Имах печалба в казино Mirax. Те позволяват седмични лимити от $16 000,00 новозеландски долара. Тъй като вече имах теглене миналата седмица, пуснах две заявки за теглене за $6000 и $5000,00. Това беше сряда миналата седмица. След това бях помолен да изчакам, докато доставчикът (прагматично) потвърди победата. Докато чаках, играх и загубих $10 000, така че поставих лимит на акаунта си, за да мога да играя само $100 на ден - за да не загубя останалите.
Така че днес най-накрая получих едно плащане. Предполагам, че победата е потвърдена. Въпреки че тегленията се случват на секунди, не получих второто теглене. Между тях изминаха повече от 3 часа.
Тъй като процесът на проверка на доставчика отне толкова много време, аз също поисках седмичният лимит да се приеме от момента на заявката, вместо да се обработва в този случай, така че да мога да изтегля друг седмичен лимит от $16 000,00.
Това е копие от имейла, който получих.
Хей, Шели!
Лили е тук, за да ви помогне днес :)
Уважаеми, вече се свързахме с финансовия екип относно вашата заявка за теглене и те биха могли да я обработят
Теглене на 6000 NZD, поздравления!💪
Междувременно препратихме вашата заявка, но мога да има лимит за залагане (100 NZD), настроен във вашия акаунт. Затова любезно ви молим да го свалите, за да можем да разгледаме молбата ви.
Надяваме се на вашето разбиране и се пазете!🤗
Аз съм поразен. Какво общо имат лимитите ми с тегленията??? Това наистина ме кара да мисля, че умишлено се бавят, за да възпроизведа печалбите си. Наистина съм отвратен от това. Сега се чудя дали изобщо ще получа второто си теглене тази седмица или ще направят всичко възможно да не го платят.
Някой друг имал ли е проблеми с това казино? Трябва ли да подам жалба или да дам няколко дни, за да видя дали ще обработят другите тегления?
Вашите мисли са много оценени.
I had a win on Mirax casino. They allow weekly limits of $16,000.00 NZ dollars. As I had already had a withdrawal last week, I put in two withdrawal requests for $6000 and $5000.00. This was Wednesday last week. I was then asked to wait while the provider (pragmatic) verified win. While waiting I played and lost $10,000 so put a limit on my account so I could only play $100 per day - so not to lose the rest.
So today I finally got one payment. I assume the win has been verified. Despite the withdrawals occurring seconds apart, I have not received the second withdrawal. It's now been over 3 hours between them.
As the process of the provider verification had taken so long, I had also requested that the weekly limit be assumed from the time of request rather than processed on this occasion, so that I might withdraw another weekly limit of $16,000.00.
This is a copy of the email I received.
Hey, Shelley!
Lily is here to provide you with assistance today:)
Dear, we have already contacted the Finance team regarding your withdrawal request and they could process the
6000 NZD cashout, congrats!💪
Meanwhile, we have forwarded your request, however, I can there's a wager limit (100 NZD) set up on your account. So we kindly ask you to take off it, so we'll be able to consider your request.
Hope for your understanding and take care!🤗
I am gobsmacked. What has my limits to do with withdrawals??? This really makes me think they are deliberately delaying so that I would play back my winnings. I am really disgusted by this. I now wonder if I will even get my second withdrawal this week or whether they will do their best to not pay it.
Has anyone else had issues with this casino? Should I lay in a complaint or give it a couple of days to see if they process the other withdrawals?
Your thoughts much appreciated.