Те анулираха моята заявка първо n след това, след като се оплакаха на казино гуру след 6 дни, заключиха акаунта ми какво да направя
They canceled my reqest first n then after complaining to casino guru after 6 days they locked my acount wht to do
Чакам от пет дни 24-часово казино, не отговаря само. когато казино гуру влезе в разговор с 24betting, те не отговарят, че не идват отпред, те натискат казино гуру само казино гуру в отговор дори не е единствен отговор от 24 залагания за 8 дни съм изправен пред сериозен проблем
I waiting from five days 24betting casino not replying only. when casino guru brought into conversation with 24betting they are not replying they are not coming in front they are pushing casino guru only casino guru replying not even singal reply from 24 betting in 8 days I m facing serious problem
Разглеждам случая ви тук: https://casino.guru/24betting-casino-player-s-struggling-to-withdraw-winnings-1
Случаят не беше отхвърлен, тъй като казиното нямаше отговор. Те предоставиха достатъчно доказателства, доказващи, че сте нарушили техните условия, като сте създали множество акаунти и сте получили несправедливо предимство поради това. Всяко друго казино би направило същото - те просто щяха да затворят сметките и да анулират печалбите.
I'm looking at your case here: https://casino.guru/24betting-casino-player-s-struggling-to-withdraw-winnings-1
The case wasn't rejected because the casino wouldn't reply. They provided sufficient evidence proving that you violated their terms and conditions by creating multiple accounts and getting an unfair advantage due to it. Any other casino would do the same - they'd simply close the accounts and voided the winnings.
Какво да направя сега сър в tht моите собствени пари също thr plz кажете им да върнат собствените ми пари, а не печалби, което да направя сега сър plz кажете ми друга идея
Wht to do now sir in tht my own money also thr plz tell them return my own money not winnings wht to do now sir plz tell me any other idea
Всъщност нямам идея какво да правя сега. Забранено е използването на чужда карта в онлайн казината. Ето защо сметките бяха блокирани 😕
I don't really have any idea about what to do now. It's forbidden to use someone else's card in online casinos. That's why the accounts were blocked 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.