преди 1 година
Здравей Кристина, можеш ли да провериш входящата си поща на kristina.s@casino.guru ? Благодаря
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
0
Здравей Кристина, можеш ли да провериш входящата си поща на kristina.s@casino.guru ? Благодаря
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
Здрасти,
Ще уведомя Кристина за това утре. Тя не отговаря във форума, тя се занимава с оплакванията 😉.
Можете ли да обясните какъв изглежда е проблемът с вашия отговор, моля?
Hi there,
I will notify Kristina about that tomorrow.She does not respond on the forum, she deals with the complaints 😉.
Can you explain, what seems to be the problem with your reply, please?
Здравейте,
тъй като Кристина все още не го е одобрила - не е видимо за обществеността, чака преглед.
Правим това, за да сме сигурни, че всякакъв вид чувствителна информация няма да бъде публично достъпна.
Правилно ли предполагам, че сега намирате начин как да отговорите на жалбата?
Винаги можете да получите достъп до жалбата си чрез вашия профил или да използвате тази връзка директно . Пожелавам ви щастлив край.🤞
Hello,
because Kristina has not approved it yet - it is not visible to the public, it's waiting for review.
We do that to make sure that any kind of sensitive information won't be available publically.
Am I assuming correctly, that now you find a way how to respond to the complaint?
You can always access your complaint via your profile, or use this link directly. I wish you a happy ending.🤞
Разбира се 🙂
ако имате нужда от нещо друго, просто ни уведомете. Би било добре да споменем, че се сблъскваме с невероятно голям брой подадени жалби от играчи, за съжаление в резултат на това отговорите на жалбите може да се забавят.
Моля, бъдете търпеливи с нас.
Sure thing 🙂
if you need anything else, just let us know. Would be good to mention that we are experiencing an incredibly high amount of submitted complaints from players, sadly as a result the complaint replies may be delayed.
Please, be patient with us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.