ФорумОбсъждане на жалбиНе може да се отговори на заявка

Не може да се отговори на заявка

преди 1 година от mazziccas
|
2481 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравей Кристина, можеш ли да провериш входящата си поща на kristina.s@casino.guru ? Благодаря

Автоматичен превод:
mazziccas
преди 1 година

Здрасти,

Ще уведомя Кристина за това утре. Тя не отговаря във форума, тя се занимава с оплакванията 😉.

Можете ли да обясните какъв изглежда е проблемът с вашия отговор, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, отговорът ми все още не се вижда на страницата за оплакване, защо?

Автоматичен превод:
mazziccas
преди 1 година

Здравейте,

тъй като Кристина все още не го е одобрила - не е видимо за обществеността, чака преглед.

Правим това, за да сме сигурни, че всякакъв вид чувствителна информация няма да бъде публично достъпна.

Правилно ли предполагам, че сега намирате начин как да отговорите на жалбата?

Винаги можете да получите достъп до жалбата си чрез вашия профил или да използвате тази връзка директно . Пожелавам ви щастлив край.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря Радка, да разбрах и се надявам скоро да се прегледа, чао за сега.


Автоматичен превод:
mazziccas
преди 1 година

Разбира се 🙂

ако имате нужда от нещо друго, просто ни уведомете. Би било добре да споменем, че се сблъскваме с невероятно голям брой подадени жалби от играчи, за съжаление в резултат на това отговорите на жалбите може да се забавят.

Моля, бъдете търпеливи с нас.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини