ФорумОбсъждане на жалбиНе мога да потвърдя потребителското си име

Не мога да потвърдя потребителското си име

преди 6 месеца от martinmax1923
|
1221 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Здравейте, имам баланс за теглене в платформа, но не мога да го изтегля, защото не верифицират акаунта ми, изпратих всички документи, но нямам услуга на мое име с моя адрес и поради тази причина не можах да верифицирам това, може ли някой да ми каже, ако знаете някакъв начин да го реша??? Благодаря ти!!;

Автоматичен превод:
martinmax1923
преди 6 месеца

Здравейте, бих започнал с въпроса за какво казино говорите, къде имате проблеми?

Виждам обаче, че имате проблеми с KYC и не можете да потвърдите акаунта си. Но когато казвате, че нямате услуга с адрес на ваше име, какво означава това? При вас няма ли такъв документ или какъв е проблема? Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте какво ще кажете да ми поискат фактура за някаква услуга на която ми е отразен адреса но нямам, това ми трябва за верификация на акаунта

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изпратиха ми имейл, който може да е сметка за Wi-Fi, че имам електронна сметка, ще отида до компанията да ми я разпечатат. Мисля, че ще се реши там, съжалявам за неудобството и благодаря много предварително!!!!

Автоматичен превод:
martinmax1923
преди 6 месеца

Здравей, значи все пак си стигнал до разумно решение с казиното. Бихте ли ми казали дали този документ е достатъчен за вас и дали проверката е била успешна? Ще чакам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини