ФорумОбсъждане на жалбиНе мога да осребря печалбата си в 20bet

Не мога да осребря печалбата си в 20bet

преди 2 години от josealarcon840
|
4673 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Вече подадох всички документи и все ми отказват да се оттегля

Автоматичен превод:
josealarcon840
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че сте пуснали оплакване за това. Мога ли да знам дали проверката на вашия акаунт е завършена, моля?

Моля, имайте предвид, че проверката е първа, едва след като я преминете, имате право на теглене.

Възможно ли е това да е проблемът?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече верифицирах акаунта си, представете всичко, което ми поискаха

Автоматичен превод:
josealarcon840
преди 2 години

Добре, това означава, че всички документи, които предоставихте, бяха приети, нито един не липсва сега и също така получихте някакво потвърждение, че проверката е завършена успешно, нали?

Моля, информирайте Петронела и чрез вашата жалба , тя попита за проверката.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, изглежда, че са одобрени

Автоматичен превод:
преди 2 години

Дори вчера представих друга разписка, където пише името ми и номера на сметката, от която ще тегля, те одобриха документа и въпреки това отказаха депозита

Автоматичен превод:
преди 2 години

Дори вчера представих друга разписка, където пише името ми и номера на сметката, от която ще тегля, те одобриха документа и въпреки това отказаха депозита

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

добре, не съм сигурен какво мога да направя от това сега.

Имате ли проблем с депозита - пари, изпратени към сметката в казиното, или с теглене - пари, изпратени от казиното до вас, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Забравете с това КАЗИНО и загуба на време.

Където и да отида, ще разобличавам тези викарии!

Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 2 години

Е, мога да си представя, че трябва да е много досадно, но все пак,

Бих изчакал жалбата ви да бъде затворена първо, всички правим грешки и все още има шанс казиното да постигне известен напредък по проблема - поне се надявам да има напредък. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тегленето ми е отказано, въпреки че акаунтът ми е верифициран. Искат ми се разписки за депозити, които са фиктивни и не съм правил такива депозити. Този доставчик просто не иска да плаща. Съветвам всички да стоят далеч от този доставчик, да играят на друго място, има достатъчно реномирани доставчици.

Автоматичен превод:
carlosantoniadis
преди 1 седмица

Здравейте, това означава ли, че това, което казиното изисква от вас, не сте депозирали в казиното? Казахте ли им, че не можете да докажете нещо, което не сте депозирали? Имате ли някаква история на депозитите в профила си или нещо, където могат да ви покажат от какво имат нужда или да ви го обяснят по-добре? Колко време се опитвате да разрешите ситуацията?

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини