ФорумОбсъждане на жалбиНе мога да повярвам на този имейл. Mirax забавя тегленето.

Не мога да повярвам на този имейл. Mirax забавя тегленето.

преди 8 месеца от taysh
|
1095 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

Имах печалба в казино Mirax. Те позволяват седмични лимити от $16 000,00 новозеландски долара. Тъй като вече имах теглене миналата седмица, пуснах две заявки за теглене за $6000 и $5000,00. Това беше сряда миналата седмица. След това бях помолен да изчакам, докато доставчикът (прагматично) потвърди победата. Докато чаках, играх и загубих $10 000, така че поставих лимит на акаунта си, за да мога да играя само $100 на ден - за да не загубя останалите.


Така че днес най-накрая получих едно плащане. Предполагам, че победата е потвърдена. Въпреки че тегленията се случват на секунди, не получих второто теглене. Между тях изминаха повече от 3 часа.


Тъй като процесът на проверка на доставчика отне толкова много време, аз също поисках седмичният лимит да се приеме от момента на заявката, вместо да се обработва в този случай, така че да мога да изтегля друг седмичен лимит от $16 000,00.


Това е копие от имейла, който получих.


Хей, Шели!


Лили е тук, за да ви помогне днес :)


Уважаеми, вече се свързахме с финансовия екип относно вашата заявка за теглене и те биха могли да я обработят

Теглене на 6000 NZD, поздравления!💪


Междувременно препратихме вашата заявка, но мога да има лимит за залагане (100 NZD), настроен във вашия акаунт. Затова любезно ви молим да го свалите, за да можем да разгледаме молбата ви.


Надяваме се на вашето разбиране и се пазете!🤗


Аз съм поразен. Какво общо имат лимитите ми с тегленията??? Това наистина ме кара да мисля, че умишлено се бавят, за да възпроизведа печалбите си. Наистина съм отвратен от това. Сега се чудя дали изобщо ще получа второто си теглене тази седмица или ще направят всичко възможно да не го платят.


Някой друг имал ли е проблеми с това казино? Трябва ли да подам жалба или да дам няколко дни, за да видя дали ще обработят другите тегления?


Вашите мисли са много оценени.



Автоматичен превод:
taysh
преди 8 месеца

Здравейте.

Прочетох отговора на казиното два пъти и съм убеден, че тази част не е свързана с тегленето:

„Междувременно препратихме вашата заявка, но мога да има зададен лимит за залагане (100 NZD) във вашия акаунт. Затова любезно ви молим да го премахнете, за да можем да разгледаме вашата заявка."

Защото това няма да има никакъв смисъл , поне докато не бъде дадено допълнително обяснение!

Искате ли да попитате поддръжката отново или може би оператор за чат на живо? Трябва да призная, че бих могъл да използвам прозрението на казиното по тази тема... Нищо чудно, че се чувствате поразени.


Кажете ми какво сте разбрали, моля.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те наистина не отговориха на имейла ми, заявявайки, че смятам, че това е неуместно. Колкото и да е смешно, получих подобен имейл (за това, че искат да ми помогнат да сваля лимита, ако го почувствам) от друг vip контакт. Изглежда, че те просто не обичат хората да печелят големи печалби и да поставят ограничения, така че няма шанс да го възпроизведат. Те имат седмичен лимит за теглене. Мога само да си представя, че планират хората да върнат печалбите си, преди да могат да изтеглят. Досега са направили две (от четири) изплащания, но изведнъж искат още документи за потвърждение (въпреки че съм изпратил всичко и съм бил потвърден досега). Те наистина изглежда забавят и се надяват, че ще загубите печалбите си. Наистина не съм впечатлен от това отношение от тяхна страна.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

О, и сега изведнъж те отново трябва да потвърдят „голямата печалба". Имайте предвид, че това беше направено през първата седмица на тегления. Тези тактики на забавяне ме карат да мисля, че нямат средства да управляват казино. Що се отнася до прегледа на бързите изплащания - това абсолютно НЕ е моят опит.

Автоматичен превод:
taysh
преди 8 месеца

Хей. Жалко, че казиното не ви е отговорило, защото би било много полезно, ако бяха изразили своята позиция.

Що се отнася до вашите тегления, може да е облекчаващо да знаете, че вече имате 2. Надявам се, че другите две ще бъдат изплатени също толкова успешно.

Що се отнася до допълнителната проверка и документи, въпреки че е очевидно неприятно, бих предложил да си сътрудничите с казиното, за да приключите с този процес възможно най-скоро.

Що се отнася до удължаването на тегленето, бих казал, че би било добра идея да останете търпеливи и със сигурност да не залагате с парите, за да не направите точно това, което сте написали, и да ги загубите.

Както и да е, съжалявам да чуя за вашия опит и се надявам, че накрая всичко ще се нареди добре.

Бихте ли ни информирали как е минала допълнителната проверка и дали са ви изплатени другите 2 тегления?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини