Здравейте,
Виждам, че сте пуснали оплакване за това. Мога ли да знам дали проверката на вашия акаунт е завършена, моля?
Моля, имайте предвид, че проверката е първа, едва след като я преминете, имате право на теглене.
Възможно ли е това да е проблемът?
Hello,
I can see that you created a complaint about this. May I know whether your account verification was completed, please?
Kindly note that the verification goes first, only after you pass it, you are eligible for the withdrawal.
Could this be the problem?
Добре, това означава, че всички документи, които предоставихте, бяха приети, нито един не липсва сега и също така получихте някакво потвърждение, че проверката е завършена успешно, нали?
Моля, информирайте Петронела и чрез вашата жалба , тя попита за проверката.
Ok, so it means that all documents you've provided were accepted, not a single one is missing now and you also got some sort of confirmation, that the verification was successfully completed right?
Kindly inform Petronela via your complaint as well, she asked about the verification.
Да, изглежда, че са одобрени
Yes, it appears that they were approved
Si ,sale que fueron aprobados
Дори вчера представих друга разписка, където пише името ми и номера на сметката, от която ще тегля, те одобриха документа и въпреки това отказаха депозита
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Дори вчера представих друга разписка, където пише името ми и номера на сметката, от която ще тегля, те одобриха документа и въпреки това отказаха депозита
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Здравейте,
добре, не съм сигурен какво мога да направя от това сега.
Имате ли проблем с депозита - пари, изпратени към сметката в казиното, или с теглене - пари, изпратени от казиното до вас, моля?
Hello,
well, I'm not sure what I can make of it now.
Do you have a problem with the deposit - money sent to the casino account or with withdrawal - money sent by the casino to you, please?
Забравете с това КАЗИНО и загуба на време.
Където и да отида, ще разобличавам тези викарии!
Forget with this CASINO and a waste of time.
Wherever I go, I'll unmask these vicars!
Esquece com este CASINO e uma perda de tempo .
seja onde for vou desmascarar estes vigários !
Е, мога да си представя, че трябва да е много досадно, но все пак,
Бих изчакал жалбата ви да бъде затворена първо, всички правим грешки и все още има шанс казиното да постигне известен напредък по проблема - поне се надявам да има напредък. 🤞
Well, I can imagine it must be very annoying, but still,
I would wait for your complaint to be closed first, we all make mistakes and there is still a chance that the casino will make some progress with the issue - at least I hope there'll be progress. 🤞
Тегленето ми е отказано, въпреки че акаунтът ми е верифициран. Искат ми се разписки за депозити, които са фиктивни и не съм правил такива депозити. Този доставчик просто не иска да плаща. Съветвам всички да стоят далеч от този доставчик, да играят на друго място, има достатъчно реномирани доставчици.
My withdrawal is refused even though my account is verified. I am being asked for deposit receipts which are fictitious and I did not make any such deposits. This provider simply does not want to pay out. I advise everyone to stay away from this provider, play somewhere else, there are enough reputable providers.
Meine Auszahlung wird verweigert obwohl mein Konto verifiziert ist. Man verlangt von mir Einzahlungsbelege welche fiktiv sind solche Einzahlungen wurden von mir nicht getätigt. Dieser Anbieter möchte einfach nicht Auszahlen. Ich rate jedem die Finger von diesem Anbieter zu lassen , Spielt woanders es gibt genug seriöse Anbieter.
Здравейте, това означава ли, че това, което казиното изисква от вас, не сте депозирали в казиното? Казахте ли им, че не можете да докажете нещо, което не сте депозирали? Имате ли някаква история на депозитите в профила си или нещо, където могат да ви покажат от какво имат нужда или да ви го обяснят по-добре? Колко време се опитвате да разрешите ситуацията?
Кажете ми, моля.
Hi, does that mean that what the casino requires from you, you didn't deposit into the casino? Did you tell them you couldn't prove something you didn't deposit? Do you have any deposit history in your profile or something where they can show you what they need or explain it to you better? How long have you been trying to resolve the situation?
Let me know please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.