am still extremely upset that my winnings have been unjustly withheld, and I feel that you have not truly advocated for me, the wronged party, throughout this process.
Автоматичен превод: